موضوعات داغ

میتسوبیشی پاژرو، اسطوره فراموش ناشدنی در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ آخرین مدل از پاژرو را نیز در غرفه ی خود به نمایش گذاشته است. البته در خصوص این مدل بهتر از بگوییم جدیدترین نسل چون از سال ۲۰۰۶ تا کنون که نسل چهارم پاژرو وارد بازار شده است تغییرا چندانی را به خود ندیده است و فعلا نسل جدیدی نیز برای این خودرو عرضه نشده است اما شاید بتوان اینطور نیز استنباط کرد که این خودرو آنقدر با کیفیت و توانا است که فعلا نیازی به عرضه ی نسل جدید برای آن وجود ندارد.

میتسوبیشی پاژرو

میتسوبیشی پاژرو


نسل چهارم پاژرو در برهه ای در بازار ایران نیز عرضه می شد و هم اکنون نیز خودروی پر طرفداری در بازار داخلی بوده و محبوبیت بالایی دارد به خصوص اینکه در مقایسه با اصلی ترین رقیب خود یعنی پرادو دارای قیمت پایین تری است. قانون هیجان انگیز منع واردات خودروهای بالای ۲.۵ لیتر نیز گرچه ورود این خودرو به کشور را متوقف کرد اما تنوانست از محبوبیت این خودرو نزد خودرو دوستان و آفرود سواران بکاهد.
پاژرو در بازار جهانی با موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی عرضه می شود که در بازار ایران نسخه ی ۳.۸ لیتری شش سیلندر بنزینی موجود است که می تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

میتسوبیشی پاژرو

میتسوبیشی پاژرو


نسخه ای که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده بود اما برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است و به یک موتور توربودیزل ۳.۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که می تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. پاژرو با گیربکس های ۵ دنده ی دستی، ۴ دنده ی خودکار و ۵ دنده ی خودکار قابل خریداری است.
در سال ۲۰۱۲ این خودرو یک بروزرسانی جزیی را به خود دید و بخش هایی همانند جلوپنجره، رینگ ها و قاب محافظ لاستیک زاپاس ان تغییر کردند. همچنین چراغ های روشنایی در روز LED نیز به این خودرو اضافه شد. به همین دلیل است که مدلی که در تصاویر مشاهده می کنید کمی با نمونه های موجود در بازار ایران متفاوت است.
در ادامه می توانید فیلم و تصاویر تهیه شده از میتسوبیشی پاژرو را که توسط گروه خودروبانک حاضر در ژنو آماده شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
مطمینا الان اگه وارد بازار ایران بشه هیچ طرفداری نخواهد داشت.طراحیش خیلی قدیمی شده و مردم به سمت ماشین هایی با طراحی جدید میرن.
1395/12/22
اوووووووففففففف
1395/12/22
(این خودرو آنقدر با کیفیت و توانا است که فعلا نیازی به عرضه ی نسل جدید برای آن وجود ندارد)
قابل توجه اون دوسته کره ای بازمون که از MITSUBISHI بدش میاد و میگه بی کیفیت هستش.
زنده باد ژاپن
1395/12/23
باز خداروشكر كه ژاپني نيستي و اينقدر تعصب داري ... اگر ژاپني ميبودي چيكار ميكردي از سر اين همه تعصب !😂
1395/12/23
داری میسوزی نه؟ تکون بخور ته نگیری :))))
من متعصبم یا اون دوستمون که سانتافه رو بهترین خودروی دنیا میدونه؟
1395/12/23
میتسوبیشی یا مدل جدید تولید نمی کنه یا وقتی تولید می کنه حداقل 10 سالی از دنیا خودرو جلوتره ,همین الان یه پاجرو 2006 از هر لحاظ با سایر تولیدات 2017 باقی تولید کننده ها قابل رقابته و براحتی خیلی از رقیب هاشو کنار می زنه کسی که ماشین باز باشه و مشخصات فنی و کیفیت براش مهم باشه اهمیتی به ظاهر جدید یا قدیم نمی ده و حتما توی این کلاس یکی از انتخاب هاش پاجرو هست
1395/12/23
اکثر این قانون های ممنوع کننده واردات هیچ فایده ایی برای صنعت خودرو و مردم ندارند و بدون کارشناسی وضع شده اند .