موضوعات داغ

خودروهای جیمی واردی را بهتر بشناسید

عکس مطلب اول
پیرو موضوعی که چند روز است در مورد بازیکنان لیگ انگلستان و اتومبیل‌هایشان شروع کرده‌ایم، تاکنون در خصوص "وین رونی"، "یحیی توره"، "جان تری" و در آخر "مسوت اوزیل" صحبت کردیم. حال امروز می‌خواهیم یکی دیگر از بازیکنان لیگ انگلستان و ماشین زیر پایش را مورد بررسی قرار دهیم که به عنوان یک مهاجم در تیم لسترسیتی بازی می‌کند.
اول از همه باید گفت که جیمی واردی درست همانند دفاع وسط تیم چلسی یعنی جان تری، سوار بر یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT مدل 2016 به ارزش 168 هزار و 300 پوند است که در سینه خود از یک پیشرانه دوازده سیلندر 6 لیتری مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم با حداکثر قدرت 582 اسب بخاری و گشتاور 720 نیوتن متری سود می برد. علاوه بر خودروی بنتلی، فصل گذشته هم به خاطر قهرمانی در لیگ انگلستان، باشگاه لسترسیتی به تمامی بازیکنان خود یک دستگاه خودروی BMW i8 با رنگ مشترک آبی هدیه داد که پیش از این خبر آن را بر روی سایت قرار دادیم.

بنتلی کانتیننتال GT

در مورد BMW i8 هم بد نیست بدانید که از یک موتور 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژر 3 سیلندر و یک موتور الکتریکی بسته شده به باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند که خروجی ترکیبی 362 اسب بخاری دارد و می‌تواند در عرض 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و ماشین را تا مرز 250 کیلومتر بر ساعت همراهی کند، البته سرعتی 250 کیلومتر برساعتی که تنها در کشور آلمان به صورت الکترونیکی محدود شده است.
در خصوص خود جیمی ریچارد واردی ( Jamie Richard Vardy ) هم می‌توان گفت که او زاده ۱۱ ژانویه ۱۹۸۷میلادی در شهر شفیلد، انگلستان است که پیش از این در باشگاه‌های "هالیفاکس تاون" و "شفیلد ونزدی" بازی کرده و هم‌اکنون نیز با شماره ۹ در باشگاه فوتبال لسترسیتی انگلستان در پست مهاجم بازی می‌کند و تاکنون موفق به زدن بیش از 50 گل برای تیم لستر سیتی شده است.
علاوه بر این‌ها، جیمی واردی در 11 بازی متوالی موفق به شکستن رکورد گل زنی در بازی‌های پیاپی شده است و این عنوان را از دستان "رود فن نیستلروی" با 10 بازی پیاپی همراه با گل، درآورده است. بعلاوه این رکوردشکنی، واردی به‌ خاطر نمایش تحسین‌برانگیزش در سال ۲۰۱۶ میلادی از سوی انجمن فوتبال نویسان انگلیس در فصل جاری به ‌عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس معرفی شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/20
با تشکر از خوب خودرو بانک
اگه بجای خودروهای فوتبالیست ها,خودروهای ورزشکاران موتور اسپرت(مثل ولنتینو روسی و لویس همیلتون)اطلاع رسانی کنید جالبتره