موضوعات داغ

ام جی GS فیس لیفت 2017 به صورت رسمی معرفی شد

عکس مطلب اول
ام جی دیروز مدل فیس لیفت تنها شاسی بلند خود یعنی ام جی GS را معرفی کرد. این نسخه که به عنوان ام جی GS مدل 2017 معرفی شد، در حقیقت تغییرات به خود دیده که بیشترین آنها در نمای جلوی و همچنین کابین خودرو اتفاق افتاده است.
در نمای بیرونی، از زاویه های تیز بیشتری استفاده شده و در قسمت هایی از تزئیات کرومی نیز استفاده شده است. در ام جی GS مدل 2017 یک جلو پنجره ذوزنقه ای استفاده شده که در عین سادگی، مدرن تر از مدل کنونی شده است.

ام جی GS مدل 2017

ام جی GS مدل 2017

در قسمت کناری نمای جلو، که در مدل کنونی مه شکن قرار دارد، دیگر خبری از مه شکن نیست و در مدل 2017 جای خود را به نوارهای پلاستیکی مشکی رنگ و در نهایت به چراغ های مخصوص روز عمودی داده است. سپر عقب نیز تغییرات گسترده ای را به خود دیده است و در دو طرف آن مه شکن های جداگانه ای قرار گرفته است که مورد علاقه گمرک ایران نیز می باشد! نوارهای افقی مشکی رنگ این قسمت هماهنگی مناسبی با سپر جلو دارد و سعی شده این هارمونی بین این دو قسمت رعایت شود.

نمای عقب ام جی GS فیس لیفت

نمای عقب ام جی GS فیس لیفت

اما یکی از مهم ترین قسمت هایی که در ام جی GS مدل 2017 تغییر کرده، کنسول این خودرو است. بدون تعارف یکی از ضعف های مدل کنونی ام جی GS که در فیلم تست و بررسی ام جی GS خودروبانک نیز به آن اشاره شده بود، کیفیت و طراحی ساده کنسول این خودرو بود اما حال ام جی به خوبی این ضعف را متوجه شده و نه تنها در طراحی آن تغییرات قابل توجهی را اعمال کرده بلکه کیفیت آن را نیز با بکار بردن چرم در آن افزایش داده است و حقیقتاً حال با یک کنسول و داشبورد خوب سر و کار داریم.

کابین ام جی GS مدل 2017

کابین ام جی GS مدل 2017

خروجی سیستم تهویه مطبوع در قسمت چپ و راست داشبورد تغییر کرده و به صورت دایره ای شده اند و قسمت چرمی روی داشبورد به همراه دوخت وسط آن عمده این قسمت را فرا گرفته است. اما از دید خودروبانک جذاب ترین قسمتی که سایک SAIC در ام جی GS فیس لیفت تغییر داده، غربیلک فرمان این خودرو است که از حالت مستطیلی به دایره ای تغییر کرده و طراحی آن به راستی جذاب تر و اسپرت تر شده است.

غربیلک فرمان ام جی GS

غربیلک فرمان ام جی GS

از نظر پیشرانه در حقیقت تفاوتی با مدل کنونی صورت نگرفته و کماکان همان دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری توربو روی مدل 2016 از GS نصب می شود. شرکت SAIC گفته که فعلاً برای این مدل قصد دارد اول به بازار چین بپردازد و سپس به بازارهای دیگر خواهد پرداخت. امیدواریم به زودی این مدل به ایران نیز راه یابد و بتوانیم GS را با موتور 2 لیتری قدرتمند و با کیفیتی بهتر در بازار داخل داشته باشیم.

نظرات کاربران

24 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/30
فعلا بازار چین در نهایت ایران و روسیه ... آخرش همینه برای ام جی خودروی چینی جایگاهی در بازار جهانی نداره ...
1395/9/30
انگلستان هم فروش میره
1395/9/30
خیلی خوب فیس لیفت شده
1395/9/30
داخلش واقعا خيلي بهتر شده و همين طور نماي جلويي آدم وسوسه مي كنه واسه خريد اين چيني باسابقه انگليسي البته به نظرم مي شد رو نماي عقب بيشتر مانور بده و اون هم زيبا تر كنه ايشالا كه كيفيت بهتري هم خواهد داشت البته بر اساس تستي كه خودرو بانك كرد همين جي اس نسل پيش رو از نظر كيفي و فني عالي عملكرد بود و اين هم نتيجه سرمايه گذاري كلان يك شركت چيني بر روي اين برند با سابقه است كه هيچ كس جرعت قياس ام جي با ديگر برند هاي چيني رو نداره
1395/9/30
یه حرکت خوب داشته، قسمت داشبورد که براق و پلاستیکی بود رو حذف کرده و به جاش از چرم استفاده کرده ! ولی در کل شکست خرده، جلوی رقیباش حرفی برای گفتن نداره چون ایرانی ها کره ای پسند هستند.
1395/10/1
کره ای پسند نیستن وارد کنندش گردن کلفت بود که میخشو کوبید , وگرنه با همین قیمتا میشه اروپایی سوار شد یه نگاه به قیمتای کف گمرک بنداز بعد این حرفارو بزن
1395/9/30
با حرف و حدیث هایی که در مورد ام جی زده میشه کاری ندارم ولی هر روز تغییرات بهتری رو ماشین هاشون انجام میدن هر سال نسبت به سال پیش تغییراتی میدن و کیفیت رو بالا میبرن هر چند این کیفیت رو با ماشین های ژاپنی نمیشه مقایسه کرد در کل این فاصله کیفیتی رو کاهش ندن نمیزارن افزایش پیدا کنه
تو ایران شرکت ایران خودرو ال نود مدل 1396فیس لیفت رو میخواد بده بیرون
عمده تغییرات و امکانات رفاهی که اضافه شده : تغییر صدای بوق - تغییر رنگ موکت کف پایی - بزرگتر شدن آینه آفتاب گیر به میزان نیم سانتی متر - استفاده از لامپ 60 وات به جای 55 وات در چراغ های جلو - اضافه شدن ظرفیت باک به مقدار دو لیتر - تغییر شکل سوئیچ (آرم اسب ایران خودرو روش می خواد حک بشه)
این تغییرات منحصر به فرد فقط باعث افزایش 3 میلیون تومانی قیمت مدل 96 می خواد بشه
1395/9/30
برترین خودروی شاسی بلند ایران در بازه قیمتی خود و با فاصله بسیار زیاد در کمیت و کیفیت دینامیک حرکتی ، طراحی و تکنولوژی در برابر رقبای کره ای...
1395/9/30
MG GS رکورد فروش را در بازار بریتانیا شکست :
http://mg.co.uk/media-centre/press-releases/mg-gs-breaks-national-sales-records/
1395/9/30
تا زماني که اين برند نتونه وارد بازار اروپا و امريکا بشه يک برند غير قابل اطمينان است و مخصوصا در ايران خواهان چنداني نداره و نميتونه رقابت بکن با برندهايي کره اي
1395/9/30
دوستان کمی سرچ کنن بعد کامنت بذارن.ام جی به استرالیا و تایلند هم صادر میشه که تو تایلند خیلی پرطرفدار هم هست
1395/9/30
توش خيلي خشگل شده، اين سطح كيفيت و بيشتر از برند ام جي انگلستان انتظار ميرفت،
ي ماشين فوق العاده لوكس و زيبا، پرقدرت و كم مصرف
اگه قيمتش حفظ بشه خيلي موفق ميشه
وسوسه برانگيز شده
1395/9/30
فارغ از یکسری حرف های نخ نما شده و عامیانه برخی که جملاتشان بیشتر به غر غر و لج بازی کودکانه شبهاهت دارد ، باید عرض کنم که برند ام جی در کشورهای چین ، تایلند ، انگلیس ، ایران ، مصر ، امارات ، کویت ، عمان ، آسیای صغیر ، برزیل ، آرژانتین ، آمریکای لاتین ، استرالیا ، نیوزلند ، ژاپن ، تایوان ، روسیه به فروش میرسد و از قدیم طرفداران خودش را دارد و کلاب ام جی در جهان یکی از پرطرفدارترین کلابهای خودرویی میباشد .
به هر حال دوستان ماشین باز و اهل فن میدانند که خودرو فقط ظاهر نیست بلکه باطن آن مهم است و تگنولوژی شاسی دینامیک و تعلیق مولتی لینک غیر وابسطه ، فقط در اختیار کمپانیهایی هست که سالها در عرصه خودروهای اسپرت ، خاک صحنه خورده اند ، و برند اصیل ام جی دارای این تکنولوژی میباشد .
این برند شاید برای یک عده مغرض و بچه، اهمیتی نداشته باشد و از دوستان تقاضا دارم که جواب این افراد را ندهند که مشخصا هدفمند پستهای تخریبی میگذارند ، ولی وقتی همین دو ماه پیش باقیمانده بخش مونتاژ ام جی به منتقل شد ، مدیرعامل مک لارن در توئیتی از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد .
به هرحال ، هر آدم منطقی و خالی از عقده و حقارت ، به داشته های خود توجه مینماید و نه به دیگران . تمام صنعت گران که سعی در بالابردن کیفیت زندگی انسان میشوند ، کارشان ارزشمند است و تمام دارندگان این محصولات ، حق آزادی انتخاب دارند و این از واپس گرایی هست که به انتخابشان توهین کنیم .
1395/10/3
عزیز
شما اول برو بشین دبستان ، فرق بین وابسته و وابسطه رو یاد بگیر، بعد بیا برای ما کلاس فرهنگ خودرویی بگذار
1395/10/5
سورن عزیز ، ممنون از تذکر شما ، ولی بهتره حرف درست و صحیح رو ولو از کسی که اشتباه کوچکی داره ، بپذیری نه بواسطه یک غلط املایی ، بهانه ای شود برای رد کردن و عقده گشایی .
1395/9/30
بچه ها ، این نادر همون جیلی سوار هست که وارد کلاب ام جی شد و به همه توهین کرد ، چطوری چینی سوار تو رو چه به ام جی ، خوابش رو ببینی ، همه عقده ای ها جمع شدن واسه حمله، چطوری عقده ای
خخخخخخخخخخ
1395/10/1
طرف تعطیله.. میگه ام جی اجازه ورود به اروپا را نداره..!!
1395/9/30
فقط پراید
1395/10/2
مهمترین ایراد ام جی در ایران بازار بی رونقش هست.
الان ام جی GS مدل 2015 تو بازار تقریبا 130 قیمت داره ولی بازم مشتری براش نیست. در صورتی که که به نظر من با این قیمت بی رقیبه!!
ولی مردم به دلیل همین بازار دست دوم ضعیف جرات خرید ام جی ندارند!
1395/10/2
ایمان جان غیر دو سه برند ، مابقی برندها بازارشان رونق ندارد و این وضعیت سراسری و همه جوره است . اتفاقا برندهایی بازارشان کم رونق است که برتری های نسبی در قیمت و کیفیت دارند .. ام جی جی اس 2015 با قیمت 147 فروخته می شد که با تخفیف نقدی به 142 می رسید بنابراین در بازار بی مشتری فعلی ، 12-15 تومان افت قیمت (10درصد) در عرض یکسال برای یک خودرو دست دوم ، حتی کم هم بوده..!
1395/10/2
حامد جان بحث سر اینه که با این قیمت هم مشتری نداره!!!
در ضمن در حال حاضر مدل 2016 کارکرده هم حودود 138 تا 140 قیمت داره!!!! که بیش از 20 میلیون افت داشته اونم در کمتر از یکسال! هرچند افت قیمت برای همه ماشین هاس ولی حداقل هیوندا و تویوتا اگر افت دارن مشتری هم دارن ولی ام جی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/10/3
ایمان جان ما مدل 2016 با قیمت 138 نداریم!!!
یه دونه بود که مال اون بابابود که گیربکسشو ترکونده بود و ماشینش هم از گارانتی خارج شده بود
حالا همه به آگهی اون بابا که ماشینو زیر قیمت می داد تو سایت باما و جاهای دیگه استناد می کنند
منم همینو گفتم که : " غیر دو سه برند ، مابقی برندها بازارشان رونق ندارد .." شما تکرار می کنی!!
1395/10/4
ایمان جان، بنظرت خودمون در جهت سلایق یه مشت دلال به بازار انحصار دامن نمیزنیم ؟ اینکه چه بخریم که عموم طرفدارش باشن ، میدانیم که کار عاقلانه ای نیست ، اینکه میتسو ، ام جی ، هوندا ، سوبارو بازار خیلی قوی ندارن ، پس سراغشون نریم ، میشه همون شرایط انحصار داخلی با این تفاوت که خودمون این انحصار رو ایجاد میکنیم ، ولی باز هم تفکر عوام را مبنی قرار میدهیم ، بسیار افراد ماشین باز و ماشین شناس ، سراغ برندهایی میروند که بتوانند از هندلینگ و موتورینگ آن لذت ببرند و چند سالی که با خودرو مورد علاقه شان هستند ، خاطرات خوش بسازند و نه اینکه هنوز نخریده فارغ از کیفیت سواری و شتاب خودرو به فکر فروش باشن ، به این نوع تفکر خنده دار ، میگویند برای دیگران زندگی کردن .
افت قیمت در سال اول حداقل 12 درصد است و مدل 2016 جی اس تمیز در حدود 145 میلیون میباشد ، بنابراین افت قیمت آن هم منطقی هست ، به هر حال در دنیای علاقمندان به خودرو ، ماشین یه سرمایه روحی است و نه صرفا مادی
1396/1/27
خودرو سازی ام جی تحت لیسانس مهندسی خودرو و طراحی دانشگاه کمبریج انگلستان ساخته میشه وفقط ساخت اون بخاطر اقتصادی بودن به چین واگذار شده در واقع یه ماشین انگلیسیه.