موضوعات داغ

رقابتی جالب بین دو خودروی کاملا متفاوت + فیلم

عکس مطلب اول
بدون شک مهندسان شرکت رومانیایی داچیا به این مورد فکر نمی کنند که حتی محصولات جدیدشان هم برای مسابقه درگ مقابل یک دستگاه خودروی بی ام و، آن هم از نوع i8 قرار گیرد، چه برسد به اینکه داچیا 1300 متعلق به چهار دهه پیش یخواهد در مسابقات درگ مقابل بی ام و i8 قد علم کند. مسابقه‌ای که فیلم آن موجود بوده و توسط گروه خودروبانک برای شما در انتهای مطلب بارگذاری شده است.
پیش از تماشای ویدیو در خودروبانک، باید گفت که بخش مولد قدرتی بی ام و i8 از یک موتور 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژر 3 سیلندر و یک موتور الکتریکی بسته شده به باتری لیتیوم یونی تشکیل شده است که خروجی ترکیبی 362 اسب بخاری در قدرت دارد و می‌تواند در عرض 4.4 ثانیه خودرو را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند و خودرو را تا مرز 250 کیلومتر بر ساعت (به همراه محدود کننده الکترونیکی) همراهی کند.
در مقابل بی.ام.و i8 هم خودرویی متعلق به چهار دهه پیش، یعنی داچیا 1300 قرار گرفته است که به صورت استاندارد پیشرانه‌ای 1.3 لیتری تنفس طبیعی 50 اسب بخاری دارد که نیروی تولیدی خود را تنها به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند، ولی برای شرکت در مسابقات درگ و قرار گرفتن در مقابل بی.ام.و i8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر در زیر کاپوت خود مجهز شده است که نیروی تولیدی را برخلاف مدل استاندارد، به هر چهارچرخ ماشین ارسال می‌کند.
در ادامه می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک از رقابت درگ داچیا 1300 و بی.ام.و i8 را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/29
چرا آخـــه ؟!؟