موضوعات داغ

تویوتا یاریس جدید در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
نمایشگاه ژنو امسال شاهد رونمایی از مدل فیس لیفت شده ی تویوتا یاریس نیز بود. یاریس را باید یکی از کوچکترین خودروهای تولید شده توسط تویتا دانست که اصلی ترین مشخصه های آن کیفیت بالا، ابعاد کوچک، مصرف کم و استهلاک پایین هستند. مدل فیس لیفت شده ی این خودرو از نظر فنی تفاوت چندانی با قبل ندارد اما ظاهر آن بروز شده است و بسیار زیباتر و مشتری پسند تر از قبل شده است.
طراحی داخلی نیز به جرات عالی است و یکی از نقاط ضعف اصلی این خودرو در مقایسه با رقبا که همین طراحی ساده بوده حالا تبدیل به نقطه ی قوت شده است. در بخش امکانات نیز این کوچک ژاپنی دستی کاملا پر دارد و در لیست تجهیزات رفاهی و ایمنی آن مواردی چون، فرمان چرمی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر رنگی ۶.۱ اینچی، رهیاب ماهواره ای، بلوتوث، صندلی های ایمن محافظ گردن، ۹ عدد ایربگ، نگهدارنده ی صندلی کودک، سیستم ترمز خودکار اضطراری، چراغ های خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، جالیوانی، صندلی های عقب تاشو، کروز کنترل و پاور ویندوز به چشم می خورند.

تویوتا یاریس جدید

تویوتا یاریس جدید


یاریس جدید مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است که به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها نیز مجهز بوده و می تواند ۱۰۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
نیروی این خودروی فوق کم آلاینده توسط یک گیربکس دستی ۵ سرعته و یا اتوماتیک ۴ سرعته به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند. ترمزهای جلو و عقب نیز دیسکی بوده و به سیستم ضد بلوکه مجهز هستند.

تویوتا یاریس جدید

تویوتا یاریس جدید


در کنار مدل بنزینی یاریس، یک مدل هیبریدی از این خودرو نیز به مایش گذاشته شده بود که در ویدئوی تهیه شده توسط خودروبانک نیز قابل مشاهده است. با تپجه به محبوبیت روز افزون خودروهای هیبریدی در بازار ایران نیز پیش بینی می شود که اگر یاریس هیبرید با بازار کشور راه پیدا کند می تواند با توجه به قیمت مناسب خود فروش خوبی را تجربه کند.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک در نمایشگاه خودروی ژنو را تماشا کنید.



نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/29
TOYOTA امسال سنگ تمام گذاشته مخصوصا تو خودروهای هیبریدی
日本だけ
1395/12/29
سلام
عیدتون مبارک باشه.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
1395/12/30
جا لیوانی !!! فرمان چرم!! جدا اینا اپشنه یا داری شوخی میکنی؟؟؟
1396/1/1
سلام ...
واقعا دس مریزاد دارین بابت فیلما و گزارشاتون و فقط و فقط یه ایراد به برناه تون وارده چون اکثر ویدیوهای ژنو رو دیدم اونم این بود که دقیقا وقتی میرفتین سر ماشین که یکی توش بود نمیشد یه کم قبل تر و بعدتر رفت که اینجوری ماشین ها مزاحم نداشته باشن برا فیلم برداری البته اینم قابل درکه خیلی شلوغ بوده ولی اگه ککمی ا معرفی داخل ماشین ها بود عالی تر میشد ... ولی بازم خدا قوت ...