موضوعات داغ

سیری ناپذیری DS برای خاص بودن، دی اس 4 با رنگی متفاوت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
آذرماه سال 1394 بود که شرکت خودروسازی سیتروئن یک مدل نام آشنا را با دو سبک بدنه متفاوت معرفی کرد. DS4، نشانی تجاری از محصولات سیتروئن است که صنعت خودرو با آن آشنایی کافی دارند و در دو سبک متفاوت در نام‌های DS4 و DS4 Crossback به طور رسمی معرفی شد، حال از بین این دو مدل خودروی DS4، شرکت سازنده برای مدل Crossback بسته‌ای تحت عنوان Moondut ارائه کرده است تا محصول شکیل خود را زیباتر و مخوف‌تر از همیشه کند.
مهم‌ترین ویژگی این محصول نسبت به نسخه‌های اصلی، بدون شک رنگ‌بندی بسیار خاص و انحصاری "خاکستری مات" است که در کنار رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی جدید، روکش‌های چرمی مشکی رنگ داخل کابین، چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای مات و همچنین قاب تاریک‌تر برای چراغ‌های عقب، یک طراحی بسیار جذاب‌تر و لاکچری به همراه داشته است.

DS4 Crossback

DS4 Crossback


باتوجه به اعلام قبلی شرکت خودروسازی سیتروئن، این دو محصول قرار است تنها به تعداد محدود 120 هزار دستگاهی تولید و روانه بازار شوند. پس به ناچار شرکت سازنده پروژه فعلی خود را بر روی 25 دستگاه محدود کرده است که تنها در بازار انگلستان ارائه می‌شود.
بخش مولد قدرتی نسخه‌های استاندارد DS4 را هم می‌توان بیشتر به یک کلکسیون تشبیه کرد، ولی برای این مدل 3 پیشرانه مختلف با هزینه‌ای مختلف بر روی خوروی DS4 در نظر گرفته شده است که جزییات آن در زیر آمده است.
- پیشرانه بنزینی با حداکثر قدرتی 130 اسب بخاری و جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی به ارزش 26 هزار و 410 پوند
- پیشرانه دیزلی با حداکثر قدرتی 120 اسب بخاری و جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی به ارزش 28 هزار و 140 پوند
- پیشرانه دیزلی با حداکثر قدرتی 120 اسب بخاری و جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک به ارزش 29 هزار و 360 پوند

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد