موضوعات داغ

درصدی از سود کمپانی دایملر صرف پاداش خواهد شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از یک کسب و کار موفق در سال 2016، کارکنان دایملر پاداش قابل توجهی از سوی کمپانی خود دریافت می‌کنند.
براساس اعلام رسمی کمپانی دایملر، کارکنان دایملر و همچنین کارکنان شرکت خودروسازی مرسدس بنز که سرجمع حدود 130 هزار نفر می‌شوند، به پاس قدردانی از زحمات آنان برای طی کردن یک سال موفق و پرفروش، درصدی از سوددهی کمپانی را صرف اعطای پاداش به کارکنان خواهند کرد که طبق محاسبات انجام شده، برای هر نفر مبلغی حدودا 5400 یورویی (5822 دلار) در نظر گرفته شده است که در ماه آوریل به کارکنان پرداخت می‌شود.
در این خصوص مدیر مسئول نیروی انسانی کمپانی دایملر یعنی "ویلفرد پورث" اعلام کرده است که "کارکنان ما کلید موفقیت و عملکرد ما در سال 2016 بوده‌اند و داشتن نیروی کاری متعهد و آموزش دیده برای موفقیت‌های بلند مدت کمپانی بسیار ارزشمند و ضروری است. حال با اعطای پاداش فرصتی برای تشکر و قدردانی از کارکنان فداکار و ماهر بدست آمده است".
در آخر هم آمارها نشان می‌دهد که سال گذشته کمپانی دایلمر و مرسدس بنز موفق به فروش 2 میلیون و 998 هزار و 386 وسیله نقلیه شده‌اند که در این میان 2 میلیون و 197 هزار و 956 دستگاه سهم بخش خودروسازی، حدود 415 هزار و 108 دستگاه سهم کامیون‌ها، حدود 359 هزار و 96 دستگاه سهم خودروهای ون مرسدس بنز و در آخر هم حدود 26 هزار و 226 دستگاه سهم فروش اتوبوس‌های مرسدس بنز و دایلمر شده است که به نسبت سال گذشته 5 درصد افزایش فروش را تجربه کرده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد