موضوعات داغ

عکس هایی از ام جی 3 فیس لیفت منتشر شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از انتقال کامل خط تولید محصولات MG به کشور چین، حتی آخرین بازمانده این برند خودروسازی بریتانیایی یعنی MG3 از "لونگبریج" انگلستان به کشور چین، خیلی ‌ها باتوجه به شرایط خودروسازان چینی، این برند کهنه کار خودروسازی بخصوص اصالت بریتانیایی بودن آن را از دست رفته توصیف می‌کردند. اما از وقتی که برند خودروسازی MG به کمپانی سایک موتور واگذار شده است، روز به روز شاهد پیشرفت این برند و رونمایی از محصولات جدید آن هستیم که باعث شده بازار جهانی بخصوص بازار کشور روی خوش خود را به این برند قدیمی نشان دهد.
حال کمپانی خودروسازی سایک موتور برای حضور برند زیرمجموعه خود در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، خبر از معرفی یک برند کانسپت کوپه برای MG داده است، ولی گویا این خودروی کانسپت تمام آن چیزی نیست که MG در برنامه کاری خود گنجانده است، زیرا اخیرا یکسری تصاویر جاسوسی از پروژه جدید MG در رسانه‌های بین المللی منتشر شده که نشان می‌‌دهند این شرکت خودروسازی در سکوت رسانه‌ای به طراحی و ساخت فیس لیفت MG3 مشغول بوده است تا در زمان مناسب از آن رونمایی کند.

ام جی 3 فیس لیفت

ام جی 3 فیس لیفت

خوشبختانه خودروسازان چینی برخلاف خودروسازان اروپایی و آمریکایی با یک استتار سنگین در زمان تست‌های میدانی، اعتقاد چندانی به پوشش محصولاتشان ندارد و قبل از معرفی رسمی، خیلی راحت می‌توان به مشخصات ظاهری آنان پی برد. حال محصول جدید MG هم در چنین شرایطی قرار گرفته و با انتشار تصاویر بدون پوشش آن در رسانه‌های چینی، خیلی راحت می‌توان طراحی کاملا جدید آن را مورد بررسی قرار داد که حالا از یک جلوپنجره کاملا جدید، چراغ‌های پیشانی بزرگ‌تر، مجموعه سپری کاملا جدید و... سود می‌برد که می‌توان مشابه آنان را بر روی خودروی MG ZS و یا حتی کانسپت کوپه جدید این شرکت مشاهده کرد. ولی فاکتورهای اصلی طراحی نظیر چراغ‌های بزرگ پیشانی و جلوپنجره مشبک خودرو شباهتی بی حد و وصف به خودروی MG ZS دارد.
بر روی مدل‌های فعلی MG 3 هم از پیشرانه‌های 1.3 لیتری 92 اسب بخاری و همچنین از یک پیشرانه 1.5 لیتری 109 اسب بخاری استفاده شده است، حال برای نسخه‌های جدید هم به صورت شایعه وار گفته می‌شود از همین دو پیشرانه استفاده خواهد شد، ولی یک بروزرسانی نرم افزاری بر روی آن صورت گرفته تا حداکثر نیروی تولیدی پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر این اتومبیل به 96.5 اسب بخار و همچنین نیروی تولیدی پیشرانه 1.5 لیتری هم به 111.5 اسب بخار افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/29
یک اشغال جدید برای کشور های جهان سوم با سود زیاد برای دلال های محترم و در پاچه مشتری های ساده ... نخرید این محصولات بی کیفیت درجه چندم چینی , چیزی بجز ضرر نیست .
1396/1/30
انشاالله شما هم ماشین میخری و این عقده گشوده میشه!!!
1396/1/30
آره جهان سومی ، انگلیس هم حتما جز جهان سومه ، راستی نادر ، صدرا ، بجور تو کلاب ام جی حالت رو گرفتن که هنوز داری میسوزیها .
آقای قدیمی سلام رسوند
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
1396/1/30
تو چی میفهمی ام جی چیه اخه برند 90 ساله انگلیسی شده اشغال؟ تو برو پرایدتو سوار شو باو
1396/1/30
همه شمارو به خاطر حرف های ارزنده درست (نه خدایی نکرده از اول تا آخر دورغ) می شناسند از پس تابلو هستین ماشالله
ولی چون ناراحت نشین و مزد تخریبتون قطع نشه، چشم!
1396/1/30
چقدر زشت و بد ترکیب هستش طراحی!
ام جی یه آشغال چینی تمام عیار شده...

یه بنده ای بود به اسم نریمان از وقتی دره نمایندگی مرکزی ام جی تخته شد دیگه نمیاد یعقه بگیره!
البته دوستاش هستن ولی یکم دیرتر از رو میرن!
1396/1/30
در جواب آقای نادر باید بگم که باید پذیرفت که چینی ها پیشرفت خیلی زیادی داشتن و آشغال خطاب کردن این ماشینا یکم بی انصافیه
بدون شک افراد سودجوی خیلی زیادی تو کشور هستن که از واردات و دلالی ماشین پولای زیادی به جیب زدن
ولی وقتی تو کشور خودمون ماشینای هیوندا رو میارن و مونتاژ میکنن در عوض با همون قیمت وارداتی میفروشن در حالی که بهونشون واسه گرونی ماشین هزینه ی بالای گمرک و وارداته
پس دیگه حرف از دلال زدن بی اهمیت به نظر میرسه
مقصر اصلی بدون شک خود ما هستیم
1396/1/31
طراحی بسیار زشت و کیفیت ساخت چین!!
ام جی آشغال چینی تمام عیار شد.
اینجا یه عده منتظرن یقه ملت و بگیرن! به خاطر یه ماشین از رده خارج ورشکسته.