موضوعات داغ

معرفی نسخه‌ی Night Edition از مرسدس بنز S کلاس

عکس مطلب اول
اگر اشتباه نکرده باشیم، شهریورماه سال 92 بود که مرسدس بنز کانسپتی از S کلاس کوپه معرفی کرد و در بهمن ماه همان سال هم نسخه آماده تولید مرسدس بنز S کلاس کوپه را معرفی و سپس وارد بازار کرد. حال پس از دو سه سال فعالیت این خودرو در بازارهای جهانی، مرسدس بنز باز هم نیم نگاهی به S کلاس کوپه انداخته و مدلی ویژه تحت عنون "نسخه شب" معرفی کرده است که تغییراتی را متوجه ظاهر خودرو می‌کند.
با زبانی ساده، مدل‌های جدید اس کلاس کوپه نسخه‌هایی در ظاهر ساده‌تر و به قولی اسپرت‌تر از نسخه استاندارد S کلاس هستند که با حفظ همان فرم قبلی، آینه‌های سنتی را جایگزین آینه‌های باریک اسپرت کرده و جلو پنجره و ورودی‌های هوای موتور هم به دو شکل ساده و کرومی اندود درآمده‌اند و در عقب خودرو هم بدون هیچگونه حذفیات نسبت به مدل استاندارد، یک دیفیوزر به زیر سپر عقب اضافه شده و دو مجرای خروجی و هدایت کننده هوا هم در طرفین سپر ایجاد شده است. حال نسخه ویژه مرسدس بنز S کلاس کوپه همانطور که از لقبش پیداست، به قطعات و تریم‌های مشکی رنگ در اقسانقاط بدنه خود مجهز شده است تا به غیر از چراغ‌های خطر عقب که باز هم پس زمینه‌ای تاریک دارند، شاهد بدنه‌ای یکدست مشکی رنگ حتی در رنگبندی کالیبراسیون سیستم ترمز باشیم که قرار است بر روی مدل‌های S 400 4MATIC، مدل S 500 و در آخر هم S 500 4MATIC اجرا و عرضه شود.

مرسدس بنز S کلاس Night Edition

از داخل کابین هم متاسفانه تصویری ارائه نشده است، ولی مرسدس بنز وعده روکش‌های جدید در رنگ بندی کاملا مشکی، رنگ بندی ترکیبی قهوه‌ای کریستالی با مشکی به صورت سفارشی، رنگ بندی ترکیبی خاکستری با مشکی به صورت اختیاری و در آخر هم وعده روکش‌های چرمی از نوع "ناپا" در رنگ بندی قرمز و مشکی را برای مشتریان ثروتمند خود داده است.
در ادامه هم گفتنی است که مرسدس بنز کوپه بدون هیچگونه تغییراتی در ابعاد، با همان طول 5027 میلی‌متری، عرض 1899 میلی‌متری، ارتفاع 1411 میلی متری و در نهایت با فاصله بین دو محور 2945 میلی‌متر ساخته شده است.
بخش مولد قدرتی هم در این نسخه ویژه تغییراتی را تجربه نکرده و همچنان از همان پیشرانه‌های گذشته استفاده می‌کند که یکی از آنان 4.7 لیتری V8 با توان تولیدی 455 اسب بخار ( 335 کیلووات ) قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/28
حرف نداره. اگر چشم شیطون کر بعد 200 سال کار وتلاش تونستیم اینو بخریم اونوقت این مشگل و داریم اونم این که ادم دلش نمیاد اینو ببره بیرون 😄😄😄😄