موضوعات داغ

پرستیژ دی اس در ژنو را ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
دی اس به عنوان برند لوکس سیتروئن در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۴ مدلی خاص و ویژه از مدل دی اس ۵ را به نمایش گذاشته بود که پسوند پرستیژ را در انتهای نام خود یدک می کشد. دی اس ۵ در بازار ایران نیز عرضه می شود و یکی از خودروهای با کیفیت، زیبا و البته خاص در این سگمنت به شمار می رود. این خودرو مجهز به موتور چهار سیلندر خطی ۱.۶ لیتری است که با همکاری بی ام و طراحی شده است. موتور این خودرو مجهز به توربوشارژر بوده و می تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. نیروی تولیدی این موتور با استفاده از یک گیربکس شش سرعته ی خودکار به چرخ های جلو منتقل می شود و می تواند رسیدن به شتاب صفر تا صد کیلومتر حدودا ۸ ثانیه ای را برای این خودرو میسر کند.

پرستیژ دی اس

پرستیژ دی اس


اما دی اس ۵ پرستیژ که در ژنو نمایش داده شد تفاوتی از نظر فنی با سایر مدل ها ندارد و بیشتر در خصوص برخی جزییات داخلی و خارجی با نمونه ی عادی متفاوت است. برای مثال طرح رینگ های این مدل کمی متفاوت بوده و به خصوص با رنگ مشکی خود نمای زیبایی را در هماهنگی با رنگ مشکی بدنه به وجود آورده اند.
در داخل کابین نیز می توان کیفیت بالاتر متریال داخلی را مشاهده کرد و چرم صندلی ها و دوخت آن ها نیز متفاوت است. پلاستیک مورد استفاده در داشبورد نیز کیفیت بسیار بالایی دارد و واقعا یکی از بهترین های بازار است.
در خصوص امکانات دی اس ۵ می توان به ماساژور صندلی های جلو، گرمکن صندلی، تهویه ی خودکار، سقف پانورامای مونروف، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ساعت عقربه ای لوکس، کروز کنترل، سیستم نمایشگر سربالا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، دوربین دید عقب و سیستم هشدار بین خطوط را نام برد.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/25
هر کاری که بکنی طراحی ds زشته و هیچ وقت جای خودش رو تو بازار ایران پیدا نمی کنه . یه روز به حرف من میرسین
1395/12/26
دوستانی که از این برند بد میگن !
فقط یکبار به حالت رهگذر داخل هر مدل که دوست دارن بشینن !
نیاز نیست راه ببرن ماشین رو
متوجه میشن چقدر جلو تر از رقبای هم قیمت خودش هست