موضوعات داغ

50 سال پیشرفت لامبورگینی در یک قاب + فیلم

عکس مطلب اول
تیرماه امسال بود که کمپانی خودروسازی لامبورگینی برای ادای احترام به خودروی افسانه‌ای لامبورگینی یعنی "میورا"، نسخه‌ای ویژه مبتنی بر اونتادور تحت عنوان "لامبورگینی اونتادور میورا هومیج" معرفی کرد تا همزمان یادبود دو اسطوره لامبورگینی، یعنی فرچیو لامبورگینی و لامبورگینی میورا ترسیم شده باشد. هرچند در سال 2006 میلادی هم کمپانی لامبورگینی نسخه‌ای کانسپت از میورا به پاس قدرانی از موفقیت‌های آن معرفی کرد، ولی هیچگاه این طرح به واقعیت تبدیل نشد.
حال بار دیگر کمپانی خودروسازی لامبورگینی به سالگرد 50 سالگی میورا پرداخته است، ولی این‌بار نه یک خودروی اختصاصی برای یادبود آن معرفی کرده، بلکه یک فیلم زیبا با محتوای غنی منتشر کرده است که گروه خودروبانک آن را برای شما آماده کرده و در انتهای مطلب قرار داده است، ولی قبل از تماشای آن بد نیست کمی در رابطه با جریانات اتفاق افتاده در فیلم صحبت کنیم تا تماشای آن برایتان گنگ نباشد.
قبل از راه اندازی نمایشگاه بین المللی ژنو در سال 1966 میلادی، فروچیو لامبورگینی با صاحب یک مزرعه پروش گاو معروف در اسپانیا ملاقات کرد که نام او "دان ادواردو میورا" بود. از این رو بنیانگذار و مالک کمپانی لامبورگینی تصمیم گرفت نام جدیدترین خودروی اسپرت 12 سیلندر خود را "میورا" انتخاب کند که بسیار زیبا و برازنده این ماشین بود.
حالا بعد از گذشت نیم قرن از تاریخ تولد لامبورگینی میورا، یک دستگاه لامبورگینی میورا SV از موزه لامبورگینی در "سنت آگاتا" بیرون آمده است و به همراه شش دستگاه لامبورگینی هوراکان رنگی و چند دستگاه لامبورگینی اونتادور یک سفر حماسی 600 کیلومتری را آغاز کرده‌اند تا در نهایت به مزرعه معروف"میورا" واقع در روستای "لورا دل ریو" برسند که خود در اطراف شهر مادرید کشور اسپانیا قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد