موضوعات داغ

دریفت فراری کالیفرنیا در مجتمع تجاری + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تاکنون فیلم‌های مختلفی در رابطه با رانندگان دیوانه و گهگاهی رانندگان مست بر روی سایت قرار داده‌ایم که بخش بزرگی از آن‌ها را رانندگان روسی تشکیل می‌دهند. به عنوان مثل دی ماه سال گذشته یکی از رانندگان روسی را دیدیم که با اتومبیل خود وارد فرودگاه شهر کازان روسیه می‌شود و خسارت‌هایی به بار می‌آورد که در این خصوص رسانه‌های محلی روسی اعلام کردند که راننده مست داخل فیلم، یک عضو سابق نیروهای ویژه پلیس روسیه بوده است که حدود 3.9 گرم ماری جوانا داخل ماشین وی (یک دستگاه لادا ساگونا) پیدا کرده‌اند. بسیاری از آسیب‌های وارده به فرودگاه هم روز بعد تعمیر شده است، ولی خسارت‌های ناشی از این اتفاق حدود 6 میلیون روبل، چیزی معادل 100 هزار دلار برآورد شده است.
حال در یک اقدامی مشابه، بار دیگر شاهد هجوم یکی از رانندگان روسی به داخل اماکن عمومی هستیم، ولی این بار نقش اصلی را یک دستگاه خودروی فراری کالیفرنیا به دست گرفته است تا قبل از تعطیلی یک بازار بزرگ در مسکو و بسته شدن درب‌های بزرگ آن، وارد این مجتمع تجاری شده و چند لحظه‌ای را به دریفت زدن و جا گذاشتن رد لاستیک‌های خود بر روی کف تمیز این مجتمع تجاری مشغول شود.
فیلم این اتفاق توسط گروه خودروبانک آماده شده و در ادامه مطلب قرار گرفته است، ولی نکته جالب و هیجان انگیز این ویدیو درست همانند تعقیب و گریز راننده روسی در فرودگاه، وجود چند تن از نیروهای امنیتی و حراست این مجتمع تجاری است که فراری کالیفرنیا را دوره می‌کنند و حتی یکی از آنان دچار آسیب می‌شود، ولی باز هم حریف این اسب سرکش ایتالیایی نمی‌شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/24
جالب بود , مرسی