موضوعات داغ

کیا ریو جدید را در ژنو ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
ما در ایران نسل اول کیا ریو را دیده ایم و نسل سوم این خودرو نیز گرچه در مناطق آزاد کشور توانست فروش نسبتا مناسبی را تجربه کند اما در بازار داخلی کشور به دلیل قیمت گذاری نامناسب و عرضه ی بسیار دیرتر در مقایسه با بازار جهانی اقبال چندانی نیافت. در همین حال که ما در ایران معمولا مجبوریم خودروهای یک نسل قبل را سوار شویم اما کمی آنور تر و در نمایشگاه خودروی ژنو در کشور سوییس کیا موتورز نسل چهارم ریو را با ظاهری بسیار جذاب و گیرا به نمایش گذاشت.
این خودرو که نخستین بار در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ معرفی شد ۱۵ میلی متر طویل تر، ۵ میلیمتر پهن تر و ۵ میلیمتر نیز در ارتفاع کوتاه تر شده است. این خودرو در بازار اروپا تنها به صورت هاچ بک ۵ در قابل خریداری است اما در سایر بازارها مدل های سدان نیز وجود خواهند داشت. این خودرو از چندین موتور بنزینی و دیزلی بهره مند است که از ۱.۱ لیتری تا ۱.۶ لیتری را شامل می شوند که مدل های دیزلی آن همگی مجهز به توربوشارژر هستند.
گیربکس قابل سفارش بر روی کیا ریوی جدید نیز از نوع ۴ دنده ی خودکار، شش دنده ی دستی و شش دنده ی اتوماتیک هستند.
در بخش ظاهری بیشترین تغییر را در بخش عقبی خودرو شاهد هستیم که چراغ ها کاملا دگرگون شده و کیا نیز مانور زیادی بر روی طراحی آنها داده است به طوری که خودرو در ژنو پشت به بازدید کنندگان پارک شده بود. در داخل کابین نیز شاهد بهبود امکانات و کیفیت داخلی هستیم و از فرمان اسپرت سه پره ی جدید کیا نیز در این مدل بهره گیری شده است. ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز نیز نمایی زیبا و فراتر از این کلاس را به این خودرو بخشیده است.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده از کیای ریو جدید را تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/1
من ۱۴ ساله ریو دارم سری اول که مونتاژ ایران بود تا الان حتی حتی برای یکبار هم این ماشین براش مشکلی پیش نیومده فقط یکبار سیستم برقش مشکل پیدا کرد که ظاهرا بخاطر مونتاژ ایرانی بود هنوزم با یه استارت فوری موتور روشن میشه، بوده که تا مدتها آب تو رادیاتورش نبوده حتی گل تو رادیاتش خشک مونده ولی آمپرش تکون نخورده!
1396/1/5
یادت رفت بگی که یه مشکل دیگه هم داره ماشینت، اونم اینه که آمپر آب ماشینت خرابه!!!!
1396/1/5
آفرین واقعا به طراحی و احترامی که کیا به مشتریانش میزاره و انقدر دقیق ، با کیفیت و با سلیقه ماشین هاشو طراحی می کنه