موضوعات داغ

رقیب آینده پانامرا بر روی غرفه مرسدس AMG + عکس

عکس مطلب اول
آبان ماه سال جاری بود که شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد با همکاری AMG قصد دارد یک خودروی سدان اسپرت برای رقابت با نسل جدید پورشه پانامرا طراحی و تولید کند. حال این خودروساز به وعده خود عمل کرده و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به نمایش رقیب آینده پورشه پانامرا در غرفه خود پرداخته است.
سال 2017 برای شرکت زیرمجموعه مرسدس بنز یعنی AMG سال بزرگی خواهد بود، زیرا در سال 2017 میلادی این شرکت پرفورمنس 50 ساله می‌شود و به افتخار این مناسبت، قصد دارد خودرویی هایپرکار و همچنین خودرویی سدان اسپرت برای رقابت با محصولات فعلی بازار رونمایی کند. حال در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 شاهد ارائه اطلاعاتی محدود از سوی AMG در رابطه با خودروی هایپرکار آن بودیم، ولی در عوض شرکت خودروسازی مرسدس بنز با همکاری AMG خودروی سدان اسپرت خود را به طور رسمی با نام AMG GT، ولی در قالب یک خودروی کانسپت معرفی کرد.

مرسدس بنز AMG GT سدان

مرسدس بنز AMG GT سدان


همانطور که می دانید، مرسدس بنز با همکاری مستقیم AMG اقدام به طراحی این خودروی سدان اسپرت کانسپت کرده است که در طراحی ظاهری شباهتی بسیار نزدیک به خودروی پرچم دار اسپرت مرسدس بنز دارد، ولی در قامت یک خودروی سدان اسپرت لوکس بر روی سکوی معرفی مرسدس بنز حاضر شده است که در صورت تایید تولید و آمدن آن به بازار، می‌توان یک موفقیت چشمگیر را برای آن شاهد بود. با معرفی رسمی این خودرو نیز می‌توان فهمید که خودروی مرسدس بنز AMG GT سدان احتمالا با نام GT4 توسعه پیدا کند و در برابر پورشه پانامرا قرار بگیرد.

مرسدس بنز AMG GT سدان

مرسدس بنز AMG GT سدان


هف اصلی مرسدس بنز در بازار رقابت هم گویا خودروی پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid بوده است، زیرا برای تامین انرژی حرکتی این خودرو از یک سیستم محرک هیبریدی یا شاید پلاگین هیبریدی استفاده شده است که اجزا تشکیل دهنده آن شامل پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مرسدس بنز AMG GT و یک موتور الکتریکی مکمل می‌شود که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی حدودا 805 اسب بخاری تولید کرده و در اختیار هر چهارچرخ اتومبیل قرار دهد که در این صورت می‌توان انتظار یک شتاب صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه را برای این خودروی سدان اسپرت لوکس داشت. هرچند تاکنون مرسدس بنز از عملکرد جاده‌ای این خودروی سدان صحبتی به میان نیاورده است. در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده از این خودرو توسط گروه خودروبانک در ژنو را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/26
جالبه! به نظر میرسه مرسدس سعی کرده امضای جدیدی رو مخصوصا در فرم چراغ ها همچنین مقداری در جلو پنجره استفاده کنه ! همچنین قصد داره وارد بازار جدیدی که در ان پورشه پانامرا حکم رانی میکنه بشه! در کل به نظرم رقابت جالبی میشه و در اینده شاهد مقایسه های فراوانی بین این محصول و پورشه پانامرا خواهیم بود که نتیجش هر چی باشه به نفع مصرف کننده و خریدار هست ! حیف که اینجور رقابت ها ما در کشور نداریم و در کل رقابت بین خودرو های تولیدی یا منتاژی داخلی یعنی پشم!!:- |
1395/12/29
هرطوری که حساب میکنم چراغای جلوش خیلی شبیه طراحب بی ام و هستش