موضوعات داغ

آیا این فیلم تصادف واقعی است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز پیش یکی از وبسایت‌های محلی چین خبری بر روی خروجی خود قرار داده بود که به شرح یک تصادف مرگبار با یک دستگاه خودروی آئودی R8 V10 می‌پراخت و همراه با جزییات مقاله، فیلمی هم منتشر کرده بود که توسط گروه خودروبانک برای شما آماده شده و در انتهای مقاله قرار گرفته است.
براساس گزارش این وبسایت چینی، چند روز پیش یک دستگاه خودروی آئودی R8 از نوع V10 با حداکثر سرعتی بیش از 320 کیلومتر بر ساعت در حرکت بوده است که به دلیل انحراف به چپ و از دست رفتن کنترل ماشین، با گاردریل‌های کنار جاده برخورد کرده و یک تصادف بسیار شدید به بار آورده که متاسفانه منجر به مرگ هر دو سرنشین خودرو شده است. حال در انتهای همین مقاله فیلمی برای شما بارگذاری شده است که براساس ادعای وبسایت چینی، توسط سرنشین دوم خودروی آئودی R8 و پیش از تصادف مرگبارشان ضبط شده است که تمامی شواهد از سرعت بسیار بالای این اتومبیل را تایید می‌کند.
اما اینجا یک مشکل وجود دارد و آن هم دروغ پردازی این وبسایت چینی است که اکثر وبسایت‌های خارجی هم آن را تایید کرده‌اند. زیرا در انتهای فیلم شاهد قطع یکباره ویدیو و چسباندن فیلمی دیگر به آن هستیم که به اصطلاح نشان از یک حادثه مشترک دارد، اما حقیقت ماجرا این است که فیلم آخر کلیپ در ماه اوت سال 2016 در رسانه‌های بین المللی منتشر شد و فیلمی که از سرعت بالای آئودی R8 بدست آمده است، تقریبا جدید و بروز است، هرچند بعد از تصادفی اینچنینی، نمی‌توان انتظار سالم ماندن تلفن همراه را داشت که بتوان فیلم مورد نظر را استخراج و سپس پخش کرد!!.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد