موضوعات داغ

برترین خودروهای 2017 مشخص شدند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بهمن ماه سال گذشته لیستی از فینالیست‌های برترین خودروی سال 2017 منتشر کردیم تا اینکه بلاخره بهترین خودروی سال 2017 توسط 75 روزنامه نگار بین المللی انتخاب شدند.
در مهم‌ترین بخش از انتخاب بهترین خودروی سال، هیئت داوران متشکل از 75 روزنامه نگار بین المللی، فینالست‌های برترین خودروهای سال 2017 را با یک نگاه کلی که شامل عملکرد، طراحی، مشخصات فنی، امکانات و قیمت تمام شده آن می‌شود، ارائه کرده‌اند که شامل آئودی A5/S5 کوپه، آئودی Q2، آئودی Q5، فیات/ آبارث 124 اسپایدر، هوندا سیویک، جگوار F-Pace، مزدا CX-9، اشکودا کودیاک، تویوتا C-HR و در نهایت خودروی فولکس واگن تیگوان می‌شود که از میان تمامی آنان، در نهایت خودروی جگوار F-Pace به عنوان برترین خودروی سال انتخاب شده است.

مرسدس بنز E کلاس

مرسدس بنز E کلاس

در لیست برترین خودروهای لوکس و نیمه لوکس هم خودروی مرسدس بنز E کلاس به عنوان برترین خودروی سال انتخاب شده است، در حالی که می‌توان محصولاتی همچون بنتلی بنتایگا، بی ام و سری 5، جنسیس G90، مرسدس بنز E کلاس و در نهایت خودروی ولوو S90/V90 را در این لیست مشاهده کرد.

پورشه باکستر

پورشه باکستر

در لیست خودروهای "با عملکرد بالا در مقایسه با مشخصات فنی" هم آئودی R8 اسپایدر، استون مارتین DB11، هوندا/آکورا NSX، مکلارن 570S و در نهایت خودروی پورشه باکستر/کیمن به رقابت با یکدیگر پرداخته بودند که در آخر پورشه باکستر/کیمن موفق به دریافت عنوان بهترین خودروی سال 2017 شده است.

تویوتا پریوس پرایم

تویوتا پریوس پرایم

تویوتا پریوس پرایم هم در بین خودروهای سبز سال یا به عبارتی خودروهای دوستدار محیط زیست موفق به دریافت عنوان بهترین خودروی سال شده است، در حالی که شورلت بولت، هوندا Clarity، هیوندای یونیک، تسلا مدل X و خودروی تویوتا پریوس پرایم به عنوان فینالیست‌های بهترین خودروی سبز سال معرفی شده بودند.

بی ام و i3

بی ام و i3

در لیست مدعیان برترین طراحی هم خودروهایی نظیر آئودی A5/S5 کوپه، جگوار F-Pace، مزدا CX-9، مرسدس بنز S کلاس کروکی و در نهایت تویوتا CH-R دیده می‌شوند که بار دیگر اولین خودروی شاسی بلند جگوار، یعنی خودروی جگوار F-Pace موفق به دریافت عنوان برترین خودروی سال از لحاظ طراحی شده است.
در آخر هم یک لیست برای خودروهای شهری تنظیم شده بود که خودروهای بی ام و i3، سیتروئن C3، فورد Ka+، اسمارت کروکی و در آخر سوزوکی Ignis درون آن به عنوان فینالیست‌های برترین خودروی سال 2017 معرفی شده بودند که در بین آنان خودروی BMW i3 برنده این عنوان شد.
در آخر هم بهترین خودروهای سال 2017 خیلی خلاصه به شرح زیر هستند:
- بهترین خودروی سال: جگوار F-Pace
- بهترین خودروی لوکس و نیمه لوکس: مرسدس بنز E کلاس
- بهترین خودرو با عملکرد بالا در مقایسه با مشخصات فنی: پورشه 718 باکستر/ کیمن
- بهترین خودروی سبز: تویوتا پریوس پرایم
- بهترین طراحی: جگوار F-Pace
- بهترین خودروی شهری: بی ام و i3

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/31
سلام. حیف نمایندگان شایسته بزرگترین و دومین خودرو ساز بزرگ خاورمیانه یعنی ایران فرغون و سایپا گاری ساز در این مسابقه مورد ناداوری قرار گرفته اند .
1396/2/1
متاسفانه خودروسازهای کره ای همچنان مشغول خارج کردن ضایعات خط تولیداز موتور هستن