موضوعات داغ

سوبارو اوت‌بک با چهره‌ای ترمیم شده به نیویورک می‌رود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر سری به تاریخچه فعالیت سوبارو بزنیم، می‌توان دید که این خودروساز ژاپنی آخرین بار در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2014 از خودروی سوبارو اوت بک ( Outback ) رونمایی کرده است. نسخه‌ای که نسبت به مدل پیشین خود تغییراتی را در نمای ظاهری تجربه کرده بود که به زیبایی بیشتر آن کمک زیادی کرد. حال این خودروساز ژاپنی برای تقویت بیشتر سوبارو اوت بک در بازارهای جهانی و همچنین شروع نیمه دوم حیات این نسل در بازار، نسخه‌ای فیس لیفت از آن آماده کرده است تا درست همانند سال 2014، این بار هم در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017 به نمایش عمومی آن بپردازد.

سوبارو اوت‌بک

سوبارو اوت‌بک

اول از همه به طراحی ظاهری این اتومبیل خواهیم پرداخت که برخلاف انتظارات هیچگونه تغییر بزرگی در آن حاصل نشده و تنها شاهد طراحی یک جلوپنجره بهتر و زیباتر در قسمت جلوی اتومبیل هستیم، اما در عوض می‌توان آپشن جدیدی برای این خودرو معرفی کرد که شامل صفحه نمایشگرهای جدید با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید اتو، سیستم تشخیص صدا و یک پردازنده قوی‌تر برای بزرگ‌ترین صفحه نمایشگر مجموعه می‌شود.

سوبارو اوت‌بک

سوبارو اوت‌بک

برخلاف تغییرات اندک بخش ظاهری، در قسمت مولد قدرتی این خودرو هیچگونه تغییراتی حاصل نشده و همچنان از گزینه‌های سابق استفاده می‌شود که به دو مدل 2.5i و 3.6R تقسیم شده‌اند. اول از همه مدل 2.5i از یک پیشرانه 2.5 لیتری بوکسر سری FB چهار سیلندر با توان خروجی 173 اسب بخاری و 236 نیوتن متری سود می‌برد و نسخه 3.6R هم از یک موتور 3.6 لیتری باکسر شش سیلندر با حداکثر خروجی‌های 256 اسب بخاری و 335 نیوتن متری تشکیل شده که اوج گشتاور آن در بین دور موتور 2000 الی 6000 دور بر دقیقه به دست می‌آید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/21
ایمنی ان كم از ولوو نیست و استهلاک كمتر در ویتنام هم جمع نمی شود مثل ولوو