موضوعات داغ

هیوندای اکسنت 2018، بزرگ‌تر و سریع‌تر و امن‌تر از همیشه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی سدان هیوندای اکسنت که هفته سوم بهمن ماه پیش نمایشی از آن ارائه شد و قرار بود در نمایشگاه بین المللی خودروی تورنتو 2017 واقع در کانادا خود را نشان دهد، در نهایت به صورت رسمی توسط کمپانی خودروسازی هیوندای معرفی شد تا خود را برای عرضه در بازارهای بین المللی در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی آماده کند.
اولین قسمتی که در این خودرو تغییرات بسیار زیادی تجربه کرده و می‌توان با مشاهده تصاویر ارائه شده و یا حتی ویدیو منتشر شده توسط هیوندای به آن پی‌ برد، قطعا طراحی ظاهری آن است که تغییرات بسیار زیادی به خود دیده و حالا بر روی چهره خود از نسل جدید طراحی هیوندای با یک جلوپنجره مشبک کرومی، چراغ‌های مه شکن LED و همچنین چراغ‌های جلو و عقب جدید سود می‌برد تا همانند برادرانش، خوش تیپ و جذاب‌تر از قبل شده باشد.

هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت 2018


علاوه بر این‌ها، بدون ذکر جزییات طول کلی اتومبیل نسبت به مدل 2017 بیشتر شده و فاصله بین دو محور آن نیز همراه با افزایش طول، بیشتر از قبل شده است تا یک فضای داخل کابین بهتر و همچنین فضای پای بیشتر در اختیار سرنشینان قرار گیرد، هرچند به خاطر مسائل آیرودینامیکی، ارتفاع کلی خودرو حدود 10 میلی متر کمتر شده است تا حرکت آن در جریان باد بهتر صورت بگیرد.
در خصوص مشخات فنی این اتومبیل هم اطلاعاتی رسمی بدست آمده که نشان می‌دهد کمپانی خودروسازی هیوندای در زیر کاپوت این اتومبیل از پیشرانه‌ای 1.6 لیتری چهار سیلندر، متصل به جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک استفاده کرده است که می‌تواند حداکثر قدرتی 132 اسب بخاری و گشتاوری 161 نیوتن متری تولید کند و این درحالیست که بر روی مدل قبلی هیوندای اکسنت حداکثر قدرتی 124 اسب بخاری و گشتاوری 156 نیوتن متری داریم.

هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت 2018


در رابطه با موضوع آخر، یعنی ایمنی هیوندای اکسنت 2018 هم برای اولین بار شاهد بکارگیری سیستم‌های جدیدی همچون ترمز اضطراری خودمختار، سیستم کنترل حرکت اتومبیل در سرازیری‌ها که بیشتر در خودروهای لوکس بازار شاهد هستیم و در آخر شامل سیستم هشدار برخورد از جلو می‌شود که در کنار سیستم‌های سابق این اتومبیل قطعا باعث افزایش سطح ایمنی آن خواهد شد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/29
اگه تست تصادف نسل قبل رو مشاهده کنید این تیتر امن تر از همیشه بیشتر تبدیل به یه طعنه یا شوخی میشه
حالا شاید این نسل امن باشه اما همیشه ماشین امنی نبوده :)
1395/11/29
واقعا از اين بروز بودنتون ممنونم.
خودرو بسيار عاليه.
الان اپشن هاي ايمني خيلي مهم و كاريردي شدن. ترمز خودمختار
1395/11/30
کرمان خودرو قراره اینو تولید کنه سال بعد به احتمال 100 درصد با حذف تمامی آپشن ها اون رو به قیمت فول وارداتی به فروش خواهد رسوند و مردم همیشه در صحنه تا سال بعدشو پیش خرید میکنند
1395/11/30
واقعاً اكسنت اگه يه چيز مثبت براي ترغيب خريداراش داشت طراحي ظاهرش بود كه به نظر من استيل متفاوتي از بقيه محصولات هيونداي داشت با اين طراحي جديد شده يه النتراي كوچيك بي ريخت تر بي هويت گند زدند به طراحي نسل قبلش.
1395/12/1
بسیار ماهرانه امضای جدید محصولات هینودای رو روی این سدان کوچک شهری پیاده سازی کردن
هیوندای حالا با افتخار جز 8 کمپانی برتر تولید خودرو در سرتاسر دنیاس
هیچ شباهتی هم به النترا نداره این خودرو از نسل قبلش هم بهتره که ظاهرش داخلش هم ک معرکه شده روز به روز داره پیشرفت میکنه هینوندای کبیر و به تاختو تازش در سطح آسیا ادامه میده تا روزی دنیا رو تسخیر خودش کنه
1396/8/26
داداچ هیوندا کبیر کجا بود...
وقتی غول هایی مثل تویوتا و نیسان هستن این چیه دیگ...
حالا بماند رنو و سیتروئن و پژو و بنز و ...
1396/4/29
سلام
یادش بخیر چند سال پیشا قبل گروتی دلار حدودای 29 تومن قیمتش بود