موضوعات داغ

رولزرویس دومین سال پرفروش خود را ثبت کرد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی رولزرویس در آخرین اطلاعیه خود، آمار دقیق فروش محصولاتش را در سال 2016 میلادی اعلام کرد که به عنوان دومین سال پرفروش رولزرویس در این 113 سال فعالیت مداوم شناخته شده است.
طبق آمار و ارقامی که شرکت خودروسازی رولزرویس ارائه کرده است، در سال 2016 میلادی موفق به فروش 4011 دستگاه از محصولات خود در بازارهای بین المللی شده که به نسبت سال 2015 میلادی حدود 6 درصد افزایش فروش داشته است تا به عنوان یکی از بهترین سال‌های فروش برای رولزرویس تلقی شود.
گفتنی است که محصولات این کمپانی خودروسازی در بیش از 50 کشور مختلف جهان عرضه می‌شود که سال 2016 میلادی فروش آنان در کشور ژاپن حدود 51 درصد افزایش داشته، در کشور آلمان حدود 30 درصد افزایش داشته و همچنین در کشور ایالات متحده آمریکا نیز حدود 10 درصد افزایش فروش را تجربه کرده است تا در مجموع حدود 12 درصد افزایش فروش در قاره آمریکا، حدود 28 درصد افزایش فروش در اروپا و همچنین 5 درصد افزایش فروش در آسیا و اقیانوسیه داشته باشد.
بیشترین محصولات فروش رفته با برند رولزرویس هم مدل‌های "داون" و "گوست" با رنگ‌های خاص گزارش شده است که متاسفانه اعداد و ارقام دقیقی از جزییات فروش آنان ارائه نشده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/26
لایک دارن برندای انگلیسی