موضوعات داغ

بی ام و سری 2 به ایران نرسیده 7 نفره شد + فیلم

عکس مطلب اول
همین چند هفته ی پیش بود که پرشیا خودرو در نمایشگاه خودروی تهران از بی ام و سری ۲ اکتیو تورر رونمایی کرد. اما بی ام و در بازار جهانی نسخه ی دیگری از این خودرو را هم در سبد محصولات خود دارد که یا نام سری ۲ گرند تورر شناخته می شود. تفاوت مدل گرند تورر با اکتیو تورر در این است که مدل گرند دارای هفت صندلی است و فاصله ی محوری بیشتری دارد. اما موتورهای مورد استفاده در هر دو خودرو یکسان هستند.
بی ام و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ مدلی از این خودرو را با کد 218d در غرفه ی خود قرار داده بود. مدل به نمایش درآمده در ژنو بر خلاف مدلی که در ایران عرضه خواهد شد دارای موتور دیزلی است. حرف d در انتهای نام خودروهای بی ام و نشان دهنده ی استفاده از موتور دیزلی در آن ها است. مدل 218d مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی توربو دیزل است که می تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. گشتاور تولیدی موتور نیز از دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دارد. این مدل به صورت استاندارد مجهز به گیربکس شش دنده ی دستی است اما به صورت آپشن امکان انتخاب گیربکس هشت دنده ی اتوماتیک نیز برای آن وجود دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این ون دیزلی ۹.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است. از نظر استاندارد آلایندگی نیز این خودرو توانسته است تا استاندارد یورو ۶ را کسب کند و در هر کیلومتر تنها ۱۱۴ گرم دی اکسید کربن از خود بر جای می گذارد. در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
ایران همیشه همین بوده برای سود بیشتر اتومبیل نسل قبل رو وارد میکنن با قیمت 100 درصد به مردم بیچاره میفروشند با این که نسل جدیدش در سایر نقاط جهان وجود دارد