موضوعات داغ

فلفل سبزرنگ مرسدس در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز AMG GTR قوی ترین نسخه ی خیابانی از خودروی مرسدس بنز AMG GT است که برای سال ۲۰۱۷ معرفی شد. مرسدس بنز از این سوپر اسپرت قدرتمند و سریع برای نخستین بار در فستیوال گود وود سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد و حالا نیز این خودرو به نمایشگاه ژنو آورده شده تا در معرض نمایش بازدیدکنندگان غرفه ی مرسدس بنز باشد.
این خودرو نیز همانند سایر نسخه های AMG GT از یک موتور هشت سیلندر تویین توربو به حجم ۴ لیتر بهره مند است. اما در این مدل خاص، این موتور مورد تقویت و بهینه سازی قرار گرفته است و قدرت آن با ۷۵ اسب بخار افزایش نسبت به مدل AMG GT S به ۵۸۸ اسب بخار رسیده است. حداکثر گشتاور تولیدی توسط این موتور نیز به ۷۰۰ نیوتون متر رسیده است که از دور موتور ۱۹۰۰ تا ۵۵۰۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده است. توربوشارژرهای این خودرو بر خلاف اکثر خودروهای مرسدس بنز که در سمت خارجی موتور V شکل قرار دارند، در داخل وی شکل کار گذاشته شده اند و به نوعی مرسدس بنز در این خودرو سنت شکنی کرده است. البته ایراد این نوع طراحی افزایش بسیار زیاد دمای موتور است که مهندسین AMG برای اینکار اقدام به یک سری بهینه سازی هایی نیز در بخش پیشرانه کرده اند. این موتور به یک گیربکس ۷ دنده از نوع دوبل کلاچ متصل شده است که نیروی موتور را به چرخ های عقب انتقال می دهد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس بنز AMG GTR

مرسدس بنز AMG GTR


دیگر تغییراتی که در ظاهر این خودرو در مقایسه با مدل های دیگر AMG GT وجود دارند شامل استفاده از جلو پنجره با خطوط عمودی، باله ی عقب ثابت و غیر قابل تنظیم و دیفیوزر های جدید جلو و عقب هستند. طراحی این خودرو را بیشتر می توان به نسخه ی مسابقه ای این خودرو که AMG GT3 نام دارد نزدیک دانست. در انتها نیز بد نیست اشاره ای به زمان ثبت شده توسط این خودرو در پیست نوربرگ رینگ کنیم که توانسته است این پیست را در زمان ۷ دقیقه و ۱۰.۹ ثانیه طی کند.
در انتها می توانید فیلم و تصاویر تهیه شده از این خودرو توسط گروه خودروبانک را مشاهده کنید.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد