موضوعات داغ

جهش وحشیانه بوگاتی شیرون را تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
قطعا تا به امروز هرچیزی در رابطه با بوگاتی شیرون شنیده‌ایم، همه ادعاهای شرکت سازنده و یک مشت اعداد و ارقام ساده بوده که در رسانه‌های مختلف خبری دست به دست می‌چرخد، ولی با تولید اولین نمونه‌های بوگاتی شیرون و تحویل آن به مشتریان، می‌توان کم کم منتظر خودنمایی این هیولای فرانسوی در جاده‌ها بود تا بررسی دقیق‌تری بر روی آن انجام شود. اما شرکت سازنده هم به نوبه خود اطلاعاتی در رابطه با عملکرد شیرون ارائه کرده تا علاقه مندان را بیش از این منتظر نگذارد، درست مثل حداکثر سرعت و یا شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای که نشان از عملکرد بالای بوگاتی شیرون برروی کاغذ دارد، ولی آیا این ماشین در عمل هم می‌تواند مهر تاییدی بر گفته‌های شرکت سازنده‌اش بزند؟.
باتوجه به فیلمی که خیلی وقت است منتظر آن هستیم و اخیرا از جانب بوگاتی منتشر شده و در خودروبانک هم قرار گرفته است، می‌توان جهش وحشیانه بوگاتی شیرون و مدت زمان شتاب گیری آن را در قالب یک ویدیو با هیجانی وصف ناپذیر مشاهده کرد، ولی نکته جالب‌تر می‌تواند شتاب خطی بوگاتی شیرون باشد که تا رسیدن به حداکثر سرعت همراهتان خواهد بود و شما را تا آخر ماجرا به تکیه گاه صندلی فشار می‌دهد.



نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/9
ماشین نیست لامصب هواپیماست اگه دنده دو یکم دیگه کشش داشت حتما زیر سه ثانیه میزد
1396/1/9
این رو جک نیست
هوا پیما به این سرعت نمیتونه حرکت کنه
1396/1/10
دوست عزيز اين ماشين حاصل شركت فولكس واگن و تكنولوژي ناب الماني ميباشد، شما فقط به ارم و اسم ماشين كه فرانسوي هست نگاه نكن.
1396/1/11
اتفاقا برعکس کار مهندسی و تیم طراح فرانسوی هست اسمش هم فرانسوی هست
شرکت مادر آلمانی هست کار اصلی توسط تیم بوگاتی هست
ویکی:
The Bugatti Chiron is a mid-engined, two-seated sports car, developed and manufactured in Molsheim, France, by Bugatti Automobiles S.A.S. as the successor to the Bugatti Veyron.[5] The Chiron was first shown at the Geneva Motor Show on March 1, 2016.[6][7]
1396/1/12
اخه وقتي يك شركت ماشين معمولي نميتونه بسازه و ورشكست ميشه و فولكس واگن اون رو ميخره، اون وقت با عقل جوردرمياد كه بتونن همچين غولي رو بسازن، خنده داره
1396/1/10
دانشمندان مسلمان در سایپا و ایران خودرو همچنان دارن روی چراغ ها کار میکنند کفر نورزین عزیزان
1396/1/10
رانندش خوب نبود وگرنه ۰ - ۱۰۰ رو زیر ۲.۸ میزد.
خود کمپانی بوگاتی شتابش رو ۲.۵ ثانیه اعلام کرده