موضوعات داغ

پیش فروش پریوس ۲۰۱۷ توسط ایرتویا با شرایط استثنایی !

عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه علاقه مندان عزیز می رساند با توجه به استقبال بی نظیر از خودروی ژاپنی پریوس، شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدید ترین بخشنامه فروش شرایط فروش مشارکتی بسیار جذابی را برای این خودرو در نظر گرفته است.
در شرایط فروش مشارکتی جدید ایرتویا خریداران عزیز می تواند مدل ۲۰۱۷ پریوس را به ۳ نوع تحویل 90، 120 و 180 روزه با پیش پرداخت 50 میلیون تومان و سود مشارکت 18% تهیه نمایند.
همچنین خریداران عزیز می توانند در زمان تکمیل وجه به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام به تسویه مبلغ نمایند که در صورت انتخاب تسویه نقدی برای تحویل های 90، 120 و 180 روزه از تخفیف نقدی به ترتیب 2.5، 3.5 و 4.5 میلیون تومانی بهره مند می شوند و در صورت انتخاب تسویه اعتباری می توانند یکی از شرایط اقساطی را از جمله کوتاه مدت (به صورت ۶ ، ۸ و ۱۰ ماهه) بدون کارمزد و یا شرایط اقساط بلند مدت (به صورت 12 ، 18 و 24 ماهه) با کارمزد 12% انتخاب نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ایرتویا به جدول زیر مراجعه نمایید.

شرایط فروش ایرتویا

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/28
من الان یه سوال از این وارد کننده دلال محترم دارم!!! مگه تعرفه واردات ماشینای هیبرید 4 درصد نیست؟!؟! پس چرا قیمت این ماشین اندازه یه کرولا که داره با تعرفه نزدیک به 40 درصد وارد می شه، هست؟!؟! اختلاف قیمت دلاریشون هم زیاد نیست تازه!!! اینجاست که باید بگیم ما چقدر بدبختیم، که حتی اگه دولت هم تعرفه واردات رو کم کنه، این دلالان محترم به صورت خودجوش تعرفش رو می برن بالا و گرونش می کنن!!!
1395/9/29
دقیقا همین مسئله هست. چون اگر اینا پریوس رو به قیمت واقعیش بخوان بدن دیگه کی میاد مدل یاریس رو بخره. برا همین گرونش میکنن که یک وقتی ضرر نکنن.
1395/9/28
ماشین خوبی هستش و امتیازای بالایی تو تست تصادفات گرفته اما متاسقانه تو ایران فقط حجم موتور و جسه ماشین براشون مهمه ایمنی تو الویتای بعدیشون هستش چون قبلا پراید شوار میشدن سره نترسی دارن ایمنی رو بیخیالن 😄😄😄😄
1395/9/29
قشنگ دو سه هفته پیش بود رفتم توی سایت ایرتویوتا قیمت همین ماشین رو نگاه کردم فولش 143 یا 146 بود الان نگاه کنید مدل 2017 رو قیمت زدن 156، به قول سایت لابد به دلیل استقبال مردم بوده !!!