موضوعات داغ

درخشش ایرتویا در نمایشگاه بین المللی تهران

عکس مطلب اول
شنبه ۳۰ام بهمن ماه نمایشگاه بین المللی خودروی تهران آخرین روز خود را سپری نمود.
موج خبری گسترده این نمایشگاه در سراسر رسانه ها پیچیده شد تا پس از ۱۱ سال انتظار شاهد بزرگترین رویداد خودرویی در ایران باشیم.
اما بحث داغ این روزها حضور قدرتمند شرکت ایرتویا در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران بوده که در تمامی رسانه ها انعکاس پیدا کرده است و بر آن شدیم تا به طور خلاصه علت اصلی انتخاب ایرتویا به عنوان موفق ترین و پر بازدید ترین غرفه در این نمایشگاه را بررسی نماییم.
شرکت ایرتویا با علم به این موضوع که هدف اصلی برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات و تکنولوژی های نوین بوده، جهت افزایش رضایت حال بازدید کنندگان و احترام به ذائقه آنها با استقرار ۵ مدل از جدید ترین و جذابترین خودرو های کمپانی تویوتا و لکسوس در نمایشگاه، با افتخار توانست نام خود را به عنوان قویترین شرکت کننده در اذهان تمامی بازدید کنندگان ثبت نماید.
در حالی که فقط ۲ ماه از رونمایی جدید ترین خودروی تویوتا یعنی C-HR در دنیا می گذرد، شرکت ایرتویا با رونمایی این خودرو توانست نام نمایشگاه تهران را پس از نمایشگاه های بزرگی چون دیتروید و پاریس در ارتباط با رونمایی از این خودروی جدید، به ثبت برساند و این در حالیست که هنوز در بسیاری از بازار های جهانی مدل ۲۰۱۷ این خودرو عرضه نشده است.
همچنین شرکت ایرتویا با توجه به این مهم که فضای نمایشگاه، مقری جهت تعامل علاقه مندان و کمپانی ها بوده است، با استقرار بیش از ۳۰ نفر کارشناس فروش مجرب و دلسوز در غرفه خود، علی رغم جمعیت انبوه بازدید کنندگان، تمام تلاش خود را جهت پاسخگویی هرچه سریعتر و بهتر به بازدید کنندگان گرامی نمود و همین امر مهر تاییدی بر رسالت اصلی این شرکت مبنی بر احترام به حقوق مشتری و رضایت علاقه مندان و بازدید کنندگان محترم بود.
مدیریت صحیح، برنامه ریزی و اجرای دقیق نیز یکی از کلیدی ترین موارد مربوط به موفقیت ایرتویا در این نمایشگاه به حساب می آمد و ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری بزرگترین و ارزشمند ترین برند خودرویی دنیا، با پیاده سازی استانداردهای تویوتا موتورز در نمایشگاه خودروی تهران، توانست غرفه با شکوه خود را طبق استاندارد های تعیین شده از طرف تویوتا موتورز آماده ساخته تا با حضور پر قدرت خود و استقرار جدیدترین محصولات دو ابرکمپانی تویوتا و لکسوس، تمام توجه ها را به خود جلب نماید.
و در آخر، مورد جالب در غرفه ایرتویا امکان بررسی خودروها توسط علاقه مندان بود و حتی درب های محصولات گران قیمت لکسوس نیز برای بازدید عموم در زمان های مشخص باز شده تا علاقه مندان بتوانند کیفیت برتر این محصولات را از نزدیک لمس نمایند در حالی که این امکان برای سایر خودرو های این نمایشگاه که در رنج قیمتی محصولات لکسوس بودند وجود نداشت.


این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/2
درخشش ایرتویا از نظر تعیین قیمتا خیره کنندس😐😐😐