موضوعات داغ

اتفاقی که با ترمز کردن زیاد بر سر ماشین می‌آید + فیلم

عکس مطلب اول
عموما مخاطبان اینترنتی چون در شرایط مورد نظر قرار ندارند، پس هرچیزی که نابودی بلاعوض داشته باشد را دوست دارند و دنبال می‌کنند، حال می‌خواهد حوادث جاده‌ای و یا تصادف در مسابقات اتومبیل رانی باشد، و یا اینکه خرد کردن یک موتور زیر دستگاه پرس 100 تنی باشد. به همین دلیل کانال‌های دارنده این دست ویدیوها معمولا مخاطبان بسیار زیادی دارند و گروه خودروبانک هم از این دست فیلم‌ها زیاد منتشر کرده است. حال بار دیگر قصد داریم یک فیلم تامل برانگیز و بیشتر آموزنده برایتان معرفی کنیم که شاید در شرایط بسیار خاص بتواند مشکل ساز شود.
درست همانند سایر فیلم‌های عجیب و غریبی که از خرد شدن اشیاء اتومبیل برایتان گذاشته‌ایم، جدیدترین فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک هم مربوط به کانال معروف "پرس هیدرولیک" در یوتیوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولا کارهای جالبی همچون خرد کردن پیشرانه زنده زیر پرس 100 تنی به هنگام کار کردن انجام می‌دهد. حال اخیرا جدیدترین سوژه خود را بر روی سیستم ترمز یک دستگاه فورد فیستا متعلق به سال 1990 متمرکز کرده‌اند تا با افزایش دور موتور و نگه داشتن پدال ترمز ببینند که چه اتفاقی برای دیسک‌های ترمز می‌افتد.
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره‌ای کوتاه به این موضوع داشتیم، در شرایط بسیار خاص همچون سرازیری‌های طولانی شاید چنین شرایطی برای راننده و اتومبیل پیش بیاید که یک ترمزگیری مدوام و طولانی داشته باشند. حال این ویدیو نشان می‌دهد که اگر به طور مداوم و طولانی بر روی پدال ترمز فشار وارد کنید، چه اتفاقی در مجموعه دیسک و ترمز بوجود می‌آید که هیجان فهمیدن نتیجه را به خودتان محول می‌کنیم تا با تماشای ویدیو به نتیجه مد نظر برسید.
البته ناگفته نماند که برای اینکار دور موتور بر روی محدوده قرمز نگه داشته شده و همچنین زیر ماشین جک بالابر گذاشته‌اند که خود باعث دور بالاتر از حد معمول چرخ‌ها و زحمت بیشتر ترمزها می‌شود، ولی هدف از این کار مشخص است و به خوبی نتیجه را به مخاطب می‌رساند.
در ادامه می‌توانید فیلم مورد بحث را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد