موضوعات داغ

همکاری سئات و آمازون در تحویل خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
معمولا اگر چیزی لازم داشته باشید، مجبورید شال و کلاه کرده و از خانه بیرون بروید تا وسیله مورد نیاز خود را تهیه کنید،. یا اگر کاری در ادارات داشته باشید، حتی ساعت‌ها طول می‌کشد تا بعد از کاغذبازی‌های فراوان کارتان راه بیافتد. اما امروزه شرکت‌های زیادی در کشورهای توسعه یافته حضور دارند که کار ارسال کالا و یا حمل و نقل وسایلتان را ساده کرده‌اند که نمونه بارز آن را می‌توان کمپانی بزرگ آمازون عنوان کرد.
چند روز پیش بود که خبری مبتنی بر ارسال اولین کالای آمازون به وسیله پهپاد در رسانه‌ها منتشرشد. سرویس "آمازون پرایم ایر" که در سال 2013 میلادی معرفی شده بود و آن را در کانادا و ایالات متحده آمریکا مورد آزمایش قرار داده بود، حالا کار خودش را به صورت خیلی محدود در کشور انگلستان با ارسال اولین کالای آمازون توسط پهپادهای خودکار (کارکردشان مبتنی بر GPS تعریف شده) آغاز کرده است که پروسه تحویل کالا را تنها در عرض 13 دقیقه انجام داده است.
حال در یک اقدام مشترک میان شرکت خودروسازی "Seat" و شعبه فرانسوی آمازون، قرار بر این شد که 15 دستگاه از خودروی هاچ بک "Mii" به صورت هوایی توسط بالگرد و یا به صورت زمینی توسط کامیون به مشتریان تحویل داده شود و همانجا در محل مشتریان مدارک لازم را امضا کنند، اما در عوض 24 دستگاه خودروی "Mii" از طریق کامیون و بالگرد تنها با هزینه حمل و نقل 500 یورویی به مشتریان تحویل داده شد تا نوید بخش یک همکاری بزرگ‌تر میان این دو کمپانی بزرگ باشد.
این روش ارسال خودرو که به صورت آزمایشی تنها تا پایان ماه اکتبر برنامه ریزی شده بود، با عملکرد بسیار مطلوبی که داشت و رضایتی که در مشتریان به وجود آمده بود، حدود یک ماه دیگر هم تمدید شد تا در آینده تمهیدات لازم برای گسترش همکاری میان این دو کمپانی در نظر گرفته شود.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد