موضوعات داغ

کارلوس گون به ایران می آید

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: برج میلاد تهران در حالی بهمن‌ماه امسال میزبان چهارمین همایش بین‌المللی خودروسازی ایران خواهد بود که میهمانان سرشناسی برای شرکت در آن دعوت شده‌اند.
در همایش چهارم که با محور خدمات پس از فروش در 24 و 25 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، بسیاری از مدعوین، مرتبط با شرکت‌های مشهور ارائه‌دهنده این خدمات هستند. علاوه‌بر آنها، برخی روسای انجمن خودروسازان کشورهای مختلف نیز در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران شرکت خواهند کرد که گفته می‌شود رئیس انجمن خودروسازان ایتالیا یکی از آنها است. اما بدون شک سرشناس‌ترین میهمان دعوت شده به همایش چهارم، کارلوس گوسن مدیرعامل رنو-نیسان است، کسی که در حال حاضر از او به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران عامل خودروسازی جهان یاد می‌شود. گفته می‌شود سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دعوت نامه‌ای را برای گوسن ارسال و وی را به چهارمین همایش خودرو دعوت کرده است. گوسن در مراسم امضای تفاهم نامه رنو فرانسه و سازمان گسترش (در محل نمایشگاه خودرو 2016 پاریس) نیز حضور داشت و حالا باید منتظر ماند و دید که وی برج میلاد را نیز از نزدیک خواهد دید.

اما چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران در حالی کمتر از سه هفته دیگر برگزار می‌شود که به‌نظر می‌رسد در مقایسه با همایش‌های قبلی، از سطح بالاتری برخوردار بوده و در حاشیه آن، مذاکراتی جدی میان شرکت‌های داخلی و خارجی، انجام شود. در واقع با توجه به اینکه هم‌اکنون فضای پسابرجام، شفاف‌تر از قبل شده، هم شرکت‌های داخلی و هم خارجی‌ها، بیش از پیش تکلیف خود را دانسته؛ بنابراین امکان انجام مذاکراتی محکم تر را در حاشیه همایش چهارم خواهند داشت. ازآنجاکه اصل برگزاری چنین همایشی، آشنایی شرکت‌های خارجی با صنعت و بازار خودرو ایران و همچنین ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در کشور است، به‌نظر می‌رسد همایش پیش‌رو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌های جدید خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/7
ايشان مدير عامل رنو-نيسان-ميتسوبيشي هست و اميدوارم با اومدنش بتونه پاي ميتسوبيشي و نيسان را براي توليد به ايران باز كند. به خصوص ميتسوبيشي كه اومدنش قطعا به نفع خود اون شركتم هست و مي تونه مثل پ‍ژو آمار فروش اين برند رو بهبود بده و در عين حال شركت ژاپنيه و مي تونه فرهنگ توليدي ما رو ارتقا بده.... به اميد روز هاي خوب
1395/11/8
میتسوبیشی بر خلاف بقیه در ایران نمایندگی مستقیم داره تولیدم که کنه که چه بهتر ولی کرمان خودرو ثابت کرد که تولید با واردات هیچ فرقی نمیکنه
1395/11/7
ابر مدیر و ابر بیزینس من