موضوعات داغ

چه خودرویی در مراسم اسکار به روی صحنه آمد؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک یکی از بهترین لحظه‌های مراسم اسکار شب گذشته، حضور مایکل جی فاکس به همراه ست روگن بر روی صحنه برای اهدای اسکار بهترین تدوین به فیلم Hacksaw Ridge بود، ولی قسمت مهیج آن لحظه ورود و خروج این دو هنرپیشه با خودروی "دلورین" بود که شاهد هنرنمایی آن در هر سه قسمت فیلم "بازگشت به آینده" با بازی مایکل جی فاکس بوده‌ایم، پس نه با یک ماشین معمولی، بلکه با یک هنرپیشه حرفه‌ای در سه فیلم موفق طرف هستیم که برای اهدای جایزه بر روی سن آمده است.
گفتنی است که خودروی دلورین DMC-12 که به همراه مایکل جی فاکس و ست روگن به مراسم اسکار آمده است، نه یک نسخه بازسازی شده، بلکه دقیقا خود ماشین حضور پیدا کرده در سه گانه فیلم "بازگشت به آینده" است که از ارزش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و در کنار آن هم بقولی کفش‌های آینده نگر فیلم "بازگشت به آینده" را می‌توان مشاهده کرد که ست روگن به پای خود کرده و بر روی سن حاضر شده است. هرچند بعد از اسکار به فروش گذاشته خواهند شد تا هزینه بدست آمده از فروش این یک جفت کفش به مرکز تحقیقات بیماری "پارکینسون" اهدا شود.
در آخر هم بد نیست بدانید که فیلم "فروشنده" ساخته اصغر فرهادی به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان اسکار 89 شناخته شد که باعث افتخار ما ایرانی‌ها خواهد بود.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد