موضوعات داغ

نسل جدید سوزوکی سوئیفت در ژاپن معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
خودروهای کوچک در کشور ژاپن واقعا محبوب هستند و در این میان کمپانی خودروسازی سوزوکی هم بیشترین استفاده را از این سلیقه و محبوبیت کرده است، تا جایی که خودروی "سوئیفت" این کمپانی به عنوان یکی از 5 خودروی برتر بازار ژاپن از لحاظ فروش و محبوبیت شناخته می‌شود. حال اخیرا یک ویدیو توسط سوزوکی منتشر شده است که جدیدترین مدل از سوزوکی "سوئیفت" با چهره‌ای کاملا جدید را نشان می‌دهد که در برخی از رسانه‌ها با عنوان نسل جدید سوزوکی "سوئیفت" از آن یاد کرده اند، در حالی که به نظر می‌رسد یک مدل جدید و به اصطلاح اسپرت از سوزوکی سوئیفت باشد.
باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی سوزوکی، این خودرو با موتورهای مختلفی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد و امکان استفاده از این پیشرانه‌ها برای نسخه‌های بین المللی هم وجود دارد که در این میان می‌توان پیشرانه چهار سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی 91 اسب بخاری و گشتاوری 118 نیوتن متری در کنار پیشرانه‌ای 3 سیلندر توربوشارژر 1 لیتری را مشاهده کرد که می‌تواند حداکثر قدرتی 102 اسب بخاری و گشتاوری 150 نیوتن متری تولید کند.
در مقایسه با مدل‌های قبلی هم سوزوکی سوئیفت 2017 به لطف استفاده از فولادهای کششی بهینه سازی شده، حدود 17 درصد محکم‌تر از قبل شده و همچنین بر روی چرخ‌های مدل RS هم از رینگ‌های 16 اینچی 55/185 استفاده شده است. فقط در این میان سیستم تعلیق سوزوکی سوئیفت باقی می‌ماند که به نسبت مدل‌های قبلی خود چندان تغییراتی نداشته است.
با مشاهده فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک هم می‌توانید سوزوکی سویفت RS را با چهره‌ای متفاوت و نسبتا اسپرت با باطنی آرام تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/18
ماشینیه که ژاپنی های خیلی دوسش دارن
اگه این ماشین وارد ایران بشه اولین ایرادی که مردم همیشه حاضر در صحنه ازش می گیرن
# اگه قراره به این ماشین با این حجم پول بدم میرم سمند می خرم موتورش 1.8 لیتری
# پراید من از این ماشین بهتره چون حجم موتورش بالاتره
# حجم موتور 1 لیتر !!! با این پول 206 می گیرم نه این ماشین رو که تو سربالایی راه نمیره
# حجم موتورش خیلی کمه کاش با موتور 2.5 لیتری عرضه می شد
# موتور 1 لیتری توروبو !! اصلا به درد نمی خوره می دونید چقدر هزینه نگه داری توروبو بالاست