موضوعات داغ

ماشین هیوندای اکسنت

(3.3/5) 487,725 رای

هیوندای اکسنت یک سدان اقتصادی و جمع و جور از شرکت هیوندای است. تاکنون پنج نسل از این خودرو به بازار جهانی عرضه شده که نسل دوم آن تحت عنوان هیوندای ورنا و نسل چهارم آن با نام هیوندای اکسنت در بازار کشورمان موجود هستند. هیوندای اکسنت در بازار خودرو ایران در دو نمونه مونتاژی و وارداتی عرضه شده است. نسخه‌های وارداتی توسط آسان موتور وارد کشورمان شدند و در مدل‌های 2014 الی 2017 بدست مشتریان رسیدند. کرمان موتور نیز مونتاژ این خودرو را از سال 1396 با اندکی تغییرات آغاز کرد که تا سال 1398 ادامه یافت. هیوندای اکسنت رقیب مستقیم کیا سراتو سایپا در بازار به شمار می‌رود و البته با برخی از خودروهای اتوماتیک چینی نظیر چری آریزو 5 نیز به رقابت می‌پردازد. نسخه‌های مونتاژی هیوندای اکسنت فاقد روکش چرمی صندلی‌ها و فناوری بلو در پیشرانه هستند و به جای آن از روکش پارچه‌ای و سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده می‌کنند. استهلاک اندک، مصرف سوخت اقتصادی و دوام بالا از جمله مزایای هیوندای اکسنت در مقابل دیگر رقبایش به شمار می‌روند.

184 km/h
حداکثر سرعت
6.4 liter/100km
مصرف سوخت
1591 cc
حجم موتور

مشخصات هیوندای اکسنت

کلاس بدنه
سدان
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
4 دنده خودکار
حداکثر توان
122 اسب بخار
تنفس موتور
تنفس طبیعی
تعداد سیلندر
4 سیلندر

مزایا و معایب هیوندای اکسنت

مزایا

معایب

مشخصات فنی هیوندای اکسنت

نام خودرو
هیوندای اکسنت
کشور سازنده
پرچم کشورکره جنوبی
سال (طراحی)
2012
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1591 سی سی
تنفس موتور
تنفس طبیعی
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
122 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
155 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده
4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100
11.4 ثانیه
حداکثر سرعت
184 کیلومتر در ساعت
وزن
1060 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4370 طول - 1700 عرض - 1457 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2565 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین هیوندای اکسنت

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 43 لیتر
  • یورو 4
  • -

امکانات هیوندای اکسنت

کیسه هوا
کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای پرده‌ای - کیسه هوای جانبی - مجموعا 6 کیسه هوا
سیستم صوتی
سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، MP3، USB و AUX به همراه 4 بلندگو و 2 توئیتر - بلوتوث - دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان
ترمز و پایداری
ABS - EBA - EBD - VSC - TCS
دیگر امکانات
گیربکس 4 سرعته خودکار - رینگ‌های 14 و یا 16 اینچی - تنظیم آینه‌های جانبی به صورت برقی - سانروف (سفارشی) - سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی (خودکار به صورت سفارشی) - دکمه استارت موتور - سیستم ECO Drive برای نشان دادن حالت بهینه در حین رانندگی - سنسور عقب - دوربین عقب (نمایش تصویر روی آینه میانی) - نشان دهنده باد لاستیک‌ها - سیستم کمکی در سربالایی (HAC) - کروز کنترل (سفارشی)

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی
  • 690,000,000 تومان - بروز رسانی در پنجشنبه 22 آذر
  • آسان موتور

نظرات کاربران

305 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1392/6/13
حجم موتورش خیلی کمه ....!!!!!
1398/7/9
درسته حجم موتورش کمه ولی نگا ۱۲۴ اسب بخار دارع
1402/1/27
به حجم موتور نیس که داداش حجم موتور پژو از این بیشتره ولی این ۳۰ اسب از اون بیشتره.......
1392/6/13
بنظر من قدرت موتورش برای رانندگی شهری مناسبه.ضمن این که مصرف بنزینش خیلی پایینه..
با این قیمت فقط میتونید مگان پارس خودرو با تکنولوژی 10 سال قبل رو برونید.
1392/6/13
بالاخره وارد شد احتمالا فروش خوبی کنه ولی اگه قیمتش واقعی بود خیلی خوب میشد.از نظر من از مگان 1600 سرتره.
قیمتش واقعیش باید حدود 50 میلیون باشه.
ولی خودرو ایمن و کم مصرفیه.
واقعا زیبا طراحی شده.
1392/6/13
هیوندای=زیبایی و دیگر هیچ
1397/10/4
بنظر من کیا موتورز اتومبیل های خوشکلتری میزنه .
1392/6/13
به نظر شما مگان صفر اتوماتيك فول آپشن(مانيتوردار دار)يل هيوندا اكسنت مدل ٢٠١٤ فول؟چرا؟لطفا كمكم كنيد سر دو راهي موندم
1392/6/14
اقا مگان دو تا ايربگ داره البته مونتاژي ها بگذريم ولي مگان خودشو ثابت كرده البته مگان طراحي ٢٠٠٣هستش پش نميشه مقايسه كردش با اين چون اين ٢٠١٤ طراحي شده البته اين نشون ميده هيوندايي سال ٢٠١٤تازه ماشيني درست كرده كه قابل مقايسه با ماشين ٢٠٠٣ رنو مقايسه ميشه البته من ميگم مگان بخريد چون مونتاژ شده قطعاتش هم راحت تر گير مياد و اگه خراب بشه چون مونتاژ داخله بالاخره يكي يا دو تا ادم هستش كه بتونه درستش كنه و ماشيني اگه تازه بياد از چند لحاظ اگه خريده باشيش اگه جايي نا امن ببري هر قطعات خوب ماشين هست ميتونن بر دارن ولي اگه مگان باشه اگه يارو بخواد قطعاتش رو برداره كاري نميتونه بكنه البته كلا ماشين هاي رنو بد تعمير هستش يعني يارو بايد كلي چيز بايد باز كنه تا برسه به اون چيزي كه ميخواد و اون هم دليلش اينه كه رنو همه ي ماشيناشو اينجوري ميسازه كه اگر جايي ببريشبراي تعمير يارو ادم حرفه اي باشه خوب يعني مگان برنده ميشه
1392/6/14
یکم دقت کنید 1560 کیلوگرم!!!!
این وزن ناخالص است
وزن خالص 1120 کیلوگرم
دقت!!!!
1392/6/14
MG 550 که خیلی ازین بهتره !! هم ظاهری هم موتوری
ولی اینم خوبه ...
1392/6/16
عالی این ماشین در سطح خودش اگه میشد قیمتشو پایین تر بیارن کولاک میکرد امکاناتش خیلی خوبه درسته هیوندای تو برند های معروف حرف زیادی واسه گفتن نداره ولی 1000 شرف داره به ام جی چینی
1392/6/17
ممنونم بسیار عالی امااگه می شد صندلی های عقب هم مانیتور داشت بسیار جالب می شد
1392/6/17
باسلام
دوستان الان نمایندگی این خودرو رو داره؟
1392/6/19
به نظر من ماشین خوبی است وچون مردم از هیوندا ورنا خاطره ی خوشی دارند این ماشین رو که مدل جدید ورناست میخرند
1392/6/19
نمایندگی اینو نداره . وارداتیه و بدون گارانتی که البته بهتره
1392/6/20
mr Ahmad:
lotafan shoma kami etellaateto dar khosuse mashin bala bebar bad inja rajebe mashina nazar bede lotfan
mg chini nist faghat tu chin montaj mishe ounam kheyli az khodrohaye ruze donya be khatere niruye kare kam hazine tar karkhune haye khodeshuno be chin enteghal midan benzo toyota astin martin o .... hame tu chin kharkhune daran
chon shoma taze esmet be berande mg khordeo tahala esmesham nashnidi dalil nemshe intoari nazar bedi shazdeh..
man khodam be mg ziad tamayol nadaram vali kheyli sartar az in modele hyundai
1392/6/21
احمد آقا یه جوری میگی MG550 چینیه که هر کی ندونه فک میکنه خود هیوندای رو ایتالیا میزنه :|

MG تو چین مونتاژ میشه
کامارو هم تو چین مونتاژ میشه
و ...
1392/6/23
باسلام لطفل اگه میشه محصولات خودروهای فورد راهم در سایتتون قرار دهید
باتشکر...............
1392/6/25
دوستای عزیز مسعود و ss و ... شک نداشته باشید اطلاعات من در زمینه ماشین از شما به مراتب بیشتر من هم خیلی خوب میدونم که خیلی از کارخانجات بزرگ مثل اپل مثل سونی و.... به علت ارزون بودن نیروی کار توی چین تولید میکنند امااااااا قضیه mg کاملا فرق میکنه mg یک شرکت کاملا ورشکسته انگلیسی بود که یک شرکت خودروساز چینی بالای 80% از سهام اونو خرید الان شرکت ام جی یک شرکت تقریبا چینی محسوب میشه شما هم لطفا اطلاعات ناقص خودتونو بالا ببرید
1392/6/25
http://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor
تشریف ببرید توی این سایت همه چیز رو نوشته اسم شرکت خودروساز چینی هم که داره ام جی رو به عنوان یک ماشین چینی اصیل میسازه SAIC Motor هست اینم سایر اطلاعات :
http://en.wikipedia.org/wiki/SAIC_Motor
1392/6/25
احمد آقا درست میگه من نمی دونم چرا بعضیا اصرار بر حرف اشتباه دارند یا نمی دونند یا اینکه نمایندگی فروش دارند!! mg یک خودروی چینی هست
1392/6/26
نسبت به قیمتش واقعا عالیه
1392/6/28
کی گفته کامارو تو چین مونتاژ میشه؟؟؟میفهمی چی میگی؟؟؟مدرکت کو؟؟؟MG هم تو چین مونتاژ نمیشه.تو چین ساخته میشه ولی حالا چون قبلا یه کارخونه ی ورشکسته ی انگلیسی بوده مردم اصرار دارن که بگن چینی نیست و انگلیسیه.جون هرکی دوست دارین بدون اطلاعات نظر ندین.
1392/7/2
be nazar mashine khubo monasebi miad

bache ha man yeki az dustanam mg6 dare mashine khubie faghat ehsas mikonam yekam sefto khoshke vali man akharesh nafahmidam chinie ya na vali beyne in mashin ba mg 350 munde budam az hyundai bishtar khosham oumad vali tu mg350 nazarate agha sina ro bekhunid be nazaram oun etelaatesh az hame behtare chon man chize ziadi az mashin nemidunam yeki bad mige yeki khub vali modele mg6 savar shodam ham razi budan ham be nazare man joz sefti irade digei nadasht
1392/7/6
جالبه برام چرا وزنش 1560 ؟ واسه خودرویی در این کلاس و ابعاد خیلی بالاست. شاید یه علت شتاب نسبتا کمش همین وزن بالاست.
1392/7/6
ضمنا قیمت این خودرو 12500 دلار هست که اگر خودتون حساب کنید با هزینه گمرک و پلاک در میاد 60 میلیون. !!!
1392/7/10
من متقاضی خرید هیوندای اکسنت هستم لطفا زمان تحویل نقدی را اعلام فرمایید
1392/7/10
حالا که همه دیدید ام جی 550 در رذیف خودرو های 80-100 میلیونی رتبه اول رضایت مشتریان را کسب کرده و بالاتر از مزدا و سراتو ایستاده.
1392/7/10
لطفا وزن خودرو اصلاح شود. 1088 کیلو میباشد.
1392/7/17
سلام من قبلا اکسنت داشتم البته پلاک مناطق آزاد من 12 میلیون خریدمش واقعا ماشین خوبیه داخل شهر صدی 8 لیتر و داخل جاده صدی 6 لیتر میسوزونه، فرمنشم برقیه یعنی هر چه سرعتش بالاتر میره کمی خشکتر میشه. من خودم دنبالشم البته پلاک ملیش
1392/7/18
کلا اطلاعات در حد چماق هست 138 اسب بخار توان این ماشین هست با گیربکس 6 سرعته با شتاب 10,4
1392/7/18
دوست عزیز اینکه میفرمایید قدرت 138 و... درسته. اما در نظر بگیرید که ویرایشهای مختلفی از همون موتور تو نقاط مختلف با اختلافات جزیی به فروش میرسه .
مثلا دقیقا درباره سراتو 2000 مدل 2014 قدرتشو از 160 تا 173 اسب نوشتن تو کاتالوگهاشون.
1392/7/19
سلام

از دوستان مطلع و در حدی کارشناس !!! یه سوال دارم .

به نظرتون اگر بخوایم با این قیمت یک ماشین صفر بگیریم ، این ماشین بهتره یا مگان 2000 ؟؟
نظرتون راجع به مزدا3 چیه؟؟

واقعا بین این 3 تا ماشین کدومش بهتره؟
1392/7/19
اگه بخوای خودروی صفر بخری که مزدا میره کنار چون فی جواب نمیده. بین دوتای دیگه هم اگه قدرت برات مهمه که مگان 2000 ولی این 1600 پس مگان 2000 .اما اگه جدید بودن طراحی وکلاس واپشن برات مهمه که خوب اکسنت .بین 1600 اکسنت و مگان 1600 خوب اکسنت از تکنولوژی جدیدتری برخورداره.مگان زیاد توی چشم نیست چون عادت شده ولی اکسنت بیشتر توی چشمه.در ضمن اکسنت منتاژ نیست ولی مگان مونتاژه احتمال سرو صدای داشبورد یادت نره.اما موتور مگان اروپایی حتمی بیشتر کار میکنه وبهتره ولی اخه یه ماشینو چند میشه داشت 3سال اخرشه چون دلتو میزنه. اگه من بخوام بخرم مگان 2000 میگیرم ولی سلیقه هر کسی فرق میکنه .
1392/7/30
اگه میخاین واسه یه ماشین 1600 انقد پول بدین....تو همین رنج ام جی 550 هست عالیه 1800 با توربو تو سرعتو شتاب و امکانتشم خوبه خودم داشتم الان مزدا3 دارم پشیمونم از فروش ام جی...
1392/8/5
واقعا ماشین ژاپنی رو با ماشین کره ای مقایسه می کنید حتی با مگان هم قابل مقایسه نیست مزدا یکی از بهترین ها در کلاس خودشه البته الان من خودم خودرو کره ای دارم قبلا مزدا هم داشتم دوستان جسارت نباشه
1392/9/5
به نظر من هیوندای النترا مدل 2013 بهتره از این
1392/9/5
cheghadar motoresh zaefe.
1392/10/10
mashine khoshgeli benazar miyad amma mesle sportage jaadida ke kheili khoshgele amma tosh aslan rahat nist be khatere hamin ghezavat nemikonam
1392/10/10
be nazar khoshgel ta az elantre hastesh ama elantra heili rahate hich yek az shoma nemitoonid ghezabat konid chon tosh nashestid ke bebinid chetore man kolan az eksent va am az elantra badam miyad vali mashin narmo rahati hastesh va benazaram santafe jadida ham narm tare va ham rahat tare chon khodamam az ona daram
1392/10/10
با عرض سلام خدمت همه عزیزان
متاسفانه بعضی از دوستان خیلی چین رو دست کم میگیرن!!!
چین الان جز بزرگترین قدرتهای اقتصادی دنیا است!!
واینکه بعضی دوستان عزیز میگن mg چینی هست و . . . .
درسته mg در چین تولید میشه ولی توسط چه شرکتی؟؟ شرکت سایک .
شرکت سایک، موتور های جنرال موتورز رو هم میزنه و بعضی از مدل های فولکس واگن رو هم میزنه. پس شرکت معتبری هست. شرکت mg چین با نظارت و تحت لیسانس انگلیس داره ماشین mg رو تولید میکنه. گیربکس این ماشین ژاپنیه. خیلی از قسمتهای سیستم تعلیقش آمریکایی هست و ..
دوستانی که میگن mg چینیه کیفیت نداره، خدایی چند بار سوار شدن! شما یکبار سوار بشید و نظر کسانی که Mg رو دارن بپرسین بعد تصمیم بگیرید، خواهش میکنم از عزیزانی که اطلاعات کافی ندارند، دوستان دیگه رو راهنمایی نکنند. همیشه با چشم باز و آگاهی و بدون غرض نظر بدید.
به نظر بنده که چندین سال است در مورد خودرو تحقیق و کار میکنم، خودرو mg با امکانات زیاد و موتور نسبتا قوی و ایمنی نسبتا خوب، خودرویی ایده ال هست برای دوستانی که خودرویی حدود 100 میلیون میخوان خریداری کنند. ولی همه ی این حرفا نظر بنده بود، هرکس سلیقه ای داره و سلیقه و نظرش قابل احترام خواهد بود. بدرود
1392/10/12
خیلی عالیه، من یه هفته است خریدم.
1392/10/16
آقا امیر میشه بیشتر توضیح بدید ؟ کولرش اتوماتیکه و آیا کروز کنترل هم داره؟ چقدر انتظار کشیدید ؟ در تحویل خوش قول بودن ؟ ممنون
1392/10/17
سلام دوستان من ازنزدیک دیدم وداخلش نشستم داخل ان راباالنترامقایسه کردم دیدم النتراخیلی سرتره امادوستانی که خریدندمبارکشان باشه قشنگه البته النترا20م گرانتره
1392/10/22
دوستان سلام
تقریبا تمام نظرات رو خوندم. ممنون از همه. باید عرض کنم با توجه به مشخصات فنی و نوع موتور قدرت ماشین قابل قبوله . تنها 8 اسب بخار از مگان 2000 ضعیف تره. ولی با مصرف بنزین مطلوبتر. آنچه را که کارخانه سازنده هم رو تاکید داره مصرف بنزین و درصد بالای ایمنی اون هست .بطوریکه در اروپا بسیار طرفدار پیدا کرده. آپشن های اون رو درحد سوناتا ارزیابی میکنن. و اسم اون رو برادر کوچکتر سوناتا میدونن. از لحاظ طراحی سوناتا و النترا و اکسنت در یک رنج قرار میگیرند ولی با رنج قیمتی متفاوت.به نظر من سیاست هیوندا برای جلب مشتری در هر سه مورد تامین میشه و کاملا هوشمندانه بوده.
از دوستان خواهش میکنم اگه کسی تجربه رانندگی با اکسنت رو داره کامنت بزاره ما هم استفاده کنیم.
بازم ممنون
1392/11/4
ماشین نرم وراحت کم مصرفیه.طراحی جدید و زیبا داره اسلا قابل مقایسه با مگان و ماشینهای پر استهلاک فرانسوی نیست هیوندای از سال 2010 متحول شد
1392/11/7
من 2سال هست که توی منطقه ازاد قشم سور این ماشین شدم. ماشیت خوبی هست ولی سرنشین های عقب توی مسیر های بین جاده ای راحت نیستن و انگار ماشین می کوبه. در ضمن داخل ماشین صدا میاد. ولی قابل قبوله
1392/11/16
10 تومن بزارید روش تویوتا بخرید حیفه
1392/11/23
اکسنت یاکیا نقدواقساط
1392/12/1
Salam dostan az lifan modelesh paiin tare
1392/12/1
مدل جدیدش با 138 اسب بخار و گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک تولید شده به همراه esp در تمام مدل ها و....

خرید این مدل دیگه مقرون به صرفه نیست ...!!!

مدل جدید احتمالا سال دیگه وارد میشه .
1392/12/18
سلام خدمت همه عزیزان من حدود یک و نیم ماهه پیش یک دستگاه اکسنت خریدم از بحث فنی و آپشن بگذریم با توجه به قیمت سرعت قدرت و هندلینگ بسیار خوبی داره و خیلی راضی هستم یکی از دوستانم هم بعد از من خرید کرد به نظر من تو رنج قیمتش بهترین ماشین
1392/12/20
سلام خدمت همه ای دوستان
من حدودا ده روزه این ماشین خریدم از هر لحاظ عالی و فوق العادست نسبت به قیمت از بهترینهاست از لحاظ قیافه به نظرم از النترا زیباتره،، سرعت و قدرت در حد خیلی خوب ،،ایمن ، ودر نهایت باید گفت ماشینیه که به روزه، به دوستانی که قصد خرید دارن پیشنهاد میکنم تعلل نکنن از خرید این ماشین لذت ببرید.
1392/12/20
فرهاد گفت سرنشينان عقب راحت نيستند و ماشين مي كوبه در اين زمينه اظهار نظر كنيد
1392/12/25
سلام دوستان
من الان 1ماهه میخوام تا90ملیون ماشین صفر بخرم!!!
ولی هنوزموفق نشدم!!
کسی میتونه چندتا ماشین خوب بهم معرفی کنه که ازهمه نظر عالی باشه
فقط چینی نباشه
ممنون
1392/12/28
سلام به نظر من بهترین مورد ازرا دست دو هست بعد هم ماکسیما هست.
1393/1/2
به نظرتون مگان ٢٠٠٠ بهتر هست يا هيونداي اكسنت ؟
1393/1/2
با ۹۰ میلون یا برو هیوندا i30
بخر یا هیوندا النترا
این ۲ماشین فوق العاده است
1393/1/12
با سلام
دوست عزیز این شماره در زمینه واردات خودرو فعالیت می کنم می تونید تماس بگیرید تا راهنمایی کنم09399535872
1393/1/31
سلام به دوستان عزیز
من تقریبا 1 ماه هست این خودرو رو خریدم.
از لحاظ قدرت و شتاب خیلی عالی هستش از لحاظ هندلینگ فوق العاده و سواری بسیار لذت بخش.
فقط کروز نداره که اونم نمایندگی نصب می کنه بصورت فابریک. در کل تو این رنج قیمت به نظر من بهترین چیزی هست که می تونی بخرید. واقعا عالییه.
1393/2/22
آقا من خریدم خیلی راضیم به شما هم سفارش می کنم حتما بخرید
1393/2/25
سلام من امروز خريدمش . تا ٤ ساعت ديگه ميرسه دستم تو راهـه :D
1393/2/25
سلام.دوستان لطفا درموردسروصدای داخل اتاق و نرمی سواری اکسنت نظربدین
1393/3/8
سلام :من یک اکسنت دارم 85 میلیون هم خریدم خیلی ماشین خوبیه به نظر من خودرو دست دوم نخر بهترین حالته خرید یک ماشین صفره که از روز اول دست خودت بوده.بای
1393/3/9
سلام
مدل ۲۰۱۴ چطوره؟
با توجه به قیمتش می ارزه خریدش؟
آسان موتور ۹۸ میده
1393/3/11
شرایط قسطی داره ؟؟؟
1393/4/7
سلام دوستان من چابهارم اون موقع که شماها نمیدونستیداکسنت چیه من با پلاک منطقه ازادگرفتم هجده میلیون مدل 2011کسایی که دوس دارن بدونن ماشین خوبیه ماشینش حرف نداره ازلحاظ صدای موتور و راحتی وبسیارلوکس اگه نیاز به راهنمایی داشتید بااین شماره تماس بگیرید09332863191
1393/4/12
سلام دوستان من امروز ثبت نام کردم امیدوارم ماشین خوبی در بیاد
1393/4/25
سلام..دوستان خوش به حالتون که پول دارین سوار میشین..من هم یه یاماها 125 داشتم که چندروز پیش راهنمایی خوابوندش پارکینگ.الان پیاده میرم سرکار...حیف
1393/4/25
سلام دوستان،
قیمت این خودرو در بازار حدود چهارده میلیون زیر قیمت نمایندگیه (!) علت چیه و آیا خودروهایی که از بازار خریداری بشن گارانتی دارند؟
1393/4/26
با سلام کسی میدونه اکسنت های 2014 اوتومات گریبکس شون 6 دنده است یا 4 تو سایت اصلی هیوندایی زده 6 سرعته در صورتی که تو کاتالوگ آسان موتور 4 سرعته است تو فیلمی که در سایت آپارات دیدم تو مشخصاتی که روی شیشه نصب بود هم 6 سرعته نوشته
1393/4/27
سلام من مدت هفده سال اکسنت مدل 95 دارم 800000به بالا کارکردشه صفر از دبی وارد کردم با گمرکیش شش ملیون پونصد روم افتاد با کولر از160kmتا 200راه میبرمش هنوز مشکل فنی نداشته موتورشم باز نشده صدی 5 تو جاده 7 تو شهر مصرفشه نرمتر از کل ماشینای تولید داخله .2014شم دارم وارد میکنم به ریال عربستان پنجاه و دو.سه ملیون بره تا 10سال دیگه
1393/4/29
سلام دوستان
اگه كسي ميدونه مشين به من هم بگه اكسنت 2014 كه آسان موتور ميده سيستم key less و كروز كنترل داره يا نه ؟
1393/4/29
از دوستانی که اکسنت 2014 دارن کسی میدونه که مدل دنده اتوماتش 6 سرعته است یا 4 سرعته؟ تو کاتالوک آسان موتور زده 4 سرعته که شاید قدیمی باشه ولی تو سایت هیوندایی گفته 6 سرعته ممنون اگه راهنمایی کنید
1393/5/4
من حدود سه ماهه یکیشو دارم خدا رو شکر ازش راضیم شک نکنید تو این رینج قیمت بهترینه.وارداتیش حدود 85 تومنه و علت اختلاف قیمتش با آسان موتور آپشناشه بعنوان مثال وارداتیها 2ایربگ دارند ولی شرکتی 6ایربگه است.گیربکس وارداتیها و شرکتیها همشون هم 4سرعته است.
1393/5/24
سلام این ماشین تو ارس پلاک میشه 16000دلار یعنی 48000000میلیون یعنی حدودا واسه پلاک ملی دوبرابرش داد!!!!!!!
1393/5/26
سلام من اکسنت 2014داذم
گیربکسش4 سرعته 2 ایربک کلید دار
پخش دی وی دی نویگیشن دار
کروز ندارد
1393/5/29
سلام لنسر 1600با 7 ایر بگ خیلی از اکسنت سر تره 150000 کیلومتر گارانتی کابین بسیار جادار تر با اون هندلینگ عالی و 7 ایر بگ دوستان گول دوتا چراغ شکیل رو نخورید من هر دوتاشم سوار شدم اصلا باهم قابل قیاس نیستند
1393/6/2
داداش این عکس هایی که انداختی واسه 2013 نه 1995
1393/6/5
Agha nader kalelan doros mige gool ghiyafe ein mashin haye koreyi ro nakhorid
1393/6/25
آقا من خودم دارم اصلا راه نمیره جاتون خالی با یه جی5اتومات کل انداختم واقعا کوچیک شدم حیف صد میلیون پول بی زبون با نصف پول این جی5 بخرید
1393/6/29
من تجربه ی سفر با این خودرو را دارم و توی بدترین جاده های ایران باهاش رفتم عااالی و کم مصرف بوده
حقیقتا با این قیمت توی ایران فقط خودروهای چینی میشه خرید که آشغالن و اکسنت بهترین گزینه است
امیدوارم هرکسی میخره لذتش را ببره
1393/7/10
من یکیشو دارم نسبت به قیمتش عالیه.
1393/7/23
ماشین خوبیه اما سلیقه اییه من باشم لنسر برمیدارم و با چینیها مقایسه نمیکنم
1393/7/26
خیلی خودروی عالی هست الآن هم که برند هیوندا جز 10 برند ارزشمند دنیا معرفی شده دلیل دیگری است که اکسنت ماشین خوبی است و در ایران هیوندا خدمات خوبی دارد.
با حدود قیمت 90 هیچ خودرویی بهتر از اکسنت نیست البته با 105 میلیون تویوتا یاریس صندوقدار هم گزینه ی خوبی است ولی با 90 میلیون اکسنت یکه تازه میدانه.
1393/8/7
این ماشین واقعا عالیه. واسه ادم ها متاسفم که هیوندای رو با ماشین های قلابی چینی مقایسه میکنن. چین اگه ماشیناش مطرح بود کنار برند هایی چون بی ام دبلیو و تویوتا و نیسان و سیتروئن و بنز و فولکس واگن و هیوندای قرار می گرفت
1393/8/13
فقط ميتونم بگم خيلى راحت و كم سر وصدا و توپه
ماشين قبليم ماكسيما بود اما با اين خيلى بيشتر حال كردم
1393/8/16
وقتی اولین بار اکسنت را توی خیابونا دیدم فک کردم حتما بالای 120 میلیونه ! وقتی در موردش تحقیق کردم واقعا جا خوردم که می تونم با 90 میلیون یکی اش را بخرم !
الآن حدود 6 ماهه که یه اکسنت دارم و واقعا راضی ام و به همه ی عزیزانی که دنبال یه ماشین خوش دست و نرم و زیبا با قیمت مناسب و البته از یک برند معروف میگردند توصیه میکنم اکسنت بخرند ، اصلا پشیمون نمیشن.
اون عزیزی هم که لنسر را توصیه کرده باید بگم کلا میتسوبیشی کمپانی بوده که طی سالیان متوالی افت و خیز زیادی داشته و در ایران هم زیاد خدمات خوبی نداره به نظرم هیوندای خیلی در ایران بهتره.
1393/8/21
سلام به دوستان
اين ماشين و من چندوقته گرفتم
ماشين بسيار نرم و خوب و كم مصرفي هستش من فولش و گرفتم با استارتر و كيلس و سنسور عقب - دوربين روي اينه و سنسور نور و چراغهاي اتومات - كولر ديجيتال و سانروف دوحالته و رينگ اسپرت و همچنين اتومات تيپ ترونيك ٤ سرعته ميباشد با قدرت دقيقاً ١٣٦ اسب بخار با سيستم اكو.
بسيار ماشين خوبيه و توصيه ميكنم در مقايسه با مگان و ام جي و ومزدا كاركرده و اين ماشينهاي چيني حتماً اكسنت و انتخاب كنيد كه پشيمون نميشويد !!!
درضمن من ماشينهاي زيادي داشتم و امتحان كردم ، قطعاً توصيه ميكنم هيونداي اكسنت از نظر شتاب و قدرت و زيبايي و آپشن و بخصوص نرمي نظرتون و جلب ميكنه .حتما فول آپشن و بگيريد
1393/8/26
باید خدمت دوستان عزیز عرض کنم که به چند دلیل خرید اکسنت بهترین انتخاب است :
اول قیمت این خودرو نسبت به هم کلاسهای خودش در واقع در این رنج قیمت یعنی 85 تا 95 میلیون خودروی صفر که چینی نباشد به جز چند نمونه که اکسنت نسبت به همه ی آنها برتری دارد نیست.
بعد اینکه این خودرو بسیار طراحی زیبا و عامه پسندی دارد.
کابین زیبا و بی سر و صدا که از کیفیت بالایی در ساخت آن استفاده شده.
برند معتبر هیوندای و خدمات بسیار خوب این شرکت خوش نام در ایران.
خودرویی کاملا خانوادگی و در عین حال کوچک و جادار.
مصرف سوخت بسیار پایین و شگفت انگیز این خودرو که میتواند دوستداران طبیعت را هم راضی کند.
در هر صورت اکسنت خودرویی است که تقریبا تمام اقشار جامعه را میتواند راضی کند .
1393/9/2
با سلام
ما تو شهرمون این ماشینو حدود 32 میلیون میخریم ..دلتون بسوزه
آخه اینجا منطقه آزاده..
اما در کل نسبت به قیمتش بدک نیست
1393/9/18
دوست عزیز ما هم تو منطقه آزادیم و قیمت منطقه ۵۶ تا ۶۲ هست شما مگه کجایی؟
http://www.carad.ir/price
1393/10/19
به نظرم اونی که شما داری اکسنت نیست داداش یه چیزی تو مایه های پیکان جوانانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1393/10/9
دوستان اکسنت دیدم پشتش نوشته blue. یعنی چی ؟
1393/10/15
این مدل عملکرد بهینه و بهتر موتور را نشان میدهد که توسط خود آسان موتور و با گارانتی ارائه میشود ولی در عمل تفاوت چندانی بین موتور بلو و معمولی وجود ندارد.
1393/10/16
ممنون اقا مهدی
من خودم اکسنت ثبت نام کردم ولی هنوز ندادن. یعنی مدل بلو بهم تحویل میدن ؟
1393/10/17
بله دوست عزیز
اگر از آسان موتور ثبت نام و تحویل بگیرید با موتور بلو هست.
امیدوارم از رانندگی با خودرو تان لذت ببرید.
1393/10/18
ممنون از پاسختون
سپاس فراوان
1393/10/18
من یدونه شرکتی 2015 دارم . به نظرم خیلی ماشین خوبی هست . فقط تجربه رانندگی با النترا را ندارم دوستانی که هر 2 را سوار شدند یه مقایسه ای بکنید بفهمیم النترا ارزش این 20 میلیون تفادت را داره یا نه؟
1393/10/30
دوست عزیز ، هندلینگ الانترا کمی بهتر است و البته موتور ۱۸۰۰ که توان بیشتری دارد ولی تفاوت چندانی که زیاد به چشم بیاید ندارند و در کل اکسنت خودرویی است که برای مصارف شهری طراحی شده و بهترین بازده را داراست.
کمی بیشتر سعی کنید و سوناتا ۲۰۱۵ خریداری کنید عااالیست که از هر نظر رضایت را جلب میکند البته تفاوت قیمت کمی زیاد است ;-)
1393/11/8
به نظر من هم ماشین خوبیه ولی در مقابل میتسوبیشی لنسر و تویوتا یاریس واقعا انتخاب مطمئنی نمیتونه باشه ... با لنسر از نظر آپشن برابری داره ولی از نظر کیفیت حتی با دیدن عکس ها و مقایسه کیفیت لوازم داخل اتاق و داشبورد و ... متوجه میشین . الان ایر تویا خدمات خوبی داره ارائه میده و همین طور که همه میدونن ماشین های ژاپنی بالاترین کیفیت ساخت رو دارن و اصل طراحی شون بر کاهش استهلاک هست و کاهش هزینه های نگهداری خودرو ... تویوتا بالاترین درجه کیفی دنیا رو بیش از ده ساله که داره یدک میکشه ... درسته که مثل نبرد گوشی های اصلی و چینی شما با لیست بلند بالایی از امکانات و ظاهر پر زرق و برق تر طرف هستید و قیمت خرید اولیه مقرون به صرفه تر ولی حقیقتش اینه که کیفیت لوازم هیوندای در حد کلاس B و C جهانی هستش و ماشین های پر استهلاکی هستن ... متاسفانه همین طور که در عکس میبینین کیفیت پایین لوازم داشبورد و ظاهر ساده کیلومتر شمار من رو به یاد جن 2 میندازه ... واقعا میگم ارزش خرید تویوتا خیلی بیشتر هست ... البته باز هم سلیقه ای هستش
1393/11/12
با سلام خدمت همه. اطفا اگه کسی میتونه منو راهنمایی کنه که تا سقف صدو ده میلیون یا نهایتا 115 میلیون چه خودرویی بگیرم. من هم اکسنت داشتم هم الانترا و هم سوناتا. البته سوناتا 2010 و اکسنت راستش مال خودن نبوده ولی زیاد باهاش رانندگی کردم. اما هیچ کدوم از اینها اون طور که ازش تعریف میشده قبل از خریدنم نبوده و همشون مشکلاتی داشتن و یه جورایی رضایتم ازشون بالا نبوده. نه اینکه بگم بد بودن اما اونجوریام که تعریفشو میکردن نبودن حالا موندم چی میتونم بخرم. در ضمن چینی هم نمیخوام باشه. میگن سوناتاهای جدید از قدیمیا کیفیتشون پایینتره که اگه اینطوری باشه که همین سوناتایی که دارمو نگه میدارم. الانترا آپشن زیاد داشت اما کیفیت داشبورد و اتاقش ضعیف بود و بعد از یه ضربه کوچیک که ماشین خورد اتاقش به صدا افتاد. اکسنت هم که بیشتر برای تو شهر خوبه و کیفیت داشبورد و اتاقش در حد همون الانتراست. گیربکس هر دو این ماشینها هم خیلی دقیق عمل نمیکنن و باعث میشه تو جاده های کوهستانی اذیت کنن. سوناتا از این لحاظ بهتره اما اتاقش صدا میده البته مدل 2010 هستش و شتاب و قدرتشم اونی نیست که تو کاتالوگش نوشته یا شایدم من زیاد پر توقع هستم!!!! یه بارم که شیشه بالابرش دچار مشکل شد و کلی وقت منو گرفت تا درستش کردن. کمکهای عقب هم که فابریکن زیاد تعریفی ندارن در حالیکه ماشین فقط 76 تا کارکرده. صدای موتور هم توی هر سه تاشون بالا بود یعنی به نسبت چیزی که آدم از این ماشینها انتظار داره. ترمز و هندلینگشونم که از 20 من بهشون نهایتا 14 میدم و توی پیچها هم که نمیشه زیاد بهشون اعتماد کرد. اما خوب محاسنشونم زیاده. چند نفر بهم کمری رو پیشنهاد کردن اما قیافه قدیمیاشو دوست ندارم و پول جدیداشو هم ندارم!! داره عید نزدیک میشه و میخوام زودتر ماشینمو عوض کنم. خواهش میکنم اگه میشه منو راهنمایی کنین. تو جاده زیاد میرم ماهی سه چهار بار. شمال و اصفهان. یه چیزیم میخوام یه چهار پنج سال راحت باشم دیگه حوصله ماشین عوض کردن ندارم. تورو خدا راهنمایی کنین. میگن ام جی خوبه اما چون چینیه میترسم. از هوندا سیویک هم کسایی که دارن خیلی تعریف میکنن و یه بار که محض کنجکاوی توش نشستم به بهانه خرید ازش خیلی خوشم اومد به خصوص کیفیت داشبورد و گیربکس دقیقش. اوپتیما هم بهم پیشنهاد شده. مزدا3 رو دوست ندارم اما اوپتیما اگه واقعا کیفیتش خوب باشه رو دوست دارم. لطفا کسایی که تجربه دارن راهنمایی کنن یا اگه گزینه دیگه ای واسه معرفی دارن با ذکر محاسن و معایب بگن. ممنون
1393/11/12
Agha reza man b shoma mg6 ro pishnahad mikonam.ein mashin 2 ragas o faghat chini nis.
1393/11/14
مطمئن باش هر ماشینی بخری ممکنه یکی از ایده آلهاتو نداشته باشه اما از نظر من اینارو بهت معرفی میکنم:
هوندا سیویک 2013: کیفیت عالی قدرت خوب ایمنی بسیار بالا هندلینگ محشر
تویوتا کرولا 2012: که نیازی به تعریف نداره
سوزوکی کیزاشی 2012: ماشین خیلی خوبی که تو ایران ازش استقبال نشد. در ضمن چهار چرخ متحرکه. کیفیت و سواری کم نظیری داره.
سوبارو لگاسی 2009 هم هست اما خرید و فروشش خیلی سخته و نمیدونم قطعاتش پبدا بشه یا نه اما کیفیتش عالی و اینم چهار چرخ متحرکه
اما خود من انتخاب اولم سیویک هست قطعاتشم زیاده خرید و فروششم بد نیست مشتریای خاص خودشو داره و دست به نقد. ممکنه کمی دیر بفروشی مثلا ده روز یا دو هفته طول بکشه اما مشتری خودشو داره. البته مطمئنم بخری تا زمانی که نخوای آکورد بخری نمیفروشی!!!!!!!!!!!!!!!!!
1393/11/16
اقا رضا منم سوناتا داشتم مدل 2012 و طبق گفته شما ترمز های جالبی نداشت و کاملا مطمئن عمل نمیکرد. اما هندلینگ رو بنظرم خیلی عملکرد بهتری داشت
1393/11/17
با سپاس از همه دوستان. اولا که هنوز نتونستم انتخاب کنم و مرددم!! اما گزینه هام به ام جی 6 و هوندا سیویک و کرولا و اپتیما 2010 محدود شدن و کیزاشی و مزدا 3 حذف شدن. آقا محمد عزیز من ام جی 6 رو سوار شدم به نظرم ماشین خیلی خوبی اومد لطفا اگه اطلاعات بیشتری از نظر تجربی ازش داری بگو ولی چیزی که متوجه شدم اگه کسی ندونه ساخت چین هست وقتی داخلش بشینه حس یه ماشین اروپایی رو داره. آقا علی گل از گزینه های معرفی شده توسط شما کیزاشی و سوبارو رو حذف کردم کیزاشی رو قیافشو نپسندیدم و راستش سوار هم نشدم که بگم خوبه یا نه اما سوبارو رو از نزدیک دیدم کیفیتش عالی به نظر میرسه اما این ماشینو تو ایران کسی باید بخره که عاشقشه که البته واقعا ارزش عاشق شدنم داره!!!!!:) اما در مورد کرولا طرحهای جدید جی ال آی یه مقدار از پولی که در نظر گرفتم گرونتره متاسفانه. سیویک رو قبلا توش نشسته بودم اما چند روز پیش باهاش یه دور حسابی زدم واقعا رانندگی باهاش لذت بخشه و حس خوبی داره. اپتیما رو لطفا اگه کسی اطلاعات داره منصفانه در موردش اطلاعات بده چون تو صفحه خودش متاسفانه نمیدونم چرا زیاد بهش بها داده نشده. آقا دایان گرامی من سوناتا 2012 رو راستش هندلینگش رو تجربه نکردم اما با توجه به اینکه شما داشتین قطعا نظر شما درسته و اگر ممکنه پیشنهاد خودتونو مطرح کنین. پیشاپیش از همه دوستانی که اکسنت دارن عذرخواهی میکنم که اینجا سوالامو مطرح میکنم چون تو چند پیج دیگه هم سوالمو مطرح کردم اما اینجا از همه فعالتر بوده. روزهای خوبی برای همه آرزو میکنم
1393/11/20
اقا رضا من خودم سوناتا 2012 رو فروختم و اکسنت گرفتم. البته هنوز تحویل ندادن ولی با توجه به بودجه ای که دارم مناسب شرایط من هس. البته میدونم منو راضی نگه نمیداره اما شرایط اینجوریست. به نظر من اگه تا 110 الی 115 بهترین گزینه النتراست. هم بازاره خوبی داره هم امکانات مناسب. البته تو این رنج تویوتا یاریس هم هست. ولی امکانات النترا رو نداره. البته سوناتا 2012 تمیز هم میتونین به 120 تومن پیدا کنید که خیلی بهتره. ماشین خوده من 2012 فول شرکتی بود با 13 هزار کارکرد خیلی تمیز بود تحویل 2013 بود فروختم 123 تومن.
1393/11/20
سلام دوستان عزیز به ویژه آقا دایان گل که سوالات منو با حوصله جواب دادن. راستش همونطور که قبلا گفتم الانترا داشتم و ترجیح میدم دیگه نخرم. تویوتا یاریسی که معرفی کردین تا حالا بهش فکر نکرده بودم اما امروز در موردش تحقیق کردم به نظر گزینه خوبی هستش. آپشن زیاد برام مهم نیست. تو چند روز آینده میخوام برم چند تا یاریسو سیویک و کرولا ببینم تا ببینم قسمت چی میشه یکی از اینها رو بخرم. اپتیما رو هم کنار گذاشتم چون نتونستم بلخره بفهمم ماشین مطمئنی هست یا نه و متاسفانه تو این سایت هم هیچ کس راهنمایی نکرد. راستی آقا دایان ماشین جدیدت مبارک آرزو میکنم چرخش برات بچرخه و مشکلاتت برطرف بشه و بتونی هر ماشینی که دوست داری بخری. سوناتا انتخاب خوبی برای من میتونه باشه اما گفتم یه تنوعی هم بدم چون الان سوناتا 2010 دارم. یه جورایی دلم پیش سیویکه!! خیلی برام جذاب بود. یه تحقیقی هم کردم همه وسایل مصرفیش به راحتی پیدا میشه. اونطو که متوجه شدم سومین ماشین پرفروش تو آمریکاست بعد از کمری و آکورد. راستی یه چیز جالب هوندا سیویک موتور و گیربکسش ژاپنیه و مونتاژ آمریکا هست. امروز یه دونه دیدم توی درش ساخت آمریکا خورده بود و وقتی مدارکش رو از صاحبش برای مشاهده خواستم توی برگ وارداتش ساخت آمریکا خورده. فردا چند تا سیویک و کرولا در نظر گرفتم برام ببینم. اگه شد یاریس هم میبینم. اما اولویتم با سیویک و کرولا هست. آقا دایان لطفا اگه شناختی از کرولا و سیویک داری ممنون میشم از راهنماییت
1393/11/21
اقا رضا سلیقه شما رو دوس دارم. خرید یک خودروی ژاپنی با اصالت که از کیفیت خوبی برخورداره. .ولی یه نگاهی به شرایط ماشین هم داشته باشیم الان مدل EX حدود 115 و EXI حدود 120 هستش. هیچکدوم از این مدل ها فول کامل نیستن. اینجوری که من شنیدم.قیمت فول کامل رو نمیدونم. اگه از نظر کیفیتی نگاه کنیم هیچ خودرویی تو این رنج همچین کیفیت ساختی نداره به غیر از یاریس. سیویک ماشین متوسط با موتور 1.8 که انچنان تند تیز نیست و تو سرعت بالا عملکرد پایین خودشو نشون میده و نکته اصلی که سورپرازتون میکنه مصرف اونه که اصلا با هدف ساخت ماشین یکی نیست. امتیاز اصلی که سیویک داره مصرف پایین اونه که تو شهری مثله مشهد 9.5 الی 10 هستش. من یکی از دوستام سیویک داره من هنوز سوارش نشدم ولی طبق گفته خودش هندلینگ و ترمز های عالی اما کند و مصرف بالا در کنار بازار سنگین دست دوم. من یه جنبه بازاری ماشین اهمیت میدم که زیاد اذیت نشم برای همین النترا رو به شما توصیه میکنم. شاید اصالت نداشته باشیه و کیفیت ساخت سیویک رو نداشته باشیه اما مناسب شرایط ایران هست اپشن فول و موتور مناسب و شیک تر از سیویک در کنار گارانتی اسان موتور. کرولا رو توصیه نمیکنم چون تو اون رنج قیمت خیلی رقیب داره که میتونه جذاب تر باشه و تجربه سواریشو هم ندارم. بازار کرولا هم مثله سیویک زیاد داغ نیست. شما اگه بخوای النترا رو بفروشی نصف روز وقت میبره اما ژاپنی ها به غیر از چند مدل اکثرا زمان زیادی میبره. درباره کیا هم اگه سوالی دارین در خدمتم. ممنون از شما. به امید خدا شرایط مساعد تر بشه
1393/11/26
سلام به آقا دایان عزیز و سایر دوستانی که منو راهنمایی کردن. دایان جان از راهنماییهای دقیق شما بسیار سپاسگذارم. من دیروز بالاخره رفتم و یه سیویک 2013 سفید سانروف دار با کارکرد 39000 خریدم و فروشنده هم آشنا بود به خاطر همین به ماشین از نظر سلامت و صحت کارکرد مطمئنم. البته اینکه در نهایت سیویک خریدم به این معنی نیست که از راهنماییهای شما دوست عزیزم استفاده نکردم. چون فقط حدود صد کیلومتر اونم همین دیشب باهاش رانندگی کردم خیلی نمیتونم از مزایا و معایبش بگم اما توی سربالایی خیلی عملکرد خوبی داره طوری که با یه معکوس کشیدن سریع از دنده 5 به دنده سه میاد و جالب اینکه با دنده سه به راحتی تا 150 تا باهاش رفتم توی سربالایی!! داشبورد جالبی داره به خصوص توی شب خیلی خوشگل و منحصر به فرد میشه. موتور و گیربکسش معرکه هستش. فضای داخلیش یه مقدار کوچیکه اما اذیت کننده نیست. یه مقدارم سرعت شیشه بالابرهاش کمه البته اونم نه اینکه اذیت کنه و طولش بده. در مورد مصرف سوخت و این چیزاش الان نمیتونم نظری بدم اما چند روز که باهاش رانندگی کنم و تستش کنم حتما در اون مورد هم تجربیاتم رو میگم.
1393/11/27
مبارک باشه اقا رضا به امید خدا چرخش براتو بچرخه. من خرید شما رو رد نمیکنم. انتخاب کاملا سلیقه ای هستش و حتما نباید به حرف کسی گوش بدین.فقط بحث انتخاب بین گزینه هاست. خوشحالم گزینه ای رو که دوست دارین خریداری کردین. منتظر نقد خودرو از طرف شما هستم. سپاس
1393/11/18
دوست عزیز یک نکته ای هست که باید بهش توجه کنید . من اول می خواستم ام جی 550 بگیرم حالا اکسنت دارم به 1 دلیل. رفتم نمایندگی مدیا با مکانیکشون صحبت کردم گفت ام جی چون موتورش توربو هست باید بنزین با اکتان بالا و مرغوب توش بریزی. حتی مکمل اکتان نمایندگی هم خیلی مشکل را حل نمی کنه. گفت موارد زیادی از سوختن سر سیلندر توی این موتورهای توربو داریم. اگر ساکن تهران هستی . مطمئنی بنزین با کیفیت گیرت می آد که هیچ و گرنه قید ام جی را بزن. به نظر من با کیفیت بنزین ایران خرید ماشین با موتور توربو اشتباهه...
1393/11/20
سلام آقا علی. من پرس و جو کردم گویا فرمایش شما در مورد ام جی کاملا درسته. به نظر من حتی تو تهرانم نمیشه ریسک کرد و خرید. همین بنزینهای توی تهران هم زیاد بهشون اعتباری نیست. منم الان انتخابم شده بین هوندا سیویک و کرولا و یه نیم نگاهی هم به یاریس دارم.
1393/11/21
سلام منم اکسنت گرفتم واقعا رازی هستم ولی وسایلش کم هست منطقه آزاد اروند هستم47خریدم لوله غیر فول42
1393/12/27
سلام حسین جان اون رازی که کفتین همن کاشف الکل هس-فکر کنم شما راضی هستین از هیوندای اکسنت.شوخی بنده رو به دل نگیرین و ایشالا چرخ هیوندای بچرخه براتون
1393/11/24
نمای بغلش قابل تحمل نیست.
1393/11/24
تازگیا اسان موتور این ماشین 104 تومن میده.نمیدونم چجوری ادم میتونه انقدر برای اکسنت پول بده.
1393/12/5
اصلا در برابر مزدا ومگان حرفی برای گفتن نداره.
1393/12/5
دوست عزیز خب اصلا تو یک رنج قیمت هم نیستن !!!!
1394/5/1
دوست عزیزی که میگی در برابر مگان حرفی برای گفتن نداره ما اکسنتو یه ماه داریم از همه لحاظ بدون عیبه ما قبل از این که اینو بخریم هم مگان و هم سراتو 2000قدیم سوار شدیم مگان که کاملا بی شتاب و اگر اهم کولر میگرفتی در سربالایی کم میورد شتاب عالی داره اکسنت و برای ماشین داخل شهر و بین شهر بدون شک بهترین گزینس
1393/12/8
ففط هیوندای
1393/12/9
واقعا مذخرفترین محصول هیوندای تو این چند ساله اخیر مخصوصا نسبت به قیمتش.
1394/1/20
درسته
1393/12/9
دوستان من بعد 90 روز تحویل گرفتم شرکتی. 38 دادم بقیش ماهی 5.5م 12ماه. در کل 104 در میاد بدون کارمزد. اولش که سوار شدم انگار خیلی بالا بودم چون قبلش YF داشتم یکم حس عجیب بود. مواد مصرفی خوبی داره فرق زیادی با سوناتا نداره. کوچیکتره شتابش کمتره در کل نباید مقایسه کنم. ولی از ماشین میشه فهمید خودروی ارزون هیوندا هستش. من با مگان مقایسه که میکنم واقعا چیزی کم نداره سواری خوبی داره موتورش از مگان ضعیف تره ولی همون شتاب رو داره بخاطره موتور بهینه بلو و گیربکس جدیدی که داره. تا سقف 100 تومن به نظرم رقیب نداره مخصوصا 5سال گارانتی اسان موتور خیلی ارزش داره. فرقش با وارداتی ها بلو بودن و رینگ های خوشگلشه. دوستان سوالی بود در خدمتم
1393/12/11
والا مفت 104تومن بدی اکسنت .منم به همه توصیه میکنم به جای مگان مزدا یا النترا کار کرده فقط اکسنت بخرن .به هر حال خانواده معظم گرامی ها نمیشه که همش ضرر کنن.
1393/12/15
من 2 روزه که یه سوناتا 2015 فول خریداری کردم
سوار کمری و اکورد و گرنجور هم شدم
باید بگم که واقعا ماشین بی نظیریه
شتابش فوق العاده(من باهاش 8 ثانیه زدم با بنزین اشغال ایران)
ترمز عالی
کیفیت مواد کابین هم کاملا مطبوع
فقط کنار زانویی راننده و سرنشین یکم خشکه پلاستیکش اما اذیت نمیکنه
توی نرمی و سواری از گرنجور سر تره و از کمری و اکورد طبق تجربه من چیزی کم نداره
اگه خواستین بین 160 تا 200 هزینه کنید شک نکنید سوناتا 2015 بهترین گزینس
اینو ادمی داره میگ که 1 سال کمری و 6 ماه گرنجور داشته
پشت اکوردم زیاد نشستم
تصمیم با شماست
و من الله التوفیق
1393/12/15
شتاب صفر تا صد اعلام شده توسط خود سازنده اونم با استفاده از راننده متبحر و شرایط سرعت باد استاندارد و غیره 9/5 ثانیه است اونوقت شما چطور باهاش 8 ثانیه رو زدین؟!! مطمئنین توی یه سرازیری با شیب 10 درجه تست رو انجام ندادین؟! اگر واقعا این رکورد رو توی شرایط استاندارد زدین حتما ازش یه فیلم بگیرین و برای سایت هیوندای بفرستین شک نکنین از جوایز ارزنده ای برخوردار میشین. اما در مورد نرمی و مقایسه نرمی با گرنجور و کمری و آکورد (به خصوص در مورد نرمی کمری) این احساس خودتونه تو دو روز یا اینکه هر چهار خودرو رو توی یک شرایط (با ناهمواریهای استاندارد) و با دستگاه لرزش سنج تست کردین؟!! چون خیلی بعیده از نظر نرمی سرتر از این سه تایی باشه که اسم بردین. در هر صورت دو روز سوار یه خودرو شدن اطلاعات چندانی از کیفیت و سایر موارد دست نمیده که قار باشه اینطوری اظهار نظر قاطع کرد. شاید بد نباشه برخی از مشکلات سوناتا رو توی این لینک ببینید مثل استهلاک بالا ضعف سیستم ترمز کم کردن روغن ترمز زمان بالای تعویض یا دنده معکوس استهلاک بالای روغن موتور و نیاز به تعویض زود هنگام کیفیت پایین سنسور اکسیژن و برخی تجهیزات دیگر
http://www.donyayekhodro.com/%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7-%D9%88%D8%A2%D8%B2%D8%B1%D8%A7/
1394/5/3
ما که حسرت به دل موندیم یه بار این سوناتای ما از یه ماشین تو کورس بیفته جلو فقط تو سرعت بالای 120 راه می افته.
1393/12/16
اقا علی...من ماشینو نگرفتم که بخوام 10 جور وسیله واسه سنجش روش نصب کنم تا ببینم کدوم ماشین بهتره
درسته...این احساس خودمه...واقعا توی نرمی چیزی کمتر از کمری نداره...من در باره اصطحلاک هم حرفی نزدم که شما میگی 2 یا3 روره نمیشه چیزی فهمید
شتابگیری و نرمی موتور و ماشین از همون روز اول دست ادم میاد
در ضمن اگه خیلی علاقه داری شتاب سوناتا رو بدونی یه سر به مجله اخر تاپ گیر بزن اونجا توی شرایط استاندارد 7 ثانیه ثبت شده
حالا اونا هم توی شیب 10 درجه تست کردن؟؟؟
مشکل ما اینه که ی سری ادما نمیخوان قبول کنن کره داره پوزه ژاپن رو ب خاک میماله
چه تو خودرو
چ تو بقیه لوازم
تعصب هم تا ی حدی
منم شتابگیریم دقیق دقیق نبوده
با بنزین ایرانم ک خودتون دیگ میدونید
اما مطمنم زیر 8.5 زدم
شک ندارم
تاپ گیر هم 7 ثانیه زده
پس با بنزین ایران 8.5 دور از ذهن نیست
در ضمن جناب شتاب رسمی اعلام شده ار طرف هیوندای 7.8 ثانیس
اون 9.5 مربوط به yf میشه نه lf
در ضمن اینجور چیزا بین خودرو سازا زیاده
برای مثال بی ام و سری 328i شرکت اعلام میکنه 6.4 ثانیه اما توی تستای معتبر 5.5 تا 5.7 باهاش میزنن
شما واقعیاتو بنگر
تعصب رو هم دور بریز
قبول دارم
اصطحلاک کره بیشتر از ژاپنه
اما واسه منی ک هر 1 یا 2 سال ماشین عوض میکنم اصطحلاک کم میره اخر فهرست الویت بندیم
درضمن اصطحلاک ماشین های کره ای توی نسلای جدید مثل جنسیس و سوناتا 2015 خیلی بهتر شده
دقیقا مثل هندلینگ این ماشینا
سوناتا و جنسیس 2015 توی بخش هندلینگ با شرکت لوتوس که خودش پرچمدار این عرصه هست همکاری داشته
پس بدونید ک هندلینگ نسل های جدید هیوندای عالی هستش
شوخی نیست ک لوتوس پشت این ماجراها خوابیده
به هر حال مرسی از نطرتون
1393/12/18
راستی یه چیز دیگه در ادامه اون پاسخم. کسی که با این لحن شدید "کره پوزه ژاپن رو به خاک مالیده" در مورد ماشین ژاپنی حرف میزنه خیلی بعیده که اصلا آکورد و کمری خریده باشه مگه اینکه قبول کرده باشه بره کلی پول بابت یه ماشینهایی که پوزشون رو خاکه داده باشه. تقریبا مطمئن شدم شما حتا سوار آکورد و کمری هم نشدین چه برسه به خریدنشون
1394/1/6
سوناتا جدیدا واقعا از همه لحاظ فنی و سیستم تعلیق و هندلینگ خیلی پیشرفت کردن. وای اف متاسفانه بعد کمی کارکرد باید کمکاشو عوض میکردیم.
1393/12/16
درضمن اقا علی بد نیست منابعتو کنترل کنی.
این مطلبی ک گذاشتی مربوط به سوناتا نسل قبل یا همون yf هستش
سوناتای من نسل جدید یا همون lf هست
حالا این به اون چ دخلی داره؟؟؟
دقت کن جانم دقت کن
متاسفم واس مملکتی ک ادماش بیشتر از سمند و پارس سوار نشدن بعد میان نظرات قاطع راجبه ماشینای بالای 100 میلیون میدن
خوبه والا
1393/12/18
سلام دوست عزیز. حالا شما چرا ناراحت شدید من که چیز بدی نگفتم!! اما توجه شما رو به چند نکته جلب میکنم. اولا من خودم ماشینهای مختلفی مثل کمری کرولا سوناتا سیویک و سوبارو که فک نمیکنم شما حتا برندشو بشناسید داشتم و البته پیش از اینها هم سمند و پژو و پراید هم داشتم. امیدوارم روزی برسه که همه بتونن ماشین خوب سوار شن اما یادتون حتا کسی که پژو و پراید داره میتونه بیاد نظر بده. ای کاش روزی تو این مملکت برسه که آدما همدیگه رو به خاطر نداشتن چیزایی که دیگران دارن شماتت نشن. دوما دوست عزیز اصلا کی حرف کره و ژاپن زد! شما خودتون اومدین سوناتا رو با سه تا ماشین که از قضا دوتاشم ژاپنی بود مقایسه کردین و اون یکی هم کره ای! و در ضمن من نه طرفدار ماشین ژاپنی هستم نه کره ای نه حتا آلمانی. من طرفدار ماشین خوب هستم. ولی اگه منصفانه قضاوت کنیم هنوز صنعت خودروسازی کره از ژاپن و آلمان خیلی عقبتره. محبوبیت و مقبولیتی که ماشینهای ژاپن و آلمان دارن هنوز خودروهای کره ندارن. البته خب داخل ایران به علل گوناگون خودروهای کره ای فروش بیشتری دارن و ظاهرشونم ایرانی پسندتره. اصولا چون بازار هدف خودروهای ژاپنی و آلمانی جاهای دیگه است لذا مطابق با همون سلایق هم طراحی انجام میدن. و اگه دقت کنی تویوتا بنز هوندا فولکس واگن و حتا فورد طراحیهای کلاسیکتری دارن. و دیگه اینکه شما گفتین که چون هر سال خودرو عوض میکنین بنابراین کیفیت و استهلاک براتون مهم نیست. خب اولا همه که مثل شما نیستن و دوما کیفیت و استهلاک در همون یک سال اول هم اهمیت داره. حالا ممکنه شما تاحالا باهاش برخورد نکرده باشین اما کسی که این مقدار پول بابت یه ماشین داده مسلما انتظار نداره که به خاطر یه ایراد جزئی که حالا بر فرض گارانتی هم باشه یک یا دو روز وقتشو تلف کنه. و مساله دیگه اینکه مدلهای مختلف سوناتا در ایران از یک موتور و گیربکس بهره میبرن. راستی شما در مورد بی ام و نظر دادین. مطابق استدلال خودتون کسی که خودرو صد تومنی سوار میشه نمیتونه بیاد در مورد بی ام و نظر بده چه مثبت چه منفی!!!! البته این مزاح بود و صرفا برای آگاه کردن شما که همچین استدلالی چقدر میتونه برای کسی که واقعا پراید داره ناراحت کننده باشه. دست بالای دست بسیار است پس هیچوقت خودمون رو دست بالا نگیریم. راستی یه چیز دیگه همین خودروسازهای کره حتما اطلاع دارید که اصولا دانش خودروسازی رو از ژاپنیها گرفتن و همین هیوندای و کیا موتورهاشون یا ساخت میتسوبیشی بوده یا امتیاز ساختشو ازش خریدن و یا میتسوبیشی براشون طراحی میکنه. و هیچ کس از موتورهای خودرهای ساخت هیوندای و کیا که موتورشون کاملا ساخت میتسوبیشی بوده ایرادی نگرفته. اما در مورد موتورهای ساخت خودشون چی? شمایی که به شتاب و سرعت علاقه داری آیا به نظرتون تو همون یک سال در مجموع چند دقیقه میتونین با موتور یاخت هیوندای تو دور موتور 6000 رانندگی کنین و این رقم برای موتورهای ساخت هوندا تویوتا و فولکس واگن چقدر خواهد بود!? با بعضی از خوروهای چینی هم میشه به شتاب هست ثانیه رسید اگه فرض کنیم رکورد شما درست باشه اما آیا فقط همین برای مقایسش با بنز سی 200 یا اصلا همین خودرو شما کافیه!?
1393/12/19
با سلام خدمت همه دوستان. چه بحث داغی اینجا راه افتاده. ما رو هم شریک کنین!!! اول از همه تبریک به nyp برای خرید خودرو چرخش واست بچرخه. بعدشم من خودم به عنوان یه دوستدار ماشینهای کره ای (البته نه طرفدار چون دوستدار با طرفدار فرق داره و به نر من طرفدار بودن هیچ برند و کشوری خوب نیست چرا که کمی بار معنایی متعصبانه داره) به خدمت آقا علی عرض کنم که درسته از بسیاری جهات حق با شماست و صنعت خودروسازی کره هنوز در حد ژاپن یا آلمان یا آمریکا نیست اما سرعت رشد نسبتا خوبی داره و به نظر من اگه با همین سرعت پیش بره (البته قاعدتا باید سرعت پیشرفتش بالاتر از اون سه تای دیگه باشه) طی چند سال آینده از نظر کیفیت و اعتماد و غیره هم سطح اونا میشه. الانش هم رقیب سرسختیه نسبتا هر چند هنوز نمیشه گفت یه برند در حد اونهاست اونم میدونین که به خاطر اینه که برندسازی یه فرایند زمان بره. اما با تمام این حرفا یه چیزی هم که باید مد نظر قرار بدیم تاثیر شرایط شخص و محیط زندگیش در انتخابشه و همیشه ممکنه برای یه شخص بهترین خودرو موجود (حتی در یک رنج قیمت) بهترین انتخاب برای خرید نباشه. یه مثال براتون میگم. من خودم معتقدم که یه ماشینی مثل آکورد از بیشتر ابعاد مقایسه ای از سوناتا در رده بالاتری قرار داره اما فراموش نکنیم که دیدگاه و شرایط محیطی یه خریدار در ایران و آمریکا برای انتخاب این دو تا متفاوته و حتی سلیقه. در آمریکا برند هوندا خیلی قویتره شکل ظاهری خودرو برای آمریکاییها جذابتره ماشین شناخته شده تریه و لذا برای خیلی از اونها این فاکتورها میچربه به قیمت پایینتر سوناتا یا گارانتی بلندمدتترش یا فروش اقساطی با شرایط بهتر و غیره. اما در ایران شرایط برعکسه. در اینجا هیوندای به هر علتی که من نمیخوام بحثشو بکنم بیشتر وارد شده و شناخته شده تره نمایندگیهاش بیشتره و قیمتشم ارزونتره. میدونین که شرایط مالی مردم ایران با آمریکا متفاوته و اینجا حتی اگه کسی 150 میلیون بابت خرید یه خودرو بده ممکنه واقعا دیگه پولی براش نمونه که بخواد حتی ده میلیون بیشتر بده واسه ماشین. حرف آقا علی در مورد موتور گیربکس استهلاک و کیفیت ماشینهای ژاپنی درسته (حداقل تا الان و در مورد آینده ممکنه اینطور نباشه هر چند ژاپنیها ثابت کردن که همیشه میشه رو کیفیتشون حساب کرد) اما عوامل دیگه ای هم در انتخاب دخیلن. حتی کلاس گذاشتن با ماشین هم تو انتخاب مهمه (البته در ایران خیلی بیشتر از آمریکا و اروپا) بنابر این مثلا اگه یکی هوندا آکورد بخره خیلی از مردم شاید حتی ندونن که این ماشین ژاپنیه و چقدر قیمتشه و ممکنه حتا فکر کنن اینم یه ماشین چینیه!! من خودم بارها و بارها دیدم کسانی که حتی نمیدونن هوندا با هیوندای فرق داره!!! در مجموع از نظر من هر دوی اینها بسته به شرایط هر کس میتونن انتخابای خوبی باشن. و کلی اگه بخوام بگم اگه کسی نگاه تحسین برانگیز عامه مردم خرید و فروش راحتتر در دسترس بودن لوازم و قطعات و نمایندگی قیمت پایینتر براش مهمتره باید از خودروهای هیوندای بخره اما اگه کسی براش برند معتبرتر (که البته کمتر کسی تو ایران میشناسه و در نتیجه اون نگاه تحسین برانگیز عامه مردم رو دیگه نداره اما در عوض یه نگاه تحسین برانگیز ویژه ای از طرف ماشین بازها و خودروشناسها داره) و کیفیت و به قول شما موتور گیربکس و ایمنی براش مهمتره خب باید بره هوندا بخره یا حتی کمری. مثلا برادر خود من چون کارش طوریه که گاهی ممکنه خیلی فوری پول لازم بشه بهش پیشنهاد کردم یه سوناتا 2014 بخره و خرید چون میتونه یه روزه بفروشه اما مثلا اگه آکورد میخرید (البته یکی دو سال کارکرده که هم قیمت دربیاد) یه وقت اگه پول لازم میشد ممکن بود تا ده روز دو هفته به پول نرسه. حرف زیاده و منم دیگه خسته شدم از نوشتن اما کلام آخر اینکه به تمام عواملی که هر دو ذکر کردین سلیقه و شرایط فردی و محیطی رو هم باید اضافه کرد.
1394/1/1
با تمام احترام به اکسنت داران بنده 206 تیپ 6 مدل 90 را به اکسنت ترجیح میدهم.
1394/1/13
بنده هم با احترام به شما عرض می کنم که 5 سال 206 تیپ 5 داشتم. الان 4 ماهه اکسنت فول دارم.از لحاظ کیفیت سواری . امکانات ، فنی اصلا قابل مقایسه نیستند. صدای موتور 206 مثل تراکتور می مونه در برابر اکسنت. گریبکس اتوماتیک تیپ 6 یک گریبکس پر استهلاک نا کار آمد هست در حالیکه گریبکس اکسنت خیلی بهتره و اگر کمی در سربالاییها کم می آره با تیپ ترونیک جبران می شه. اکسنت ماشین بی ایرادی نیست ولی انصافا از 206 خیلی بهتره..................
1394/5/6
جالبه كه من هم اكسنت ٢٠١٤ دارم و هم ٢٠٦ مدل ٨٩ ، دوست عزيز يه چيز ميگيا !!!!!!!!! اكسنت كجا و ٢٠٦ كجااااااا
1394/1/1
سلام
هر ماشینی که دلت میگه میخوام بخریید، اینقدر ژاپن وکره و... نکنید.
یه مثال بدون تعصب: تیم والیبال ژاپن قهرمان المپیک شده ولی ایران چند وقت پیش برای اولین بار قهرمان اسیا شد،یه سوال الان که بازی ایران رو در برابر برزیل ، ایتالیا و... میبینیم چه حسی دارید ؟ پس عزیزان اگه کمری ماشین خوش استیلیه ولی کرولا اصلا این حس رو به ادم نمیده ... به احساستون اعتماد کنید...ممنون
1394/1/23
سلام به همه می تونید ادرس تعمیرات نمایندگی هیوندا اکسنت رو برام بگذارید ممنون میشم
1394/1/23
به نظرم هیچ گروهی راضی نمیکنه.اگه برای شهر میخای همون i20عاشقان هیوندابهتره با قیمت کمتر وبرای جاده هم مزدا مگان وحتی سوناتاهای مدل پایین بهتره.درسته صفره ولی 104 بدی اکسنت!!!!ظاهر نه چندان جذاب .موتور1600ومواد بکار نرفته چندان مرغوب .واقعا خرید اکسنت با این قیمت جای تامل داره.به هر حال بازار دست دومش و افت قیمت شدیدش تو بازار گویای همین مسله هست.
1394/5/22
این ماشین تو بازار جهانی 10000دلاره.اونوقت تو ایران 110میلیوونه.خیلی زور داره واقعا
1394/11/3
پايه قيمت اين ماشين از 15 هزار دلار شروع مي شود. به سايت اصلي هيوندا سر بزنيد .
حتي i20 هم 10 هزار دلار نيست
1394/5/28
سلام. لطفا بهم بگید فرق اکسنت فول و نیمه فول چیه؟
دقیقا چه آپشن هایی در مدل نیمه فول حذف شده؟؟؟

(سانروف برقی ، کروز کنترل و دنده اتومات برام مهمه )
1394/5/28
من از یکی شنیدم قیمت جک جی 5 اتوماتیک از این بیشتره البته نه تو ایران .... حالا تو ایران این 40 تومن بیشتر از جکه..................اگر این حرف درست باشه که ...........برید ببینید اگر این خبر درسته پولتونو به این اسباب بازی ندید....
1394/6/8
خواهش ميکنم اين اسباب بازي اسيايي رو با مگان مقايسه نکنيد شايد مگان تجهيزات خاصي نداشته باشه ولي از نظر هندلينگ وايمني ونرمي با ماشينهاي لوکس برابري ميکنه مگان طراحيش مال سال 2004 ولي کيلس هستش ولي ماشينهايي اسيايي تازه از 2009 به بعد از اين تکنولوژي استفاده کردن.من خودم تو يه شرکت لوازم خانگي کره اي کار ميکنم و ميدونم که فقط قيافه داره کيفيت صفر
1394/7/1
ماشینهای فرانسوی جز در خود فرانسه ایران و شمال آفریقا و ترکیه و ارمنستان هیچ جای دیگه طرفدار و مشتری ندارن و متاسفم که برای برخی مردم هم وطنم این ماشینهای غیر محبوب فرانسوی که نه طراحی دارن و نه استقامت فنی اینقدر محبوبن. ماشینهای کره ای در دنیا مشتری های خودشونو دارن ولی ماشینهای فرانسوی خیر.
1394/7/28
من با سامیان عزیز صد درصد موافقم.دوستان عزیزی که ماشینهای فرانسوی رو قبول ندارید اما اینو قبول دارید که انقلاب صنعتی در فرانسه رخ داد.شما کدوم خودروسازی رو می تونید پیدا کنید به غیر از خودروسازهای فرانسوی که اینقدر تاکید روی مصرف سوخت کمتر داشته باشن؟آلیاژی که پژو و رنو(فرق نمی کنه)برای تولید موتورهاش استفاده می کنه واقعا بی نظیره.آقاجان بذار یه مثال عینی بزنم یادتون میاد سال 1371 پژوهای بین شهری منظورم 405 GL بود اومده بودن با موتور 1600.داداش بنده اون زمان اون پژو رو در مسیر کویری سیرجان به کرمان یک میلیون کیلومتر دووند تا اینکه ماشین به تعمیر افتاد یعنی تویوتای وانت هایلوکس 1985 هم اینقدر کار نکرد.خودتون قضاوت کنید که آیا ماشینی سخت جون تر از پژو وجود داره؟
1394/6/26
عجب بحثی بین خودروهای ژاپنی و کره ای را ه افتاده/ به نظر من منطقیش اینه که خودروهای ژاپنی کم استهلاک ترن اما کره ای ها در مقابل از تجهیزات بهتر و به روز تری برخوردارن مثل سیستم اتوپارک برای سانتافه/ درمورد اصالت خودروهای ژاپنی هم باید گفت درسته اما اصلا ملاک خرید خودرو نیست مثلا کرولا پرفروش ترین خودروی تاریخ است اما همه از جمله برنامه تاپ گر بارها دیدیم که این خودرو رو مسخره میکنند واقعا هم خودروی چرتی است / به هر حال همین دیگه خوش باشید
1394/7/1
ماشینهای ژاپنی اصیلن و در سایت امارهای جهانی خودرو تویوتا بیشترین فروش رو در دنیا مخصوصا کشور آمریکا دارن و مدلهای مختلفش مقل کمری و کرولا هر ساله رتبه اول فروش، کیفیت و کم استهلاکی را در دنیا میارن . سبک لکسوس اون که جزء لوکساس پر طرفدار دنیاست که با بی ام و رقابت می کند. حالا ماشینهای کره ای کجا و ماشین های ژاپنی کجا !!
1394/7/28
در مورد همه چیز باهاتون موافقم اما مخالف این نظرتونم که فرمودید کرولا ماشین چرتیه.شما عمراً بتونی نرمی و کم صدایی کرولا رو با هیوندا جماعت مقایسه کنی.
1394/8/29
در جواب وحید: انقلاب صنعتی در انگلستان بوده و نه فرانسه!
1394/7/28
به نظر من ماشین خوب فقط پژو،پژو فرانسه نه اینایی که ما سوار میشیم.همینو بگم ماشین داداش بنده در سال 1371 یک پژو 405GL با موتور 1600 بود و در مسیر دو شهرستان کویری سیرجان به کرمان(با آب و هوای خاکی و تغییرات دمای زیاد بین شب و روز و تابستون و زمستون) دقیقا یک میلیون و خرده ای کار کرد و بعدش در موتور باز شد.کیفیت یعنی این.من مخالف ایده کسانی هستم که با پژو مخالفن.پژو به نظر من از ماشینهای آمریکایی و آلمانی هم بالاتره چه برسه به ماشینهای سطح پایینتر مث تویوتا و هوندا و مزدا.نگاه نکنید که یک ماشین فرانسوی یک سره و به فواصل خیلی زود بابت تعویض لوازم مصرفی زیادش توی نمایندگیه،موتور ماشین رو در نظر بگیرید که چقدر استقامت داشته.به هر حال کشور فرانسه به دلیل ملاحظات ایجاد اشتغال که ناشی از مکتب اقتصادی سوسیالیستیشون هست لوازم مصرفی زیادی در ماشین کار میزاره یا اینکه عمر این لوازم مصرفی رو زود مستهلک شونده طراحی می کنه ولی موتور ماشین رو خیلی مقاوم میسازه.جدیدا پژو محصولی ساخته با نام 308 gti که با موتور 1200سی سی توربوشارژ و مصرف سوخت 3/3لیتر به ازای هر 100 کیلومتر به همراه موتور الکتریکی هوشمند قادر به تولید 500 اسب بخار قدرته.حالا هر خودروسازی که ادعایی داره از قبیل بنز و بی ام دبلیو و مازراتی هم تشریف بیارن جلو.بله اینه که بنده شدیدا و حتی متعصبانه(هر چی اسمش رو میزارید)از پژو و رنو و سیتروئن حمایت می کنم.
1394/10/9
جدیدا پژو محصولی ساخته با نام 308 gti که با موتور 1200سی سی توربوشارژ و مصرف سوخت 3/3لیتر به ازای هر 100 کیلومتر به همراه موتور الکتریکی هوشمند قادر به تولید 500 اسب بخار قدرته.

شما این اطلاعات فوق العاده رو از کجا و کدوم منبع پیدا کردید؟؟؟؟؟
1395/1/9
شوخی که نمی فرمایید در باره اینکه پژ< از ماشین های ژاپنی و آمریکایی و آلمانی بهتره؟
1396/5/4
آقا وحید شما جزء نوابغ قرنید!! اولین کسی هستید که تمام تست ها و کیفیت سنجی ماشین های آلمانی، ژاپنی و آمریکایی و فرانسوی در مراکز تست معتبر آمریکا و اروپا و جورنال های درایو رو کلا کن فیکن کردید. یاد نظریه نسبیت انیشتن افتادم که دنیای فیزیک رو زیر و رو کرد....... البته من تصور می کنم شوخی کردید تا دوستان این تاپیک خستگی در کنند و لحظاتی بخندند..... دوست گرامی وقتی شما از دنیای اتوموبیل و پیشرفتهاش عقبی نظراتی عجیب و نوستراداموسی نده . حداقل برید و جورنال ها یا سایت های خودرو رو مطالعه کنید تا ماشین مدل 71 پژوی برادرتون منبع الهامات قلبی و مغزی شما برای رتبه بندی خودروهای آلمانی و آمریکایی و ژاپنی و فرانسوی نشه. من چند وقت پیش تو پراید مسافرکشی نشسته بودم و دیدم کیلومتر شمارش 997000 کیلومتر رو ثبت کرده تازه راننده می گفت ازکار انداختش تا بیشتر نشه حالا این یک میلیون کارکرد یه پراید رو باید ملاک برتری اون نسبت به بقیه ماشین ها بدونیم ؟؟؟؟!!!!
1394/8/6
هیوندای ماشین خوبیه ولی در مقابل تویوتا عددی نیست هیوندای فقط ظاهر زیبا تر وجوون پسنده تر داره با چند تا اپشن من خودم سوناتا 2009 داشتم دوسال اول عالی بود ولی بعد یه مدت حس کردم اتاق به صدا افتاده و این موضوع ادمو خیلی ازار میده ولی الان من کرولا دارم و اصا باهاش به مشکلی بر نخوردم در مورد پژو هم بگم فرانسه غیر از 206 که تو خیلی از کشور ها هس بقیه محصولاتش بیشتر تو کشور هایی مثل ایران و ترکیه فروش داره
1394/8/15
سلام دوستان
من برای خرید بین سراتو 2000 سایپا و اکسنت 2014 دو دل هستم
کسی میتونه کمکم کنه؟
1394/9/1
سراتو.
1394/10/24
سلام.من سراتو دارم و سال 2010 خریدمش و موتورش 2000 تا الانم دارمش . ماشین فوق العاده ای بوده و خیلی کم مصرف . تو این 5 سال هیچ کاری باهام نداشته . باهاش مسافرت 14 15 روز هم رفتم فوق العاده راحت بودم باهاش و کوچکترین خستگی رو حس نکردم . ولی از سراتو سایپا اطلاع دقیقی ندارم . فقط تو بازار ایران ازش استقبالی نشد .
1394/11/3
اكسنت
1394/8/20
مگان.اکسنت بدرد تاکسی بخوره.ترکیه بری حالت از اکسنت بهم میخوره.
1394/11/3
شما آلمان نرو حالت از بنز بهم نخوره
1394/9/17
با سلام.
میخوام ماشین بخرم راهنمایی میخوام،لطفا شرایطم رو بخونین و کمک کنین.
بازه خریدم 45 تا 65 میلیون هستش.
من ماشین رو سالی حدود 20 هزار تا میرونم.
واسم کم خرج بودن ماشین مهمه چون توان مالی من محدوده، پس ماشین باید کم اصطهلاک باشه و قیمت یا هزینه تعمیرات و نگهداریش کم باشه.
فرقی نداره که دنده ای باشه یا اتومات.
دست دوم کم کارکرد برام اولویت داره.
با توجه به مجدوده زندگی من در منطقه آزاد اما برام ایران پلاک ارجح تر هست تا ارس پلاک، چون اهل گردش و مسافرت هستم و ارس پلاک محدودیت تردد داره.
کدوم یکی از این ماشین ها؟؟
1-مزدا 3 مونتاژ
2-نیسان ماکسیما
3-سوزوکی ویتارا 2 یا 2.4 لیتری
4-هیوندای الانترا ارس پلاک
5-هیوندای اکسنت ارس پلاک
6-کیا سراتو ارس پلاک
7-رنو داستر ارس پلاک
8-کیا اسپورتیج ارس پلاک
9-هیوندای توسان ارس پلاک
10-نیسان سنترا ارس پلاک
11-نیسان آلتیما ارس پلاک
12-تویوتا کرولا ارس پلاک یا ایران پلاک
13-تویوتا کمری ارس پلاک یا ایران پلاک
14-مزدا3 ارس پلاک
15-میتسوبیشی لنسر ارس پلاک
16-کیا سول ارس پلاک
17-شورولت کروز ارس پلاک
18-دوج دارت ارس پلاک
19-چیپ رنه گید ارس پلاک
20-اشکودا اوکتاویا ارس پلاک
21-فولکس واگن جتا ارس پلاک
22-مزدا CX-3 ارس پلاک
23-هوندا سیویک ارس پلاک
24-سوبارو ایمپرزا ارس پلاک
25-هیوندای الانترا جی تی ارس پلاک
ممنون میشم راهنمایی کنین و با ترتیب بگین، مثلا 13-1-7-21-16.
البته هرکدوم رو که انتخاب کردین نه همگی به ترتیب..
بازم ممنون..
1394/9/26
25
1394/11/4
به نظر من اول هوندا سیویک. بعد سوبارو ایمپرزا. بعد از اینا لنسر و مزدا 3. کرولا و کمری هم که همیشه و در همه حال انتخابای خوبی هستن.
1394/9/26
با سلام . میخاستم بدونم بین ماشین هیوندای اکسنت و جک اس5 کدوم بهتره ولی خوب میدونم که جک اس5 چینیه و هیواندای مال کره هست و صدرصد هیوندای بهتره ولی خوب تعریف های زیادی از جک ای5 شنیدم میخاستم بدونم کدوم رو شما تجیح میدین و بهتره
1395/3/28
سینا جان الان روزه هستم ولی خوب لندکروز بهتره خودت می دونی شاید داری اذیت میکنی ونمی خوای ماشین بخری
1394/9/27
با سلام خدمت دوستان .ب نظر من تو رنج قیمت اکسنت سراتو هم هست ک هم از نظر قدرت موتور و هم از نظر امکاناتش از اکسنت بهتره
1394/10/22
تو منطقه آزاد 40 تومن
1394/11/5
سلام دوستان،من يه ٦ ماهي هست كه اكسنت خريدم.
مزايا و معايبشو اگه بخوام بطور خلاصه بگم:
معايب:١)فضاي صندلي هاي عقب كمه كه اين واسه ما كه دو نفريم مهم نيس.
٢)سيستم تعليق تا حدي خشكه.
٣)جنس پلاستيك بكار رفته تو داشبرد پلاستيك خشكه،البته كيفيت بدي نداره.
مزايا:١)نسبت به قيمتش ماشيني از برندي معتبر هست و كيفيت ساخت خيلي خوبي داره.
٢)به روزه و امكانات خوبي داره كه واسه من حداقل كافيه.
٣)فرمون بسيييار نرمي داره.
٤)موتور خيلي به روز و پرتواني داره،در عين اينكه حجم موتور ١٦٠٠ سي سي هست.(نسبي ميگما)
٥)خيلي كم خرج و بي دردسره.
٦)توش كه ميشينين نسبت به ماشيناي هم قيمت حس لوكستري بهتون ميده.
من كلا راضيم.
1394/12/9
به نظر من كسي كه ماشيني نداشته يا حداقل استفاده نكرده خوب نيست از روي شنيده ها نظر بده. من اكسنت دارم استفاده ميكنم موتور blue هستش واقعاً راضي هستم قبل از اون سراتو داشتم لازم به ذكره كه هر دو كره اي هستن سراتو آپشن بيشتري داره ولي با اين حال لذت رانندگي اكسنت بيشتره هم نرم تره هم سوخت بهتري داره
1394/11/30
دوستان به نظرتون بین 70 تا 80 تومان بهترین گزینه چیه من بیشتر i30 دوست دارم
1394/12/8
آرمان جان i30 ديگه يكم قديمي شده ولي ماشين بدي نيست،موتورش ٢٠٠٠ هست كه خيلي خوبه ولي تو تجربه ي رانندگي خودم خيلي خشك بود و جاي كمي هم داشت.شما ميتوني اكسنت دست دو بگيري با اين پول.
1395/1/24
سلام آقا آرمان گل . از نظر من با این پول میتونی مزدا 3 جدید یا قدیم دست دوم بگیری که عالی. بسترن و لیفان 820 هم گزینه خوبی است . من خودم اول مزدا بعد بسترن رو ترجیح میدم تو این رنج قیمت
1394/12/4
دوستان من مدل 2015 این مدل رو خریدم و تنها چیزی که می تونم بگم اینه که این ماشین فوق العاده کم به درد مصرف شهری می خوره و نیاز های راننده رو کامل برآورده میکنه چه از نرمی و بی سروصدایی چه از قدرت و شتاب موتور فوق العاده س هر کی داره مبارکش باشه
1394/12/6
اگه این اسباب بازیه بازم شرکتش صد شرف داره به جک این رو کره میزنه البته ماشین های چینی هم بد نیستن
1394/12/9
متاسفانه بعضي به ظرافت و قشنگي اكسنت ميگن اسبابازي من دو ساله اكسنت سوار ميشم دو بار منو از مرگ نجات داد اين ماشين از هر نظر عاليه قيمتش هم خيلي مناسبه
1394/12/13
شنیدن کی بود مانند دیدن
من یدونه اکسنت شرکتی مدل 2015 به قیمت 86 تومن از آسان موتور خریدم و الان 18000 تا کار کرده واسم. ماشین بسیار بسیار خوبی هست. کیفیت فنی ماشین از چیزی که به نظر میرسه بهتره. بدنه محکمی داره شما کاپوت 206 و اکسنت را بلند کنید متوجه میشید چی میگم.
امکاناتش نسبت به قیمتش خیلی خوبه. ماشین یکمی خشک هست که اونم با توجه به سایز رینگ و لاستیک و ماهیت ساب کمپکت بودنش طبیعیه. ظاهر و محیط داخلش هم اصلن کسل کننده نیست . من واقعا ازش راضی هستم . فقط فکر میکنم مدل فول شرکتی با نیمه فولهای وارداتی تفاوت زیادی دارند.
1394/12/26
سلام
منم سه روزه اکسنت خریدم ولی هنوز نروندمش چون پلاکام نیومده هنوز
دلم النترا میحواست ولی پولم نرسید
ماشین دست دوهم دوست نداشتم براهمین اکسنت خریدم
چند سالی هم هست که سیلو دارم فوق العادس قطعا اکسنت اونطور نیست
1394/12/26
حیف 86 تومنی که دادی به اکسنت .میتونستی یه مزدا3 تمیز-سراتو یا حداقل یا با 15 تومن کمتر مگان بخری.ماشینی که ن ظاهر داره ن قدرت.الا هر چقدرم به روز به هر حال دوستانی که طرفداری این ماشین میکنن.افت قیمت شدیدش تو بازار گویای همین مسله هست.
1394/12/28
امير جان والا ما كه يه ٢٠١٥ خريديم ٨٦ ميليون و بعد از ١٢٠٠٠ تا كاركرد بعلت نياز مالي فروختيمش به ٨٤ تومن.از بد روزگار الان سمند دارم و كلي حسرتشو ميخورم،اينقدم كه تو خيابون زياد شده.آقا شما كه خريدي سوار شو حالشو ببر،عااااليه ماشين.
1394/12/28
دوستان من اکسنت رو یک سالی میشه دارم شرکتی ۲۰۱۵ صفر خریدم. به نظرم این ماشین فقط به درد شهر می خوره ولی آپشن هاش بد نیست انصافا، باید بگم موتورش نسبتا ضعیف هست سربالایی کم میاره لازم بگم من 2 بار با این ماشین شمال رفتم 4 نفر بودیم تو جاده چالوس واقعا ماشین کم آورد. به نظرم اگه کسی پول داره النترا بخره یا کرولا یا سراتو اتاق جدید
1395/1/2
آقا نسبت به قيمتش ماشين عالي اي هست،اينكه شما ميگي تو جاده چالوس كم مياره اونقد درست نيست،من پشت الانترا نشستم و اين مسيرو رفتم،اونم نسبت به اكسنت خودم كششي نداره!
با آريون كه نبايد مقايسه كني.واسه رانندگي معقولانه چه تو شهر چه تو جاده واقعا عاليه.البته اگر كسي ميخواد رانندگي خيلي تهاجمي داشته باشه حرف شما درسته.
1395/1/21
سلام من تا به حال سوار اکسنت نشدم ولی دایی بنده با سمند se تو جاده چالوس سربالایی ها سبقت میگیره. اکسنت که جای خود داره
1395/2/28
ماشین فقط پراید و Pk
بقیه ماشینای فرانسوی و ژاپنی و آلمانی و...همه بدرد نخورن
والاااا
1395/2/28
ایا اکسنت چراغ پارک دارد؟
1395/3/10
دوستان به نظر من به جای خریدن اکسنت سوزوکی کيزاشي نیمه فول بگیرین...محشره
1395/6/3
داداش پیشنهادت تو حلقم.معلومه ماشن شناسی.دمت گرم
1395/3/18
سلام به دوستان گلم. میشه تفاوت های فول و نیمه فول اکسنت رو بهم بگین. ممنون و سپاسگزار
1395/3/28
نمی دونم الان روزه م ولی فریان عزیزم
لندکروزر بهتره من خودمم مزدا کارکرده دارم مدل 88
1395/3/18
من سراتو 2010 داشتم ماشین خوبی بود صفر خریده بودم تا 5 ماه پیش داشتم بعد فروختم اکسنت صفر 2016 خریدم واقعا اکسنت بهتر از سراتو.
1395/3/22
سلام آقا آرش مبارکت باشه. اکسنت صفر که خریدی شرکتیه یا وارداتی؟ اون ال سی دی وسط کنسول آیا نقشه هم داره یا صرفا فقط برای پخش موسیقیه؟ اگه نقشه هم داره، آیا تصویر دوربین دنده عقب رو هم نشون میده یا تصویر دوربین فقط روی آیینه میفته؟ ممنون میشم جواب بدی.
1395/3/26
سلام . می خواستم راهنمایی کنید بین دو ماشین هیوندا اکسنت و یاریس صندوق دار 2016 کدام برای مصرف شهری مناسبتره و امکانات بهتری دارد؟
1395/3/27
سلام،اكسنت قدرت موتور بيشتر و طراحي بهتري داره،و واسه جاده هم ماشين خوبيه.نرم و كم اصطحلاكه و قيمت كمتري هم داره و از اون گذشته كره اي هست.ياريس ساخت تايلند هستش و با اينكه من نروندمش تا حالا وقتي يه بار توش نشستم حس خوبي نداشتم.
نسبت به پولي كه ميدي حس خاصي بهت نميده.
1395/3/28
من فکر میکنم توداری اذیت میکنی واصلا پول نداری ماشین بخری نیما به خدا الان روزه هستم بعدا بهم زنگ بزن
1395/3/29
سلام دوستان.چه فرقی بین اکسنت و اکسنت بلو هست.
1395/3/31
اکسنت های 2016 موتور بلو هستن. مصرفشون پایینتره، آلایندگی کمتری دارن و این چیزا.
1395/4/6
اساسا چيزي به اسم موتور بلو نداريم،فقط تفاوت تو اينه كه ماشين سفارش كجاست.موتور همشون ١.٦ واز نوع mpi هست تو ايران.
1395/4/1
سلام.ممنون از پاسخ شما.پس موتور بلو فرقی در شتاب و قدرت موتور ندارد?
1395/4/19
در خود موتور تفاوتی ندارن فقط بلو دارای سیستم های هوشمند کاهش مصرف سوخته
1395/4/15
سلام دوستان
یک نفر که اطلاعات داره لطفا مدلهای مختلف اکسنت رو با مقایسه توضیح بده
ممنون
1395/4/25
میخوام بدونم با هشتاد نود تومن چه ماشینی میتونم بخرم
1395/5/22
اتومبیل بسیار خوبی است من از آن کاملا راضی هستم
1395/11/25
هزینه سرویس دوره ای و تعمیرات سنگینه
موتور ضعیفه
به نظرم یکم اغراق کردی برادر
1395/5/26
هیوندای پول اسمش رو میخوره
من یکماه داشتم فروختم
جیلی خریدم تمام قطعاتش با اکسنت یکی هست و کیفیت مونتاژ شون هم یکی هست ولی موتور جیلی 1800 پر قدرته و تو جاده و سربالایی خیلی عالی راه میره .
پول کمتر میدی استفاده بیشتری می کنی .
از نظر بازار فروش دست دوم هم افت هر دو یکی هست
خود دانی
1395/5/29
خواب دیدی خیر باشه امیر جون......یه ماه سوار شدی بعد نظر میدی ؟
اکسنت به همه چینی ها سر داره
حالا دوسال سوار جیلی شو تا فرق بین کیفیت و دوام کره ای و چینی رو بفهمی.
1395/7/5
آقا سعید که تا حالا خواب این ماشین ها رو هم ندیدی .
بنده از یکی از نمایندگی های اصلی که مستقیما با آقای گرامی وارد کننده جیلی و هیوندای کار می کنه ماشین رو تحویل گرفتم ابتدا به اصرار همسرم اکسنت گرفتم و بعد از یکماه نمایندگی با سند و مدرک بهم نشون داد که قطعات هر دو خودرو از یک جاهای خاص و عمدتا مشترک خریداری و مونتاژ می شود . لذا از نظر کیفیت مونتاژ و نوع قطعات در یک ردیف هستند با این تفاوت که بابت هیوندای باید پول بیشتری برای خرید و خدمات بعد از فروش پرداخت کنی ولی برای جیلی پول کمتر میدهی و از یک خودرو خوب و قدرت موتور بالا استفاده می کنی . ضمنا هروقت رفتی و راجع به قطعات مکانیکی و بدنه هر دو خودرو اطلاعات کسب کردی بیا تا با مدرک با هم صحبت کنیم
بدین ترتیب نمایندگی یه مبلغ اندکی کم کرد و ماشینم رو با جیلی عوض کرد
1395/7/13
دقیقا مثل اینایی که میگن سامسونگ و هووایی سخت افزارشون یکیه ... پس هر دو یکی هستن!!!
1395/9/2
با سلام:
در تکذیب نظر شما دوست محترم باید عرض کنم که شما ماشین چینی رو با پراید هم نمیتونی مقایسه کنی و در مورد فروش هم باید خیلی امیدوار باشی که فک میکنی میتونی جیلی رو بفروشی ...در ضمن اگه اکسنت بهترین و کم مصرف ترین ماشین هیوندای نبود تاکسیرانی با این حجم واردش نمیکرد..با تشکر
1395/9/16
در پاسخ به آقای حق نظریان باید بگم اگر تاکسیرانی ایران منظورتون بود که به قیمت و شرایط واگذاری نگاه میکنه نه کیفیت. دوما خوب اگر دقت کنید هیوندای اکسنت در جای جای تهران بسیار کم به چشم میخوره و این نشان دهنده استقبال کم مردم از این خودروست. خوب حالا باید با این همه اکسنتی که رو دست واردکننده مونده چیکار کرد؟ آفرین: تاکسیرانی.
1395/11/25
موافقم
1395/5/31
سلام
من یه i20 مدل 2015 دارم که 12000 کار کرده ، میخوام عوض کنم ، با توجه به بودجه ام چند تا آیتم دارم : یاریس، تیوولی ، ولوستر و اکسنت ، در ضمن نمی خوام ماشین خیلی بزرگی باشه ، به نظر شما کدوم بهتره؟
1395/6/3
الان بودجه شما چقدره؟
ما 70 تومن اکسنت نیمه فول قسطی گرفتیم { شاید اسمش قسطی نباشه اول یه 30 دادیم بهد دو تا 20 ماهیانه}
ماشین خوبیه و کم مصرف مال ما نیمه فول هست و فقط اشکالش اینه که سپر جلوش خیلی پایینه ولی نه اندازه مزدا3
1395/6/3
مطمئني ٧٠ تومن؟كي؟الان زير ٩٥ پيدا نميكني صفرشو.معركه اس.
1395/6/3
دقیقا این مشکل پایین بودن سپر رو با آی بیست من دارم ، در طول روز حتما یکی دور بار زیر سپر به سرعت گیر یا لبه جدول گیر میکنه ! بودجه هم میخوام تا 100 -110 هزینه کنم
1395/6/26
من اکسنت 2014 دست دوم خریدم. حدود 80 میلیون با کارکرد زیر 40هزار
هندلینگ و فرمونش عالیه
توش جا داره و واقعا کم مصرفه. باور نکردنی
از لحاظ ظاهرم خیلی قشنگ تره نسبت به مگان و سراتو.
شبیه سوناتا و النتراست.
با پول کمتر ماشینی با رخ سوناتا و النترا سوارید.
در جاده هنوز تست نکردمش ولی در شهر عالیه.
البته کمی در شتاب سربالایی سخت سرعت میگیره که اصلا دردسر ساز نیست.
به هر حال به نظر من با بودجه 80 تومنی بهترین گزینه در بین ماشینهای رده بالای دست دوم است. بقیه ماشینهای هم رده کارکردهای بالای 80 هزار دارند و ظاهری نه چندان رقابتی با اکسنت/
در مجموع اکسنت رو ماشین خوب و راحت و زیبایی دیدم.پیشنهاد میکنم به دارندگان بودجه های 75 تا 85 میلیونی که در بازار دست دو ها دنبال ماشین خارجی خوبند.
1395/7/5
من سوار شدم یه مقدار خشکه با 100 تومن مزدا 3 دست دوم بگیرید به نظرم به صرفه تره نسبت به قیمتش نمی صرفه
1395/7/7
سلام
قصد خرید هیوندا اکسنت دارم اما 2 سوال برام مطرح شده .دوستان اگه اطلاعاتی دارن جواب بدن ممنون میشم .
اول در ارتباط با قدرت موتور هیوندا اکسنت 2015و 2016 . تو سایت شرکت خودروسازی هیوندایی قدرت موتور 1600 سی سی بنزینی را 137 اسب بخار اعلام و به موتور دیگری در این حجم با قدرت اسب بخار بیشتر یا کمتری اشاره نکرده در حالی که شرکت وارد کننده خودرو در ایران حجم موتور 1600 سی سی را 124 اسب بخار و سایر شرکت های وارد کننده 127 اسب بخار اعلام کردن. این اختلاف بابت چیه و آیا این حجم موتور برای اتومبیل اتوماتیک در سربالایی و با تعداد سرنشین کامل کافیه؟
ضمنا" سوال دیگر اینکه اتومبیل اکسنت تو سایت شرکت خودرو ساز با روکش صندلی پارچه ای و مانیتور کوچک نمایش داده شده اما تو ایران در برخی سایتها اتومبیل صفر بعضا" با صندلی چرم و مانیتور بزرگ عرضه میشه.آیا این جزو آپشنهایی که بعدا" توسط شرکت سازنده ارائه شده یا داستان بشکل دیگری است؟
1395/7/16
سلام
ببين موتورهاي هيونداي كه تنفي طبيعي هستن در دو نوع mpi و gdi توليد ميشه نوع gdi مخصوص كشوراي پيشرفته تر و متناسب با هواي نه چندان گرم اروپاست و نياز به بنزين با كيفيت داره ولي mpi واسه كشوراي خليج فارس و ايناس و نوعي كه تو ايران از اكسنت هست همش mpi هست.mpi 124 اسب نيرو درست ميكنه و gdi 137 اسب.
اكسنت با سرنشين كاملم جايي كم نمياره،ولي اگر منظورت اينه كه بتوني تو سربالايي سبقتاي عجيب بگيري خب نه،توانشو نداره با سرنشين كامل.
انواعي كه مانيتور رنگي دارن بعد نصب شده ولي يه سريش صندلي چرم داره از كمپاني.
در نهايت اينكه اگه يه ماشين مهربون و بي آزار ميخواي كه حالا حالاها چرخش بي دردسر برات بچرخه ماشين عالي اي هست.
1395/7/17
خواستم بگم که موتور این ماشین با گیربکس 6 دنده اتوماتیک فقط یه مدل داره اونم Gdi هست و با گیربکس 4 دنده موتور Mpi هست پس مشخصن اونی که تو ایرانه نوع اول یعنی 6 دنده هم هست و تازه رو موتورش هم نوشته Gdi پس شک نکنید موتور خوبی داره فقط باید ببینید که دکمه بلو که سیستم کاهش مصرف سوخت هم داشته باشه که رو مدل های وارداتی غیر شرکتی پیدا میشه ولی شرکتی رو نمیدونم . ضمنن تکنولوژی جدید پاشش مستقیم قدرت این ماشین رو از 124 به 137 اسب بخار افزایش داده که فقط روی ماشین های مدل بالا یا مثلا سانتافه جدید با قیمتی 2 برابر این ماشین موجود هست...با تشکر
1395/7/19
دوستان به نظرتون اکسنت یا تیوولی؟
1395/7/19
هر دو ماشيناي خوبي هستن ولي افت قيمت و قيافه ي نه چندان جذاب و فراگير نشدن تيوولي كارو براش سخت ميكنه.اكسنت يه هيونداي هست و شناخته شده تره خيلي.
1395/7/19
هيونداي!
1395/8/10
سواری و کیفیتش از پراید هم بدتره.شتاب اصلا نداره.جلوبندی اشغال.
1395/8/10
منظورم اکسنت بود تیوولی خیلی بهتره.
1395/8/11
وحيد جان شما كدوم نمايندگي رامك خودرو مشغولي؟!؟
شتاب تيوولي يك ثانيه بيش از اكسنته،تو همين خودرو بانك چك كنيد.
كيفيت ساخت و اينام كه ديگه برند گوياي همه چيز هست.
1395/8/23
دو سال اکسنت داشتم واقعا ماشین عالی و بی خرج و رووونی هست
1395/8/24
سلام هیوندای اکسنت ۲۰۱۵ دارم.خیلی ماشین خوب و راحتیه. میخوام بفروشم۹۵۰۰تا بیشتر راه نرفته.فول آپشنه.قیمت چند بزارم خوبه؟
1395/8/26
سلام.دنبال ماشین خوب تو شهری هستم.چند ساله هیوندا ix35 دارم خوبه.موندم بین ریو هاچ بک با اکسنت؟ راهنمایی کنید ممنون
1395/8/26
سلام.دنبال ماشین خوب تو شهری هستم.چند ساله هیوندا ix35 دارم خوبه.موندم بین ریو هاچ بک با اکسنت؟ راهنمایی کنید ممنون
1395/8/26
سلام.من خریدارم
1395/9/27
سلام من می خوام اکسنت بخرم ولی اینقدر جور واجور شنیدم گیج شدم یه نفر بدون قصدو غرض راهنمایی کنه.لطفا کسی باشه که امتحان کرده باشه.راستی وارداتی بخرم یا شرکتی به خاطر گارانتی آپشنش میگم
1395/10/1
من این ماشینو دارم ازشم خیلی راضیم
اگه قصد خرید داری شک نکن
1395/10/16
تويوتا ياريس يا تيوولي يا اكسنت لطفا راهنمايي كنيد
1395/10/18
ببين مقايسه تيوولي با دوتاي ديگه كار درستي نيس،يه كراس اوور شهريه تيوولي ولي بين ياريس و اكسنت بايد بگم كه طراحي اكسنت بهتره،ساخت كره اس(در برابر ياريس تايلندي)،موتور قويتري داره،جادارتره،احساس لوكس بودن بيشتري ميكني وقتي داخلش نشستي،در عوض ياريس كيفيت رنگ بهتري داره و گيربكس و انجين انگار بيشتر باهم مچ هستن.من اكسنتو بيشتر توصيه ميكنم.
در نهايت بايد بگم كه نه از سگمنت تيوولي خوشم مياد(نه واسه تو شهر خوبه نه واسه بيرون شهر!) و نه از برند سانگ يانگ!
1395/11/18
لطفا توضیح می دهید تفاوت فول و نیمه فول در چه آیتم هائی است. بنده با 80 میلیون 2014 نیمه فول دیدم تائید می کنید؟
1395/11/22
سلام دوستان می خواستم درمورد این ماشین از شما راهنمایی بگیرم که چه طور ماشینی است و چه قدر افت قیمت دارد بودجه ی من هم تا60 میلیون است البته منظورم قیمت در منطقه آزاده انزلی است لطفا من را راهنمایی کنید. باتشکر از خودروبانک.
1395/11/23
سلام من هم میخام 2015 صفر بخرم؟ ریو 4 چطوره یا سراتو سایپا
1395/11/27
بین این خوردرو و ریو سدان2016 کدومو پیشنهاد می دید؟
1395/12/3
سلام.واقعا ماشین خریدن یک معضل شده
درحد 60 تومن پول دارم ولی نمی دونم چه ماشینی بگیرم؟ ساندرو که داخلش مثل ال نوده
چینی ها هم که بازار فروش ندارن
ام جی که بهترینشونه یه جا خوندم تعویض روغن و.. 300 الی 400 میشه
دست دو سوناتا هم که با 70 الی 80 م میشه مدل 2007 گرفت که همه میگن کلی خرج داره
اکسنت چجوریه ؟ قطعات و تعویض روغن و.....
خرج زیاد داره ؟
خواهشا بدون غرض جواب بدید