موضوعات داغ

مازراتی کواتروپورته گرن اسپرت معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
نسخه "گرن اسپرت (GranSport)" مازراتی کواتروپورته در قالب یک ویدیو تبلیغاتی، به همراه یکسری اطلاعات فنی به طور رسمی معرفی شد.
همانطور که از نام گذاری این اتومبیل هم می‌تواند فهمید، قرار است با یک خودروی سدان اسپرت لوکس به همراه چهره‌ای تهاجمی‌تر و اسپرت برخورد داشته باشیم که در این بین سیستم اگزوز جدید آلومینیومی با چهار راهنمای اگزوز، دیفیوزری نسبتا کوچک در زیر سپرعقب، ارتفاع کاهش یافته نسبت به سطح زمین، کالیبراسیون قرمز رنگ ترمزها، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی چرخ‌ها و در ادامه یکسری تغییرات ایجاد شده در قسمت جلوی خودرو به خوبی بیانگر ویژگی‌های اسپرت مازراتی گرن اسپرت کواتروپورته هستند. در داخل کابین هم می‌توان پدال‌های فولادی ضدزنگ، پدال‌های تعویض دنده آلومینیومی پشت فرمان، یک غربیلک فرمان اسپرت و در نهایت صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو را شاهد بود.
بسته تقویتی "گرن اسپرت" برای مازراتی کواتروپورته تنها برای اسپرت کردن ظاهر این ماشین آماده نشده است، بلکه تغییراتی هم در بخش مولد قدرتی این اتومبیل ایجاد کرده تا نیروی 404 اسب بخاری بر روی پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربو دوقلو و یا حداکثر قدرتی523 اسب بخاری بر روی پیشرانه 3.8 لیتری هشت سیلندر توربو دوقلوی مازراتی کواتروپورته گرن اسپرت داشته باشیم.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد