موضوعات داغ

مازراتی استراداله، ایتالیایی قدرتمند در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
مازراتی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ کوپه ی محبوب خود یعنی مدل گرن توریسمو استراداله را به غرفه ی خود آورده بود، مدلی که چند دستگاه از آن در ایران نیز موجود است و با پلاک ملی در حال تردد هستند. این مدل را باید نسخه ای قدرتمند و خاص از مدل گرن توریسمو به حساب آورد. استراداله نخستین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و تولید آن تا کنون ادامه یافته است. این نسخه از گرن توریسمو مجهز به موتور هشت سیلندر تنفس طبیعی ساخت فراری است که دارای ۴.۷ لیتر حجم است. این موتور نسخه ای پر حجم تر از موتور ۴.۳ لیتری استفاده شده در فراری F430 است که حالا با حدود نیم لیتر افزایش حجم، قدرت آن به ۴۵۴ اسب بخار در ۷ هزار دور بر دقیقه و گشتاور آن نیز به رقم ۵۲۰ نیوتون متر در ۴۷۵۰ دور بر دقیقه رسیده است. حداکثر دور موتور مجاز این خودرو نیز ۷۲۰۰ دور بر دقیقه است. این موتور قدرتمند به یک گیربکس ۶ دنده ی خودکار ساخت زد اف آلمان کوپل شده است تا بتواند در عرض ۴.۵ ثانیه این کوپه ی نسبتا سنگین وزن ۱670 کیلوگرمی را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت است.
در خصوص تغییرات ظاهری این مدل می توان به رینگ های مشکی رنگ جدید که روی آن ها تایر های پیرلی سوار است، اسپوریلر جلوی جدید، تودوزی جیر و چرم، ترمز های کربن سرامیکی و دیفیوزر عقب جدید اشاره کرد.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو را مشاهده کنید.



نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/21
مازراتی که طراحی بیرونیش اینقدر لوکس و زیباست به نظرم طراحی داخلیش اصلا جالب نیست و الکی اسپرتش کردن! باید کاملا لوکس و از جنس چرم و چوب باشه نه شبیه فراری
1395/12/21
بدبختانه شبیه فراری ام نیست . . . فراری کالیفرنیا توش زمین تا آسمون از این قشنگ تره . . .
1395/12/21
ایتالیایی مغرور فقط صدای اگزوزش
1395/12/22
آخره ماشین یعنی همین و بس