موضوعات داغ

فولکس واگن استیشن جدید در ژنو،وقتی آینده را حال میبینیم + ویدئو

عکس مطلب اول
فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو یک مدل کانسپت را به نمایش گذاشته است که با نام Buzz شناخته می شود. این خودروی مفهومی یک ون الکتریکی است که به نوعی نشانگر خودروهایی است که در سال ۲۰۲۲ تولید خواهند شد. همچنین این مدل یادآور مدل های ون کلاسیک T1 و T2 فولکس واگن است که در دهه ی شصت میلادی در بازار حضور داشتند.
طراحی خودرو حالتی اتوبوس مانند دارد و با داشتن فاصله ی محوری ۳.۳ متری، این توانایی در آن ایجاد شده است که صندلی های جلویی بتوانند ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشند. ظرفیت حمل سرنشین این خودرو ۸ نفر است و صندلی های عقبی نیز انعطاف پذیری بالایی دارند. غربیلک فرمان خودرو نیز هوشمند بوده و هنگامی که خودرو را حالت رانندگی خودکار قرار میدهید فرمان خودرو جمع شده و در داشبورد پنهان می شود و بدین ترتیب خودرو کنترل خود را بر عهده می گیرد. در بخش سیستم نمایشگر سربالا یا همان هداپ دیسپلی نیز قابلیت واقعیت افزوده نیز اضافه شده است. در کنسول مرکزی نیز یک تبلت بزرگ قابل جدا شدن قرار دارد که می توان از طریق آن امکانات خودرو را تحت کنترل داشت.

ولکس واگن Buzz

ولکس واگن Buzz


این خودرو از قوای محرکه ی الکتریکی بهره گیری می کند و باتری های آن در کف خودرو جایگذاری شده اند که به این ترتیب دو عدد فضای بار یکی در جلو و یکی در عقب خودرو پدید آمده است. این خودرو چهار چرخ محرک است که موتورهای الکتریکی نیز بر روی هر دو اکسل خودرو قرار دارند و مجموع قدرت آن ها به 369 اسب بخار می رسد. باتری های این خودرو می توانند در مدت ۳۰ دقیقه شارژ به ۸۰ درصد از ظرفیت خود دست پیدا کنند.
شتاب صفر تا صد کیلومتر فولکس واگن Buzz پنج ثانیه عنوان شده است و گفته شده که حداکثر سرعت آن نیز در حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. شعاع حرکتی این خودرو نیز رقمی بین ۲۷۰ تا ۳۷۳ مایل عنوان شده است.
در ادامه می توانید ویدئوی تهیه شده از این خودرو را که گروه خودروبانک از نمایشگاه ژنو آماده کرده اند را تماشا کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
داشتم الان نمایشگاه تهران را با ژنو یه لحظه مقایسه می کردم