موضوعات داغ

اسکی بازی بر روی برف با لامبورگینی + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از جالب‌ترین مقاله‌هایی که در اوایل سال جاری کار کردیم، در رابطه با جان اولسون اسکی باز معروف 34 ساله سوئدی بود که در مسابقات اسکی آلپاین همیشه مدعی قهرمانی است و گاهی اوقات نام آن در رسانه‌های خودرویی هم دیده می‌شود، چون این اسکی باز سوئدی همچون کریستیانو رونالدو یکی از معروف‌ترین ورزشکاران ماشین باز در جهان است که خودروهایش به صورت اختصاصی با یک طراحی خاص ارتشی تقویت می‌شود. حال این اسکی باز معروف اوایل سال جاری دو فاکتور محبوب خود را در هم آمیخته و با یک دستگاه لامبورگینی مورسیه لاگو اختصاصی، به اسکی بازی بر روی کوه‌های برفی و یخچال‌های طبیعی پرداخته بود که فیلم آن را هم در اختیار شما قرار دادیم.
حال بعد از گذشت چند ماه، بار دیگر شاهد حضور یک نمونه از محصولات تولیدی لامبورگینی بر روی برف‌ها هستیم، ولی این بار یک دستگاه لامبورگینی گالاردو LP540 با سورتمه‌ای متصل به آن دیده می‌شود که در این چند روز گذشته، تبدیل به یکی از ویدیوهای پربازدید یوتیوب در مقایسه با فیلم‌های ماشینی دیگر شده است. به همین دلیل خودروبانک هم فیلم مورد نظر را برای شما آماده کرده و در انتهای مطلب قرار داده است تا ببینیم که این فیلم پربازدید از اسکی بازی لامبورگینی گالاردو و سورتمه‌ای که به آن متصل شده است، تا چه حد زیبا و تماشایی است که بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود کشانده است.
جهت اطلاعتان هم باید عرض کنیم که خودروی لامبورگینی گالاردو که در فیلم شاهد آن هستید، متعلق به یک مرد غیرثروتمند، اما عاشق ماشین است که حاصل دست رنج و پس انداز 11 ساله خود را خرج خرید یک دستگاه لامبورگینی گالاردو مدل 2006 کرده است تا آرزوی خود را با فشردن پدال گاز پیشرانه 5 لیتری ده سیلندر گالاردو و حرکت دادن اهرم جعبه دنده 6 سرعته دستی گالاردو برآورده کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد