موضوعات داغ

تازه وارد بازار ایران در ژنو + عکس

عکس مطلب اول
نسل دوم رنو کولیوس که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد به تازگی به بازار ایران نیز راه پیدا کرده است. کولیوس در نسل دوم خود نه تنها خودروی شکیل تر و لوکس تر از قبل شده است بلکه ابعاد آن نیز بزرگتر شده و بیشتر به کلاس خودروهایی چون هیوندای سانتافه نزدیک شده است در حالی که نسل قبلی این خودرو از نظر ابعاد و اندازه بیشتر با هیوندای توسان همخوانی داشت.
کولیوس نسل دوم در قسمت فنی اشتراکات زیادی با نیسان ایکس تریل دارد که آن نیز خودرویی تازه وارد در بازار ایران است. موتور مورد استفاده در رنو کولیوس چهار سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی است که می تواند ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتون متر گشتاور را تولید کند و این گشتاور را از طریق یک گیربکس ضریب متغیر CVT به چرخ های جلو یا هر چهار چرخ انتقال دهد. در داخل کابین کلیدی قرار دارد که راننده با آن می تواند تک دیفرانسیل بودن و یا دو دیفرانسیل بودن خودرو را تنظیم کند.
داخل کابین این خودرو نیز کاملا متحول شده و بیشتر به سدان لوکس رنو یعنی تلیسمان شباهت دارد به طوری که با سبک ولوو از یک نمایشگر لمسی بزرگ در وسط کنسول بهره گیری شده است که تمامی تنظیمات از طریق همین نمایشگر انجام می شود. صفحه نشان دهنده های پشت آمپر نیز از یک صفحه نمایش تشکیل شده است که به صورت دیجیتالی اعداد را نشان می دهد.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده در نمایشگاه خودروی ژنو را که توسط گروه خودروبانک آماده شده است را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/28
از نزدیک به شدت زیبا است مخصوصا در شب
1396/1/3
کلئوس جدید واقعا برازنده است هم ظاهر خوبی داره و هم فنی خوب و هم با قیمت مناسبی که داره میتونه خیلی زود جای کره ای ها و حتی راو فور رو بگیره
1396/1/7
آره عزیزم جای لندکروز و ولوو رو هم میگیره سعی کن قرص هاتو بشوری بعد بزار خشک شد استفاده کن ، یه چرخ ماشین های کره ای میرزه به این ماشین