موضوعات داغ

ون جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای رونمایی می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
جیلی، خودروساز نام آشنای چینی که محصولات آن در یک دوره خاص مهمان بازار کشور هم بود، حالا برای شرکت در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی شانگهای چین آماده می‌شود تا از یک خودروی کانسپت رونمایی کند، به همین دلیل یک پیش نمایش از پروژه جدید خود منتشر کرده است تا مقدمه‌ای برای این رویداد فراهم آورد.
همانطور که انتظار می‌رفت، جزییات معدودی در مورد این پروژه ارائه شده و تنها می‌دانیم که شرکت خودروسازی جیلی از یک خودروی MPV در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی خواهد کرد و اینجور که به نظر می‌رسد، با مطرح شدن این خودرو در قالب یک طرح کانسپت، می‌توان انتظار یک طراحی پیشرفته را برای آن داشت که باتوجه به همین تصویر تیره و تار می‌توان تاحدودی به ویژگی های چهره آرایی آن پی برد.
با کمی دقت بر روی همین تصویر پیش نمایش، در قسمت جلوی اتومبیل می‌توان یک مجموعه چراغ بزرگ و پیشرفته را شاهد بود که بخش بزرگی از آن بر روی گلگیرهای جلو هم آمده است. علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد ستون‌های B و C هم بر روی این ماشین حذف شده باشد که هم باعث یکپارچگی پنجره‌های اتومبیل شده و هم انتظار می‌رود که با حذف ستون میانی، درب‌های آن به صورت متقارن باز و بسته شود، یعنی به سبک محصولات رولزرویس که مخالف جهت یکدیگر باز و بسته می‌شوند.
حتی به صورت شایعه وار، در خصوص مشخصات فنی این ماشین صحبتی به میان نیامده است، ولی خب حداقل برای چنین خودروی کانسپتی که اهدافش برای چند سال آینده برنامه ریزی شده وهمچنین توجه به ورودی هوای ایجاد شده در قسمت جلوی اتومبیل که بخشی از آن قابل مشاهده است، می‌توان انتظار یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد