موضوعات داغ

گردهمایی خودروهای میتسوبیشی با حضور آرین موتور

عکس مطلب اول
روز گذشته شهر تهران شاهد برگزاری گردهمایی پرشور خودروهای میتسوبیشی در محل پارک آبشار بود. در این گرهمایی که دومین گردهمایی میتسوبیشی است تعداد بیشتری خودرو در مقایسه با نخستین گردهمایی شرکت کرده بودند. گردهمایی نخست نیز توسط گروه خودروبانک پوشش خبری داده شده بود.
در این گردهمایی شاهد حضور خودروهایی چون لنسر، ASX، اوتلندر جدید و اوتلندر قدیمی بودیم. البته هنوز نیز جای خالی خودروهای کلاسیک میتسوبیشی همانند گالانت و لنسر و البته اس یو وی مشهور این شرکت یعنی مدل پاجرو در این گردهمایی حس می‌شود و امیدواریم تا دفعات بعدی این مدل ها را نیز در گردهمایی ها مشاهده کنیم.
نکته ی جالب دیگر گردهمایی نیز حضور شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش میتسوبیشی در این گردهمایی بود که با یک خودروی امدادی لنسر شرکت کرده بودند. در ادامه می‌توانید تصاویر تهیه شده از این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/18
حالا این شد گردهمایی! پس از مدت ها که فقط گردهمایی خودرو چینی می ذاشتین!! این عالیه
1395/10/18
یکی از بهترین ارتباط ها بین شرکت و مشتری همین برند میتسوبیشی هست که واقعا با صمیمیت و مشارکت کامل داره انجام میشه و حالا آرین موتور یکی بهترین شرکت های خدمات رسان و نماینده رسمیه که روز به روز داره پیشرفت بیشتری می کنه امیدوارم مردم ما هرچه بیشتر به سمت این برند اصیل برن و از کیفیت و سواری فوق العادش لذت ببرن .
1395/10/18
خدایی اوتلندر ۲۰۱۵ از ۲۰۱۶ خوشگل تره
1395/10/18
این آرین موتور هم خوب داره میتسوبیشی رو تو ایران جا میندازه که البته بیشتر بخاطر قیمت گذاری خوبش هست، آگه به قیمت ها نگاه بندازین اوتلندر از رقباش یعنی سانتافه، سورنتو و راو فور ارزون تره، asx از توسان و اسپورتیج جدید ارزون تره و لنسر هم از سراتو و الانترا وکرولا ارزون تره، در کل آگه آرین موتور همینطور پیش بره در آینده میتونه یه چیزی مثل ایرتویا بشه تو ایران
1395/10/20
به نظر من هم سرویس و خدمات آرین موتور و سیستم قیمت گذاری اش حتی از ایر تویا هم بهتره! من به عنوان کشی که محصولات میتسوبیشی رو دارم از خدمات این شرکت راضی هستم. امیدوارم وعده ورود میتسوبیشی اوتلندر PHEV را هم با قیمت گذاری مناسب عمل کنند.
میتسوبیشی ماشین های خوبی تولید می کند و خوبیش اینه که کاملا مونتاژ ژاپنه به استثنای میراژ که مونتاژ تایلند است. البته اون هم کیفیت خیلی خوبی داره
1395/10/18
دوستانی که میتسوبیشی میراژ دارند خرید انرا توصیه می کنند.؟و ایا در جاده خارج
از شهر کارایی دارد. با تشکر
1395/10/19
سلام من حدود يك ماهه كه ميراژ خريدم وبا وجود اينكه ماشين قبلي من كوليوس بود و از suvسوار ميراژ شدم ولي اونقدر اين ماشين خوب وكاربرديه كه كمتر جاي خالي شاسي بلند رو احساس ميكنم از لحاظ شتاب وسرعت با توجه به حالتspeed كه در كنار حالتdriveداره شما اصلا احساس كمبودي نميكنيد، در مجموع كه ماشين خوبيه
1395/10/19
قطعا کارایی دارد !
اما اگر دائما در مسیر اتوبانی و بزرگراهی در حال تردد هستید خرید میراژ به هیچ وجه توصیه نمیشود البته در مورد پیکانتو / MG3 , هیوندا i10 و20 i . . . . نیز همین مسئله صادق است !
1395/10/20
یه عده بیکار دور هم جمع میشن


واقعا چرا ؟