موضوعات داغ

فروش آلفارومئو جولیا با کمتر از 5 میلیون تومان!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همگی ما می‌دانیم که خودروی آلفارومئو جولیا چقدر سریع است و فیلم‌های درگ آن در این چند ماه اخیر هم مهر تاییدی بر روی گفته‌هایمان می‌زند، اما گاهی اوقات این سرعت بالا می‌تواند بلای جان یک اتومبیل باشد، چون هرچند ماشین نیرومندی زیر پایتان داشته باشید، خواه ناخواه پایتان بر روی پدال سنگینی می‌کند و دوست دارید که از تک تک اسب‌های بخار آن کار بکشید. ولی غافل از اینکه وقتی زیادی به اسب‌های ماشینتان شلاق بزنید، ممکن است اسب‌های سرکش اتومبیلتان رم کنند و برای زمین زدن شما با یکدیگر بسیج شوند. اتحادی که اخیرا باعث شده یک دستگاه خودروی آلفارومئو جولیا را با خاک یکسان کند و دیگر چیزی به جز یک آهن پاره از آن باقی نگذارند.

آلفارومئو جولیا

آلفارومئو جولیا

باتوجه به این تصاویر می‌توان عمق فاجعه را بر روی خودروی آلفارومئو جولیا درک کرد و دلیل اصلی این خسارات هم واژگون شدن اتومبیل در سرعت‌های بالا گزارش شده است که بعد از چندین بار غلت خوردن، باعث شده دیگر چیزی از یک خودروی اصیل ایتالیایی باقی نماند. هرچند باتوجه به شدت تصادف و چندین بار غلت خوردن اتومبیل و مهم‌تر از همه زنده ماندن سرنشینان اتومبیل، باز هم می‌توان ایمنی بالای آلفارومئو جولیا را به خوبی درک کرد.
جالب‌تر از این اتفاق، مزایده ای است که برای فروش این اتومبیل در نظر گرفته شده است و در زمان نوشتن این مقاله، قیمتی 1250 دلاری برای خرید این اتومبیل به ثبت رسیده که در مقایسه با قیمت اصلی 78 هزار و 870 دلاری، به نظر می‌رسد یک قیمت منصفانه برای خرید یک دستگاه اتومبیل آن هم از نوع آلفارومئو جولیا با پیشرانه قدرتمند فراری باشد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/23
یه ماشین تو سرعت بالا واژگون بشه اتاقش اسیب ببینه ولی سقف قسمتهای دیگه ی اتاق به داخل نفوذ نکنه یعنی امنیت در سرعت های بالا
فک کنین به جاش یه لگن ایران واژگون بشه
1396/1/23
قیمت خیلی خوبه بیش از این حرفا میشه قطعات سالم از توش در اورد جالبه بعد از این همه چرخیدن قفل کاپوت تسلیم نشده باز بشه و واقعا کاپوتش یه پولیش بیشتر لازم نداره ... همین حداقل 1000 دلارش در میاد مشخصه از موتور تا خروجی اگزوز هم بدون تغییر مونده اگه لگن داخلی بود موتورو باید از صندلی عقب در میوردن بیرون
1396/1/23
شیشه جلو هم به نظر سالم میاد.
1396/1/23
غلت صحیحه البته نه غلط :)
1396/1/23
باید از ایرانیا یاد بگیرن. اینو میگیره ردیفش میکنه به جای ماشین صفرکیلومتر بدون خط و رنگ میندازه به مشتری.