موضوعات داغ

پورشه و افزایش قدرت مدل GT3

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پورشه در شهر نیویورک اقدام به رونمایی از مدل کمی ارتقا یافته ای از خودرو ۹۱۱ GT3 کرد که پیش از این نیز رونمایی اولیه ی آن را در نمایشگاه خودروی ژنو انجام داده بود.
این مدل در مقایسه با مدل عادی تغییراتی جزیی را به خود دیده است و قدرت آن نیز کمی افزایش پیدا کرده. نیروی مورد نیاز این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر تنفس طبیعی تامین می شود که می تواند حداکثر ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۸ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. همچنین پورشه این محصول را به صورت استاندارد با یک گیربکس ۷ دنده ی دوبل کلاچ روانه ی بازار می کند گرچه همچنان به صورا سفارشی می توان این مدل را با گیربکس دستی ۶ دنده نیز خریداری کرد.
مدل دوبل کلاچ این خودرو دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۳.۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت می رسد اما در مدل دنده دستی شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه ولی حداکثر سرعت خودرو یک کیلومتر بیشتر بوده و معادل ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت است. ضمن اینکه باید اشاره کرد که مدل دنده دستی دارای وزن کمتری نیز هست.
در نمای ظاهری این پورشه استفاده از کیت بدنه ی آیرودینامیک جدیدی به چشم می خورد که شامل باله ی عقب فیبر کربنی, دیفیوزر جدید و ورودی های هوای بزرگتر روی سپرها می شود. تغییرات جزیی نیز در بخش رینگ چرخ ها و آینده های جانبی داده شده است.
در داخل کابین این مدل اولین نکته غربیلک فرمان مشابه با مدل ۹۱۸ است. صندلی های این خودرو دارای تنظیم الکترونیکی در ۱۸ جهت هستند ولی می توان به جای آن ها صندلی های فیبر کربنی اسپرت نیز سفارش داد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/24
واقعا بینظیر و فوق العادس