موضوعات داغ

رنو کپچر 2017 با فیس لیفت جدیدی به بازار می آید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی شاسی بلند جمع و جور شهری رنو کپچر که چند وقتی می‌شود توسط گروه خودروسازی ایران خودرو هم در بازار کشور عرضه شده و با فروش و اقبال خوبی نیز همراه بوده است، برای شروع دور جدید فعالیت خود در بازارهای بین المللی به زیر تیغ رفته است تا با داشتن یک چهره جدید، موفق به حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 هم شده باشد.
همانطورکه هفته گذشته شرکت خودروسازی رنو به رسانه‌های خبری قول داده بود، این هفته نسخه‌ای فیس لیفت از خودروی کراس اوور ساب کامپکت رنو کپچر معرفی شد تا میزان فروش آن را در سال 2017 میلادی تقویت کند و مشتریانش را به خرید خود جلب کند. از این رو می‌توان در طراحی ظاهری این خودرو شاهد چراغ‌های جدید پیشانی از نوع LED، سقف شیشه‌ای پانوراما و همچنین شاهد بیش از 30 نوع ترکیب رنگ بندی جدید برای نقاشی بدنه بود که به سفارش مشتری بر روی اتومبیل نقاشی می‌شود. هر چند در کنار این تغییرات بزرگ، تغییرات ظریفی هم بر روی جلوپنجره اتومبیل با نصب یک نوار کرومی رنگ در حواشی آن ایجاد شده و همچنین می‌توان شاهد طراحی C شکل چراغ‌های نواری شکل LED در اطراف مه شکن‌های اتومبیل بود.

رنو کپچر 2017

رنو کپچر 2017

بخش مولد قدرتی هم یکی دیگر از قسمت‌های مهم یک اتومبیل به شمار می‌رود که در مدل‌های فیس لیفت مورد توجه شرکت‌های خودروسازی قرار گرفته و طیف وسیع‌تری از پیشرانه‌های محرک برای آن ارائه می‌شود، ولی بر روی نسخه فیس لیفت رنو کپچر باوجود تغییرات محدود و اندک طراحی ظاهری، شاهد فعالیت همان پیشرانه‌های سابق 0.9 لیتری و 1.5 لیتری بنزینی در کنار پیشرانه‌ای 1.5 لیتری دیزلی هستیم و در حقیقت تغییرات ظاهری صورت گرفته در مورد کپچر نیز آنچنان زیاد نبوده و کپچر 2017 شباهت زیادی با مدل کنونی دارد.

رنو کپچر جدید

رنو کپچر جدید

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/13
اونطوری هم موفق نبوده :|
1395/12/13
بیش از 215000 کپچر در 2016 فروش رفت ، شد بهترین ماشین نمایشگاه سئول تو 2013،پر فروش ترین کراس اوور فرانسه،رتبه 2 فروش بین کراس اوور های کل اروپا.
اصلا کلا موفق نبوده😥😥😥😥😉😉😉😉
1396/4/30
تو موفق بودی احتمالا
1396/3/5
با سلام ثبت نام فيس ليفت جديدش كي هست مرسي؟
1396/12/25
تا ماشینی رو سوار نشدین ( هر خودرویی باشه ) الکی نظر ندیدن.چه نظر خوب چه بد.کسی که سوا ر شده میدونه داری چی میگی. کسی هم سوا ر نشده باشه همینطوری باور نمیکنه.
اون خودرویی که تو اروپا پر فروش بوده که همین خودرویی نیست که تو ایران وارد میشه.