موضوعات داغ

DS اولین برند PSA با سیستم رانندگی خودکار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در آغاز سال آینده میلادی، خودروی کراس اوور "DS 7 کراس بک" به همراه برخی از سیستم‌های نیمه مستقل صنعت خودروسازی معرفی خواهد شد که شامل سیستم پارک خودکار، سیستم رانندگی خودکار و در آخر یک سیستم نظارت بر موقعیت وسایل نقلیه در جاده می‌شود. در این صورت می‌توان DS را اولین برند خودروسازی تحت حمایت "پژو سیتروئن" عنوان کرد که به سیستم رانندگی خودکار مجهز شده است.
این اطلاعات را سخنگوی گروه خودروسازی پژو سیتروئن (PSA) به طور رسمی اعلام کرده است و در ادامه تایید کرده که فن آوری‌های جدید گروه خودروسازی پژو سیتروئن به زودی بر روی خودروی کراس اوور DS 7 کراس بک مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به عنوان یک برند خودروسازی لوکس برای این گروه خودروسازی، اولین و پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعت خودروسازی را هم داشته باشد.
در حال حاضر، این کمپانی خودروسازی فرانسوی تنها به ارائه سیستم‌های مستقل و نیمه مستقل ابتدایی بر روی محصولاتش خود پرداخته است که می‌توان به سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز فعال، سیستم هشدار خروج از جاده و حفظ اتومبیل میان خطوط و... اشاره داشت که همگی آنان بر روی محصولاتی همچون پژو 208، پژو 308، سیتروئن C4، سیترون C3 پیکاسو و همچنین خودروی "اسپیس تور" مورد استفاده قرار گرفته است.
اما حال گروه خودروسازی پژو سیتروئن با گسترش فعالیت خود در سطح جهانی و شروع یک همکاری با شرکت‌های آمریکایی، خرید سهام دو شرکت خودروسازی "اوپل" و "واکسهال" و همچنین شروع مذاکرات با شرکت‌های خودروسازی "پروتون" و "لوتوس" برای دریافت بخش بزرگی از سهام این دو شرکت، تصمیم به ارتقای سطح امکانات محصولات خود گرفته است تا با اضافه کردن سیستم‌های مستقل و نیمه مستقل همچون رانندگی خودکار بر روی محصولات DS، در بازارهای آینده که پر از ماشین‌های جدید و پیشرفته با آپشن‌های فراوان خواهد شد، بتواند سهم خود را افزایش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد