موضوعات داغ

وقتی قاتل آئودی متولد می شود!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر چه نسل F80 بی ام و M3 فاقد یک پیشرانه V8 تنفس طبیعی است تا ویژگی‌های یک خودروی اسپرت تمام عیار بهتر در آن جلوه کند، ولی همچنان شاهد مبارزه بی ام و M3 با رقبای اصلی خود در بازار هستیم تا اینکه بالاخره بدترین کابوس آئودی در قالب یک بسته تقویتی متولد شد.
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی BMW، برای خودروی اسپرت و دوست داشتی M3 یک بسته تقویتی ارائه شده است تا از حالا به بعد خودروی اسپرت M3 را با نام طولانی‌تر M3 Competition بشناسیم. همانطور هم که می‌بینید، این بسته تقویتی اول از همه تاثیرات خود را بر روی طراحی ظاهری BMW M3 گذاشته است که می‌توانید با مشاهده تصاویر به جزییات آن پی برد، ولی مهم‌ترین ویژگی این تغییرات را می‌توان رنگ بندی بسیار ویژه و خاص آن عنوان کرد که جلوه‌ای بسیار زیبا و تماشای به اتومبیل داده است.

بی ام و M3

بی ام و M3


تمام قدرت این بسته تقویتی در طراحی ظاهری خلاصه نمی‌شود، بلکه بیشتر از طراحی ظاهری شاهد اضافه شدن سیستم‌های جدید در بخش فنی هستیم که اولین و مهم‌ترین آنان می‌تواند تقویت و بروزرسانی پیشرانه برای تولید 19 اسب بخار قدرت بیشتر باشد که باعث شده حداکثر قدرتی تولیدی پیشرانه به مرز 444 اسب بخار نزدیک شود و همچنین شتابی صفر تا صد کاهش یافته 0.1 ثانیه‌ای داشته باشیم. علاوه بر این‌ها، یک سیستم تعلیق جدید تطبیقی، کمک فنرهای جدید و در نهایت میله‌های جدید ضد پیچش به بخش فنی بی ام و M3 اضافه شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/19
C63 AMG نابودش میکنه