موضوعات داغ

نیسان GT-R به افتخار روز جمهوری هند رکوردزنی کرد

عکس مطلب اول
از قدیم تاکنون، تبلیغ بهترین راه برای معرفی کردن محصولات خود به مردم است که در این زمینه شرکت‌های بزرگ خودروسازی بسیار فعال هستند و با تبلیغات هیجان انگیز خود و نشان دادن ویژگی‌های منحصر به فرد آنان باعث جذب بسیاری از مشتریان می‌شوند. ولی گاهی اوقات هم هست که با یک حرکت خارق العاده می‌توان توجه خیل عظیم مخاطبان را به سمت محصولات خود جذب کرد. به عنوان مثال خودروی هاچ بک هوندا سیویک تایپ R به عنوان سریع‌ترین خودروی هاچ بک دنیا در چندین پیست مختلف شناخته می‌شود و همین موضوع قطعا می‌تواند یک فاکتور اصلی در جذب مشتری باشد، یا به عنوان مثال نسخه‌های بسیار خاص و تولید محدود که از محصولات استاندارد شرکت‌ها تولید می‌شود و مشتریان برای داشتن یکی از آنان سر و دست می‌شکنند. گاهی اوقات هم رکوردشکنی‌های ماشین‌ها می‌تواند یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری باشد که اخیرا شرکت خودروسازی نیسان در هند چنین کاری انجام داده است.
گفتنی است که نیسان به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد روز جمهوری در کشور هند و خارج شدن این کشور از زیر استعمار انگلستان (البته هنوز هم وابستگی‌های نسبی دارند)، با یک دستگاه خودروی نسل جدید نیسان GT-R یک نقشه بسیار بزرگ از کشور هند در سطح خشک دریاچه "سامبهار" واقع در ایالت راجستان ترسیم کرده است که با طول بیرونی 9.1 مایلی، یعنی چیزی حدودا 14.7 کیلومتری موفق به ثبت یک رکورد جدید در جهان شده است که نسخه کوچک شده آن در قالب یک ویدیو ضبط و منتشر شده است که گروه خودروبانک هم آن را در انتهای مطلب برای شما مخاطبان همیشگی خودروبانک قرار داده است.
برای انجام این کار، مختصات جغرافیایی نقشه مد نظر توسط GPS مشخص شده است و برای به هم چسباندن این مختصات جغرافیایی، یکی از رانندگان حرفه‌ای رالی هندوستانی با نام "راهول کانتراج" را پشت فرمان نیسان GT-R قرار داده‌اند تا هم آشنایی کامل با نقشه جغرافیایی هندوستان داشته باشد و هم مهارت بالایی در رانندگی و ترسیم نقشه به کمک GPS داشته باشد.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد