موضوعات داغ

نیسان قشقایی جدید در ژنو + عکس

عکس مطلب اول
نسل دوم نیسان قشقایی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد تا با طراحی ظاهری جدید و امکانات بیشتر ادامه دهنده ی موفقیت های نسل اول خود باشد. نیسان قشقایی در بازار اروپا خودرویی بسیار محبوب و پر فروش است و نیسان نیز با توجه به این موفقیت و برای معرفی بیشتر این خودرو چند نمونه از قشقایی را به نمایشگاه ژنو آورده بود تا در معرض بازدید مراجعه کنندگان قرار دهد.
مدل جدید قشقایی از نظر ظاهری یک سر و گردن بالاتر از نسل اول است که در بازار ایران فروش ناموفقی را تجربه کرد. در بخش ابعاد خارجی این خودرو دارای طول ۴۳۷۰ میلی متر، عرض ۱۸۰۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵۹۵ میلی متری است و فاصله ی محوری آن نیز معادل ۲۶۴۶ میلی متر است.
چندین موتور بنزینی و دیزلی بر روی این خودرو قابل انتخاب هستند که نمونه های بنزینی آن شامل ۱.۲ لیتری ۱۱۴ اسب بخاری، ۱.۶ لیتری ۱۶۱۶ اسب بخاری و ۲ لیتری ۱۴۸ اسب بخاری هستند. تمامی این مدل های را می توان با جعبه دنده ی شش سرعته ی دستی و یا ضریب متغیر CVT سفارش داد. همچنین امکان خریداری قشقایی با گیربکس به صورت محرک جلو و یا مجهز به سیستم چهارچرخ محرک نیز وجود دارد. این مدل در صورتی که در بازار ایران عرضه شود می تواند با توجه به ظاهر جذاب خود مشتریان زیادی را در این کلاس جذب خود کند. در ادامه می توانید در گالری تصاویر، عکس های تهیه شده از نیسان قشقایی جدید را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/27
NISSAN
نوآوری که به هیجان می‌آورد
1395/12/27
خداییش حیف قشقایی نیس که اینجا غریب باشه؟ ناسلامتی اسمش هم از ایل قشقایی خودمون گرفتن.باید از روز اولی که نیسان اینو داد بیرون مونتاژش میکردن.
حالا دوروز دیگه جهان نوین آریا اینو وارد میکنه میده 200 میلیون. :(