موضوعات داغ

دی اس 7، شاسی بلند بزرگ لوکس DS به ایران می آید + فیلم

عکس مطلب اول
دی اس ۷ جدیدترین خودروی کراس اوور برند لوکس فرانسوی است که از سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده و به رقابت با خودروهایی چون بی ام و ایکس 1 و آئودی Q3 و لکسس NX خواهد پرداخت. البته دی اس گفته است که خودرویی در سطح آئودی Q5 را با قیمت آئودی Q3 عرضه خواهد کرد.
این خودرو با چندین نوع موتور به بازار عرضه خواهد شد که با موتور ۱.۲ لیتری بنزینی ۳ سیلندر آغاز می شوند. این موتور توربو دار می تواند ۱۲۸ اسب بخار قدرت را تولید کند. موتور بعدی یک نمونه ی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است که آن هم مجهز به توربوشارژر بوده و در دو ورژن ۱۷۸ و ۲۲۷ اسب بخاری عرضه خواهد شد. امکان خریداری دی اس ۷ با گیربکس شش دنده ی دستی و یا ۸ دنده ی خودکار وجود دارد. اما یک مدل هیبریدی نیز از این خودرو تولید خواهد شد که به موتور ۱۹۸ اسب بخاری ۱.۶ لیتری مجهز بوده که در ترکیب با موتور الکتریکی می تواند مجموعا قدرتی معادل ۲۹۷ اسب بخار را تولید کند. تمامی مدل های این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو خواهد بود به جز مدل هیبریدی که به دلیل قرار گرفتن موتور برقی در محور عقب، یک نمونه ی چهار چرخ محرک محسوب می شود.

دی اس 7

دی اس 7

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی و کیفیت داخلی باید گفت که این خودرو بسیار عالی است به خصوص اینکه صندوق بار ۵۵۰ لیتری (۱۷۵۰ لیتر در صورت خواباندن صندلی های عقبی) را هم در اختیار سرنشینان قرار می دهد. دی اس ۷ البته تنها قرار است در نسخه ی ۵ سرنشین معرفی شود و برنامه ای برای تولید نسخه ی ۷ سرنشین آن وجود ندارد. همه ی صندلی های این خودرو به صورت مجزا قابلیت تنظیم دارند و در داخل کابین از یک سقف پانورامای بزرگ نیز استفاده شده است. از سایر امکانات نیز می توان به چراغ های ال ای دی و نمایشگر ۱۲ اینچی داخل کابین اشاره کرد.
گرچه قیمت دقیق این خودرو اعلام نشده است اما قیمت پایه ی آن باید از حدود 28 هزار پوند آغاز شود. در ادامه می توانید ویدیوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از نمایشگاه ژنو و گالری تصاویر این خودرو را که به صورت اختصاصی تهیه شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
اگر موتور هیبرید بیاد ایران با توجه به تعرفه پایین قیمت مناسبتر و ارزش بیشتری خواهد داشت
1395/12/19
طراحیاشون از نظر من یه جوریه ،اومدن یه جور متمایزش کنن ولی دارن بدتر خرابش میکنن
1395/12/19
دی اس خیلی زور میزنه که ظاهر ماشین هاش رو متفاوت از ماشینای دیگه بکنه همین باعث شده ظاهر ماشیناش خیلی عجیب غریب و نامانوس شده
1395/12/19
اگه مدل هیبریدی 198 اسب بخاری بیاد ایران خیلی خوبه.با اینکه از محصولات فرانسوی خوشم نمیاد ولی از این یکی خوشم اومد.
1395/12/19
من نمیدونم انگار مد شده حمله به فرانسوی ها. یا کلاس داره بگی از فرانسوی ها خوشم نمیاد یا حمله کردن به برندای فرانسوی.
آقا این ماشین با روح و روان ادم بازی میکنه.
کیفیت داخلشو ببینید.
و حرف آخر اینکه اگه خودروی فرانسوی خوبش دست مردم ایران نرسیده اشکال از خودروسازی و مسئولای کشور خودمونه نه پژو و سیتروئن و رنو.
1395/12/22
انگار یک اثر هنریه که قراره تو یه فشن شو به زیارت عموم گذاشته شه
1395/12/25
مردمان کره ای سوار چه میدونن دی اس چیه
1396/1/19
پیکان جوانان گوجه ای بدون خط و خش دوگانه 5 دنده لوکس ترین پیکان ایران با سیستم ولکام و رانندگی خودکار در پرش از پرتگاه ها فقط 9،900،000
1396/9/8
ی شماره ای ی ایدی چیزی عکسی
1396/5/25
به نظرمن ماشین های فرانسوی کیفیت خوبی دارن.الان که دی اس ترکونده واقعا طراحی داخلش بی نظیره
1396/6/26
با توجه به فروش خوب لکسوس و کیفیت اثبات شده لکسوس در نزد خریداران خودروهای لوکس، منطقی خواهد بود اگر نمایندگی دی اس اقدام به ورود مدل هیبرید این ماشین کند. هم آنکه توان موتور بیشتر و لذت سواری بیشتری دارد و هم این موضوع که فروش و خدمات بعد از فروش دی اس در ایران با یک کلاس وی آی پی خاصی صورت میگیرد که برای خود من بسیار جذاب است
1396/9/12
ظاهرماشين دي اس فوق العادس ولي حيف؛
به خاطر گمركي بالا كه باعث گروني ماشين خارجي ميشه ماها نميتونيم بخريم
در نتيجه ميريم ماشين چيني درجه سه ميخريم و سوار ميشيم.
1397/2/10
در يك كلمه خلاصه كنم D S ي پورشه ولي با طراحي و قيمت بهتر