موضوعات داغ

فیلم بسیار جذاب از وانت 1000 اسبی هولدن + فیلم

عکس مطلب اول
اکثر مردم وقتی به نان شیرینی فکر می‌کنند، قطعا یکی از گزینه‌های مرور شده در ذهنشان "دونات" خواهد بود. دونات‌ها شیرینی‌های سرخ کردنی حلقوی شکلی هستند که بر روی آن‌ها شکلات ریخته شده و در برخی مواقع درون آن‌ها را هم با شکلات و یا کِرِم‌های مخصوص پر می‌کنند. در کشور خودمان هم دونات تولید شده و در برخی فروشگاه‌ها به اشتباه در قالب پیراشکی به مردم فروخته می‌شود.
البته اگر در سایت‌های غیر از خودرو مقاله‌ای در رابطه با دونات دیدید، شاید با باز کردن مطلب به طرز تهیه یک دونات و یا انواع آن‌ها برسید، ولی دونات در میان خودروبازان معنی و مفهومی کاملا متفاوت دارد که بجای یک طعم شیرین و خوشمزه، تنها بوی بد لاستیک و هیجانی بالا نصیبتان خواهد کرد. پس در این مقاله قصد نداریم طرز تهیه دونات یا مواد اولیه آن را ذکر کنیم، بلکه می‌خواهیم شما را دعوت به تماشای یک فیلم کوتاه در انتهای مطلب کنیم که در آن یک دستگاه خودروی وانت هولدن یوت به شدت تقویت شده است تا تنها با یک اشاره کوچک، دوناتی مملو از دود و صدا برایتان داشته باشد.
گفتنی است که خودروی هولدن یوت (Ute) با نصب یک سوپرشارژر بزرگ LS3 و دیگر تغییراتی که شرکت استرالیایی Hoonigan بر روی آن انجام داده، برای شرکت در مسابقات دریفت (به رانندگی جاش رابینسون) به قدرت 1000 اسب بخار دست پیدا کرده است و در کنار آن هم قطعات جانبی ماشین برای کاهش وزن تا جای ممکن حذف شده‌اند، به همین دلیل تنها با یک اشاره به پدال گاز می‌توان یک دریفت و دونات حرفه‌ای ایجاد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد