موضوعات داغ

میتسوبشی اوتلندر هیبریدی با چاشنی بیشتر به بازار می آید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
طبق آمار و گزارشات، شاسی بلند هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر در بازار بریتانیا به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند هیبریدی شناخته شده است، حال میتسوبیشی برای نشان دادن حسن نیت خود به مشتریان بریتانیایی، نسخه ای بهبود یافته با تجهیزات جدید آماده کرده است که قیمت آن برای عرضه به مشتریان حدود 33 هزار و 499 پوند تعیین شده است.
اول از همه باید گفت که ویژگی های اصلی و استاندارد این خودرو شامل ترمز پارک الکترونیکی، رینگ های 18 اینچی آلیاژی، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو و سیستم کنترل هوای دو منطقه می شود. علاوه بر این ها، میتسوبیشی اوتلندر PHEV Juro دارای یک سوئیچ EV است که اولویت استفاده را بر روی حالت الکتریکی قرار داده و اجازه می دهد اتومبیل تا زمانی که شارژ کافی در باتری های خود دارد از حالت الکتریکی استفاده کند تا پس از اتمام شارژ باتری ها، پیشرانه درون سوز فعال شده و به تولید نیرو هم برای شارژ مجدد باتری ها و هم برای حرکت اتومبیل بپردازد.

میتسوبشی اوتلندر هیبریدی

میتسوبشی اوتلندر هیبریدی


همانطور که گفتیم، گزینه های بالا بخشی از امکانات استاندارد میتسوبیشی اوتلندر PHEV Juro بوده است، اما ویژگی های جدید آن شامل یک سیستم ترمز جدید مجهز به احیا کننده نیرو می شود که در بهترین شرایط ممکن بخش اندکی از انرژی از دست رفته را هنگام ترمزگیری احیا می کند و می تواند حدود 25 دقیقه زمان شارژ شدن باتری ها را تسریع بخشد. دیگر ویژگی مهم خودرو هم می تواند بهبود قابل توجه رابط کاربری اتومبیل با سرنشینان باشد که حالا سیستم صوتی آن از آندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند و همچنین با حرکت دستان خود مقابل سنسورهای سیستم چند رسانه ای به کنترل آن بپردازید.

میتسوبشی اوتلندر هیبریدی

میتسوبشی اوتلندر هیبریدی


همانند مدل های اصلی اوتلندر PHEV Juro، این مدل نیز به همراه یک گارانتی 5 ساله یا مسافتی حدودا 100 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه خواهد شد، ولی با یک رنگ بندی نقره ای جدید که مشتریان می توانند برای ماشین خود سفارش دهند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/2
اینم مثل خودرو های قبلی MITSUBISHI حرف نداره.با اصالت و با ابهت.کاش این خودرو ها (هیبریدی) به علت هوای آلوده با قیمت واقعی به دسته مردم می رسیدن مخصوصا کسانی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند.متاسفم برای مردم به خاطره سکوت در مقابل گرانی و متاسفم برای مسئولین چون همش به فکر جیب خودشون هستن.
1396/1/2
aux usb و خشاب cd این ماشین کجاست؟؟؟
1396/1/3
نه تنها در بازار بریتانیا بلکه در دنیا رتبه اول فروش شاسی بلند هیبرید با اختلاف زیاد همین اوتلندر هیبرید هست و اگه وارد بازار ما بشه با توجه به تعرفه کمتر و قیمت منطقی تر حتما فروش بی نظیری تجربه می کنه که واقعا لیاقتشو داره . میتسوبیشی داره محصولات خیلی خوبی تولید می کنه که نشون می ده دوباره به اوج برگشته ولی مردم ما هنوز درست حسابی ازش استقبال نکردن که امیدواریم در اینده نزدیک اینگونه بشه .
1396/1/5
زیبای خفته ، واقعا طراحی این ماشین آدم رو شگفت زده میکنه مخصوصا اون دو تا دریچه کولر چسبیده به هم
1396/1/6
گردش هوا توی این ماشین فوق العاده است
ردیف عقب حتی از ماشینهایی که دریچه کولر عقب دارن بهتره
1396/1/6
حیف این ماشین که کره ای بازهای ایرانی سوار بشن یا حتی توی خیابونها نگاش کنند