موضوعات داغ

تویوتا راو4 از نوع هیبریدی به ژنو آمد + فیلم

عکس مطلب اول
آخرین نسل تویوتا رو۴ که در بازار ایران نیز حضور دارد توانسته فروش خوبی را در بازارهای جهانی تجربه کند. این خودرو فعلا در بازار ایران در نسخه ی ۲.۵ لیتری خود عرضه می شود که از همان موتور ۲.۵ لیتری تویوتا کمری در آن استفاده شده است. اما این خودرو در بازار جهانی با چندین موتور قابل انتخاب است که شامل ۲ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر و موتور ۲.۵ لیتری هیبریدی که این یکی نیز با موتور مورد استفاده در تویوتا کمری هیبرید و لکسوس NX300h یکسان است.
این مدل از یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری و دو عدد الکتروموتور بهره مند است که مجموعا می توانند ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۹ نیوتون متر گشتاور را تولید کنند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۸.۱ ثانیه است که در مقایسه با انواع موجود در بازار ایران سریع تر بوده و در عین حال مصرف سوخت کمتری دارد. جالب است بدانید که نسخه ی هیبریدی این خودرو در بازار جهانی مدل محبوبی است و توانسته در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۵ هزار دستگاه فروش داشته باشد.
اما در بخش ظاهری تفاوت های مدل معمولی و هیبرید بسیار جزیی هستند که شامل آرم تویوتای آبی رنگ مدل هیبرید و البته طرح کمی متفوت ورودی های هوای سپر جلو می شود. سایر بخش ها با رو۴ غیر هیبریدی یکسان هستند و در داخل اتاق نیز تنها بخش متفاوت پشت آمپرها هستند که دیگر دور موتور سنج حذف شده و به سیاق سایر محصولات هیبریدی تویوتا یک نشانگر مربوط به عملکرد مجموعه ی هیبریدی جایگزین آن شده است.
در ادامه می توانید ویدئوی مربوط به تویوتا رو۴ هیبریدی را که توسط گروه خودروبانک تهیه شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/27
چه میکنه این toyota با خودروهای هیبریدی
زنده باد ژاپن