موضوعات داغ

گزارش اختصاصی خودروبانک از بنتلی مفهومی + فیلم

عکس مطلب اول
بنتلی در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 از یک خودروی کروکی اسپرت با نام EXP 10 Speed 6 cocept رونمایی کرد که یک مدل مفهومی است. در طراحی این خودرو به وضوح می توان الهام گیری از خودروی مفهومی قبلی بنتلی یعنی مدل EXP 12 Speed 6e را نظاره کرد و متاسفانه این مدل نیز یک نسخه ی مفهومی است که معلوم نیست آیا به تولید می رسد یا نه.
اطلاعات فنی در خصوص این مدل بسیار کم و جزیی هستند اما آنچه منتشر شده حاکی از استفاده از یک قوای الکتریکی برای این خودرو است که می تواند تا برد 413 کیلومتر حرکت داشته باشد. در پشت آمپر این خودرو نیز تا سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت یا 322 کیلومتر بر ساعت شماره گذاری شده است.
نکات بارز این خودرو را باید چراغ ها، جلو پنجره ی آشنای بنتلی، و استفاده از صفحه نمایش OLED لمسی در داخل کابین عنوان کرد. اگر به داخل جلو پنجره نیز دقت کنید می توانید لوگوی 6e را نیز که با استفاده از چراغ هایی روشن می شود را هم ببینید. در ویدیویی که تیم خودروبانک حاضر در ژنو نیز تهیه کرده اند این قسمت از خودرو قابل مشاهده است. محل قرار گیری پورت شارژر این خودرو نیز جالب و متفاوت است و به گفته ی بنتلی ورودی شارژر باتری های خودرو در پشت پلاک عقب جای گرفته است.
در ادامه شما را به دیدن ویدیو و تصاویر تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو توسط گروه خودروبانک دعوت می کنیم.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد