موضوعات داغ

دفاع وسط تیم چلسی چه ماشینی سوار می‌شود؟

عکس مطلب اول
چند روز پیش در خودروبانک صحبت از این بود که بازیکنان معروف دنیای فوتبال با درآمدهای میلیاردیشان چه ماشین‌هایی سوار می‌شود. در این خصوص در مورد "وین رونی" و "یحیی توره" صحبت کردیم و مختصر صحبتی در رابطه با تاریخچه فعالیتشان در دنیای فوتبال داشتیم، حال امروز قصد داریم در مورد یکی دیگر از ستاره‌های انگلیسی باشگاه چلسی، یعنی "جان تری" صحبت کنیم.
همانطور که احتمالا می‌دانید، جان تری زاده 7 دسامبر 1980 میلادی (36 سال) در شهر لندن انگلستان است که در حال حاضر به عنوان یک مدافع میانی در باشگاه چلسی انگلستان توپ زنی می‌کند. با زبانی ساده‌تر می‌توان گفت که تا به امروز جان تری موفق‌ترین کاپیتان چلسی بوده که توانسته از سال ۲۰۰۴ با این تیم ۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، دو عنوان قهرمانی در کارلینگ کاپ و یک عنوان قهرمانی هم در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد. جان تری یکی از ۵ نفری است که بیشتر از ۵۰۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و همچنین در ۲۰۰۷ میلادی، اولین کاپیتانی‌ست که با شکست منچستر یونایتد جام بازی‌های حذفی را در ورزشگاه "ومبلی" بالای سر می‌برد.

جان تری

دوران فعالیت این بازیکن را هم از سال 1998 میلادی تاکنون می‌توان در باشگاه چلسی عنوان کرد، به غیر از 6 بازی محدودی که در سال 1999 الی 2000 میلادی برای تیم "ناتینگهام فارست" انجام داد و بلافاصله به تیم چلسی بازگشت.
حال جان تری چه ماشینی سوار می شود؟! خب باید گفت که این بازیکن خوش ذوق انگلستانی سوار بر یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT مدل 2016 به ارزش 168 هزار و 300 پوند است که در سینه خود از یک پیشرانه دوازده سیلندر 6 لیتری مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم سود می‌برد که حداکثر قدرتی 582 اسب بخاری به همراه گشتاور 720 نیوتن متری دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/14
يادش بخير جان تري ي نژاد پرست واقعي بود و هميشه بخاطر بي ادبياش به سياه هاي بيچاره محكوم ميشد و قصر در ميرفت . ي انگيسي مغرور به تمام معناست.